خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

به روز شدن کتابخانه محله نابینایان با اضافه شدن چندین کتاب جدید.

یک سلام گرم در این روزهای سرد به شما مخاطبین و خصوصا شما دانش‌آموزان و معلمان گرامی.

امیدوارم که روز و روزگارتون خوش و خرم باشه و خودتون رو برای امتحانات نیم سال اول تحصیلی آماده کرده باشید.

این بار هم با ارائه چندین کتاب خدمت شما بزرگواران رسیدم.

کتابهای زیر به بخش کتابخانه محله نابینایان اضافه شده‌اند:

کتاب عربی پایه نهم که به سفارش وب‌سایت محله نابینایان ضبط شده است.

آموزش مفاهیم قرآن پایه های هفتم و هشتم، که به همت آقای سید ناصر موسوی برای نیم سال اول ضبط شده‌اند و شامل دروس 1 تا 6 هر پایه به همراه پاسخ فعالیتهای کلاسی و انس با قرآن در خانه هستند. البته لازم به ذکر است که کتاب آموزش مفاهیم قرآن پایه نهم را هم ایشان به طور کامل ضبط کرده‌اند و پیشتر در بخش کتابخانه دانش‌آموزی قرار گرفته است.

کتاب  عربی پایه‌های هفتم دروس 1 تا 6، هشتم دروس 1 تا 5 و نهم دروس 1 تا 5، کتاب عربی رشته علوم انسانی پایه‌های دهم دروس 1 تا 4، یازدهم دروس 1 تا 4 و دوازدهم دروس 1 تا 3، که باز هم توسط آقای سید ناصر موسوی برای نیم سال اول تحصیلی ضبط شده‌اند و همگی به همراه ترجمه متن، خواندن لغات، توضیح قواعد و حل کامل تمرینات هستند.

و کتابهای کمک درسی:

ماجراهای من و درسام برای 20 گرفتن، دین و زندگی 1، پایه دهم، ضبط شده در موسسه فرهنگی هنری بصیر، سال 1397.

فارسی خیلی سبز، جلد 1، پایه های دهم و یازدهم، ضبط شده در کتابخانه سپید دانشگاه قم، سال 1397.

ادبیات فارسی هفتم، کتاب کار، انتشارات خیلی سبز، ضبط شده در کتابخانه ولی عصر اصفهان، سال 1395.

آموزش و آزمون عربی هفتم مبتکران برای تیزهوشان، نشر رشادت، ضبط شده در کتابخانه ولی‌عصر اصفهان، سال 1395.

 

تشکر ویژه از آقایان سید ناصر موسوی و عباس زمانی و خانمها نسیبه زارع و پریسا محمدی برای ضبط و ویرایش  و رساندن این کتابها به دست ما، تا دوستان بیشتری بتوانند از این منابع استفاده کنند.

از شما دوستان گرامی هم خواهشمندیم اگر کتابی در دست دارید که در بخش کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان موجود نیست، آن را از طرق مذکور به دست ما برسانید، تا در اختیار افراد بیشتری قرار بگیرد و دوستان بیشتری از آنها بتوانند استفاده کنند.

برای دانلود و دریافت کتابهای نام برده شده در این پست میتوانید

وارد صفحه کتابخانه دانش‌آموزی محله نابینایان

شوید و کتابهای مورد نیاز خویش را دانلود کنید.

منتظر خبرهای خوب و کتابهای بیشتری از ما باشید.

سربلند و پیروز باشید.

 

 

۴ دیدگاه دربارهٔ «به روز شدن کتابخانه محله نابینایان با اضافه شدن چندین کتاب جدید.»

با سلام و تشکر از زحمات فراوانتون.
لطفاً در صورت امکان در هر پست لینک دانلود کتابهای جدید را هم قرار دهید تا افرادی که به خاطر دانلود کتابها مرتباً سایت را کنترل میفرمایند لازم نباشد کل کتابخانه را بگردند.
البته نظر شما درست است که ممکن است پستی را دانشآموزان نبینند و هنگام گشتن متوجه وجود کتابی شوند ولی من به علت نداشتن دانلود رایگان امکان دانلود کتابها را ندارم ولی پیگیر کتابهای کتابخانه هستم و برایم سخت است که کل کتابخانه را بگردم تا کتابهای پست جدید را هم پیدا کنم.
مطالبی را هم در پست قبلی کتابهای جدید اضافه شده نوشتم که الآن در خاطرم نیست و میروم تا آنها را copy بنمایم چون احتمالاً مدتی دیر نوشته ام.
فعلاً خدا نگهدار.

با سلام و تشکر از زحمات شما ولی واقعاً چرا در نظام آموزشی جدید کتابها اینقدر تند تند عوض میشند و باعث زحمت نابیناها و طراحان کتاب تست میشند کتابهای دیگر رو خاطرم نیست ولی از سال ۹۶ تا حالا این سومین بار هست که کتاب روانشناسی ضبط جدیدش در این کتابخانه قرار داده میشه و البته این فقط یک درد دل بود.
من که دانشآموز نیستم ولی پیگیر کتابخانه ی دانشآموزان هستم باز هم تأکید دارم اگرچه برای شما کمی زحمت داره ولی در پستهای جدید کتابخانه ی دانشآموزان لینک مستقیم کتابها را هم قرار بدید تا دانشآموزانی که مرتباً پیگیر پستها برای به روز کردن کتابهاشون هستند لازم نباشه کل کتابخانه را برای پیدا کردن کتابهای پستهای جدید بگگردند
با تشکر از تلاش و زحمات شما انشا الله موفق باشید.
با سلام دوباره خدا رو شکر این طراحان کتابهای درسی در زمان ما که با نوار درس میخوندیم خیلی کم بودند مثلاً من سال ۸۲ دوم دبیرستان بودم کتاب اقتصاد بعد از اینکه دو سال بود عوض و ضبط شده بود مسؤول بینظم نوارخانه ی ابابصیر نوار اقتصاد قدیمی را به من داده بود و تاریخ ایران و جهان را که در همان سال عوض شده بود ضبط قدیمی را به من داده بود و من این نوارها را از تهران میگرفتم و بعد از اینکه نوارها را به آنها تحویل دادم دوباره در پیشدانشگاهی هم نوارهای ضبط قدیم را به من میدادند ولی خدا را شکر به خاطر دوست خوبی که در تهران داشتم نوارهای جدید به من میرسید.
بعضی وقتها هم چند نوار از ضبط قدیم و نوارهای بعدیش را از ضبط جدید به ما میدادند.
وای چقدر بد بودند نوارهایی که با ضبط خراب شهید محبی تکثیر میشدند و باید با کلی صدای هوای اضافه صدای گویندگان فداکار را میشنیدیم.
تازه وقتی من به مسؤول نوارخانه ی ابابصیر در سوم دبیرستانم میگفتم نوار منطق عوض شده میگفتند چرا بقیه حرف نمیزنند و یک سال و نیم بعد خودشون زنگ میزدند و میگفتند که شما که میگفتید منطق عوض شده نوارش را برای ما بفرستید.
انشا الله آن روزها هیچ وقت برنگرده.
الآن هم که اینقدر تکنولوژی پیشرفت کرده ولی نظام آموزش و پرورش ما خیلی بهتر میتونه به همه ی دانشآموزان کشور خدمت کنه و نابرابریهای آموزشی را از بین ببره.
به امید آمدن آن روزها.
با سلام سه باره ببخشید یک زحمتی براتون داشتم من خودم به دلیلی حوصله ی این کار را ندارم ولی اگر لطف برمایید و درسهای رشته ی علوم و معارف پایه های دهم تا دوازدهم را هم بصورت pdf از همان سایتی که فرمودید در محله آپلود بفرمایید متشکر خواهم شد چون من دوستانی دارم که در این رشته تحصیل میکنند و برای ضبط کتابهایشان مشکلاتی دارند و خودشان هم به خاطر مشغله ی کنکور و درگیری در کلاسهای مجازی فرصت این کار رو ندارند.
با تشکر فراوان از شما.

سلام بر شما خانم سلامی بزرگوار. ابتدا از نظراتتون تشکر میکنم و در ادامه اول باید بگم که ما دقیقا به همون دلیلی که خودتون هم بهش اشاره کردید لینک کتابهای جدید رو در پست قرار نمیدیم تا دوستان خودشون به صفحه کتابخونه مراجعه کنند و با این کار میتونن عنوان همه کتابها رو ببینند، اما اگر به صفحه کتابخانه شما مراجعه کنید، میبینید که صفحه شامل هدینگ هست که با حرف h میتونید به هدینگهای بعد برید، کافیه شما بدونید که چی میخواید و متعلق به کدام پایه هست، اگر کتاب درسیست که به هدینگ همون پایه میرید و کتابهای جدید هم اصولا همون ابتدای لیست هر هدینگ قرار داره و اصلا لازم نیست که تمام صفحه رو دونه به دونه لینکها رو ببینید، حجمی هم از اینترنت شما مصرف نمیشه تا قبل از دانلود، ما همیشه کتابهای جدید رو در اول هر هدینگ قرار میدیم، هدینگ کتابهای کمک درسی هم که کاملا مشخصه، در خصوص سوالی که پرسیدید چرا مثلا کتاب روانشناسی رو تو سالهای مختلف میذاریم، حقیقتش اینه که ما نمیدونیم کتب کدومشون چه تغییراتی داشتن، برای همین کتابهای ضبط جدید هر سال رو، هر کدومش که به دستمون برسه، رو سایت قرار میدیم و کتابهای سالهای قبل رو هم حذف نمیکنیم، چون ممکنه مثلا کتاب روانشناسی سال ۹۷ به درد کنکور بچه ها بخوره. و اما درخواستتون برای قرار دادن کتابهای رشته معارف، رو هم متاسفانه رد میکنم، چون اگر بخوایم کتب کل رشته ها رو قرار بدیم کار خیلی زمانبر و سختیه و اگر فقط رشته معارف رو قرار بدیم دیگر دوستان هم اونوقت انتظار دارن که کتابهای سایر رشته ها هم قرار بگیره، از این رو تنها کتب علوم انسانی قرار میگیره و هرکسی جز اینها رو نیاز داره خودش میتونه به سایتی که در صفحه کتابخونه گذاشته شده مراجعه کنه و کتب مورد نظر خودشو دانلود کنه. سپاس از شما بابت حمایت و نظرات ارزشمندتون.

دیدگاهتان را بنویسید