خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

تشریف بیارید که توی این اوضاع یه عروسی داریم

سلام دوستان. ساده بگم و اصلا حاشیه رفتن را بی خیالش بشم. آقا عروسی داریم! یکی از هم محلی هامون عروس شده! این خبر را همین دیروز شنیدم و با اجازه خود عروس خانم قرار شد با شما هم در میون بگذارم.

حالا عروس کی هست؟ یه حدس بزنید. ول کن بابا! میگم.
هم محلی خوب ما سرکار خانم روحیه رنجبر که شما ایشون رو به اسم مانیا می شناسید؛ عروسی کرد و برای این که بیشتر حس کنجکاوی شما ارضا بشه، باید بگم، با یه بینا ازدواج کرد. بنده از صمیم قلب این پیوند مبارک را به خانم رنجبر شادباش میگم؛ و آرزو می کنم، این ابتدای شادی های بی انتهای ایشون باشه؛ و از طرف خانمم و آرتیمان و آرتین و آرمیتا هم بهت شادباش میگم؛ و طی این سال ها بهت گفتم تو لایق بهترین ها هستی. زمانی که از نداشتن شغل ناراحت بودی، من به تو گفتم من اطمینان دارم تو شاغل میشی! یادت هست بهت گفتم به سال نرسیده تو شاغل میشی؟ و تو گفتی برو بابا! واسه خودت یه چیزی میگی! و اتفاقا شاغل شدی! امسال یادت هست گفتم تو امسال مزدوج میشی؟ و بازم تو خندیدی! و گفتی: تا خدا چی بخواد! فعلا که اصلا خبری نیست. و الآن مزدوج شدی! و خلاصه می خوام بهت بگم این همه نعمتی که خدای بزرگ به تو ارزانی کرده به خاطر صبر و توکلی هست که همیشه داشتی.
خلاصه دوستان بیایید توی کامنت ها و به عروس خانم شادباش بگید. اولین نفر هم خودم میگم خواهر خوبم مبارکت باشه! امیدوارم بتونم هر روز به یکی از دختر ها و پسر های محله تبریک بگم!

۲۹ دیدگاه دربارهٔ «تشریف بیارید که توی این اوضاع یه عروسی داریم»

سلااااااااااام! دست دست دََََََََََََََََََََََََََََََست! مباااااارکه منم تبریک میگم ایشالا همیشه شاد و خوش باشید کنار هم. خیلی خوشحال شدم واقعا از ته قلب بهتون تبریک میگم یعنی به جفتتون عروس خانم و شاه داماد عزیز. حسابی مباااااارکه

دءءءءءءدءءدءءءدشءءءدءءءءدءءء دءءءءءءدءءدءءءدشءءءدءءءءدءءء
دءءءءءءدءءدءءءدشءءءدءءءءدءءء دءءءءءءدءءدءءءدشءءءدءءءءدءءء
دءءءءءءدءءدءءءدشءءءدءءءءدءءء دءءءدشءءءدءءءدشءءءدءءءدءءءء
دءءءءءدءءءدءءءدثءءءءدءءءدءءء دءءءءءدءءءدءءءدثءءءءدءءءدءءء
دءءءءءدءءءدءءءدثءءءءدءءءدءءءدءءءءءدءءءدءءءدثءءءءدءءءدءءء
دءءءءءدءءءدءءءدثءءءءدءءءدءءءدءءءءءدءءءدءءءدثءءءءدءءءدءء
ءدشءءءءءءءءءدءءءءءءءءءءدءءءءءءءءدءءءءءدءءءءءءءءءدءءءءءدءءءدءء
ءدءءءءءقءءءءدءءءدثءءءءدءءءدءءءقءءءءءءقءءءءدءءءدشءءءءدءءءدءءء
دءءءءءقءءءءدءءءدثءءءءدءءءدءءءقءءءءءءقءءءءدءءءدشءءءءدءءءدءءء
دءءءءءقءءءءدءءءدثءءءءدءءءدءءءقءءءءءءقءءءءدءءءدشءءءءدءءءدءءء
دءءءءءقءءءءدءءءدثءءءءدءءءدءءءقءءءءءءقءءءءدءءءدشءءءءدءءءدءءء
دءءءءءقءءءءدءءءدثءءءءدءءءدءءءقءءءءءءقءءءءدءءءدشءءءءدءءءدءءء
ءدشءشءشءشءءشءءشءءءشءءءشءءءءشءءءءشءءءءءشثءءءء
ثءءءءءثءءءءثءءءءثءءءثءءءثءءثءءثءثءثءثءدءءءءءءءءءءءءءدشءءءءءءءءءءءءءد
ءءءءءءءءءءءءءدشءءءءءءءءءءءءءدءءءءءءءءءءءءءدشءءءءءءءءءءءءءدءءءءءءءءءءءء
ءدشءءءءءءءءءءءء
ءدءءءءءءتثءءءءءءدءءءءءءتثءءءءء ءدءءءءءءتثءءءءءءدءءءءءءتثءءءءء ءدءءءءءءتثءءءءءءدءءءءءءتثءءءءء
ءدءءءءءءتثءءءءءءدءءءءءءتثءءءءءدءءءءءءنءءءدشءءءءءنءءءءدءءءءءنءءءءدشءءءءءنءءءء
دءءءءءءنءءءدشءءءءءنءءءءدءءءءءنءءءءدشءءءءءنءءء
ءدءهءهءءهءءهءءءهءءءهءءءءهءءءءهءءءءءهءءءءءهءءءءءءهءءءءءءءهءءءءءءءهءءءءءءءءءهءءءءءءءءهءءءءءءءءءهءءءءءءءءءءه

سلام از تمام دوستانی که پیام گذاشتن و محبت خود شون را نشون دادن تشکر می کنم امیدوارم یه روز بیاد پست امید بدویان رضا و حدیثه و نازنین و مهدی و میرهادی سعید پناهی شهاب فروزش میلاد نصرتی محسن صالحی داوود چوبینی عرفان اون یکی میلاد و خلاصه هر کسی که اسمش از قلم افتاد را این جا بزنم ِ ِ دوستان اشاره می کنن شهاب فروزش یه دونه خوبش را داره و اصلا شکر می خوره که دوباره به این مسایل فکر کنه به یعنی می خواستم بگم بهنام نصیری به خاطر شباهت اسمی گفتم شهاب فروزش خلاصه ببخشید ها راستی اسم مجتبی را نگفتم چون می دونم این بشر زن بسون نیست که نیست

سلام خدمت شما آقای میرزایی خدمت خانم رنجبر تبریک عرض میکنم هرچند ایشون را نمیشناسم.
شما که اینقدر پیشگوی خوبی هستید آقای میرزایی چندتا پیشگویی خوب هم برای من بفرمایید ممنون میشم اگه ناگوار هم باشه باز هم ممنو میشم.

سلام خواهرم واقعیتش این هست که من همیشه سعی کردم به نزدیکانم انرژی مثبت بدم همیشه هم بهشون گفتم من از آدمای نالان و گریان و همیشه شاکی بدم میاد و خلاصه با تشر هم که شده بهشون انرژی مثبت را القا می کنم همیشه هم نتیجه داده تا حالا زیااد هم نتیجه داده در مورد افراد زیادی که با من در ارتباط هستن واسه شما هم از صمیم قلب آرزوی بهترین ها را در همه موارد دارم شما خانم فعال و با دانشی هستید و لایق بهترین ها هستید هنوز یادم نرفته که آشپز خوبی هستید

واقعا ممنون خواهرم باور کن وجود آرمیتا این قدر عزیز هست که بعد از ۱۹ ماه که شما به من تبریک گفتید بازم این تبریک بهم چسبید و به دلم نشست از صمیم قلب آرزو و دعا می کنم که به همین زودی به شما هم تبریکات مخصوص بگم

درود بر مانیای عزیز و جناب آرتیمان. تبریک میگم بانو جان امیدوارم خوشبخت و شاد باشی توی تمام مراحل زندگی. و هر آن چه که آرزوی تو و همسرت هست روزی به حقیقت بپیونده و زندگیتون لبریز از اتفاقات خوب باشه.

سلام خدمت شما و ممنون از لطفتون. ببخشید من یک مجموعه کتاب کمک آموزشی به نام خودم میخوانم را چون درشت خط بود تونستم بهword تبدیل کنم و با خواهر زاده ام اونها را بخونم. البته به فکر این هستم که انشا الله بریل هم بشه اما تا مراحل مقدماتیش طی بشه در صورت تمایل و نیاز در واتس آپ به بنده پیام بدید تا فایلها را به دستون برسونم چون مطمئنم براتون مفیده به همسرتون هم سلام برسونید.

سلام. خانم رنجبر! ازدواجتونو تبریک میگم و امیدوارم در کنار همسرتون زندگی خوشی داشته باشید. آقای میرزایی! برای منم پیشبینی کن. میلیاردر میشم یا نه؟ راستی پرسپولیس دوشنبه چند گل از استقلال می خوره؟ خخخخ. از شوخی گذشته بد نیست یه پست هم قبل از شهراورد زده بشه که همه بیان کلکل.

خیلی شاد شدم.
خانم رنجبر بسیار محترم و لایق خوشبختیست.
از طرف خودم، مرضیه تبریک فراوون
امیدوارم سالیان دراز به نیکی و در کنار همدیگر خوشبخت باشید.
و اما احمدرضا جان خودت دعا کن سال ۲۰۲۱ اسم من در اول مجله فوربس به عنوان ثروتمندترین مرد جهان بدرخشد.
باور کن با ایلان ماسک خیلی تشابه فکری و عملی دارم ولی نمیدونم کجای کارو اشتباه میزنم.

دیدگاهتان را بنویسید