خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

زاده شبای بهمن! چه عزیز بودن تو! عبدالله تَوَلُّدِت مُبارَََََک!

سلاااام!

خب خب خب هم محله ای های عزیز همون طور که از عنوان این پست معلومِ اینجا جمع شدیم که این پست و بلکه کل محله رو امشب آتیش بزنیم به افتخار ی هم محلی دوس داشتنی که با تولدش امشب حد اقل من یکی رو حسابییی هیجانی کرده.

پس دستا بالا بالا بالا بالا بالاااا و هر کی هرچی حنجرش اجازه میده جیییغ بزنه و ی آهنگ هم از صدا بردار برنامه درخواست می کنیم برا اون هایی که مثل من تمایل به قر دادن دارند.

دیگِه نوبتی هم باشِ نوبت کیک هست … چی؟ نصف کیک نیست؟ آقا و خانوم محترم چرا به من چپ چپ نگاه می کنی؟؟!! حالا همین نصف کِیکو ی جوری تقسیم می کنیم دیگِ! یکم کافیه مهربون بخوریم.

خب دیگِه از خوش مزه بازی گذشته این آهنگ رو هم تقدیم می کنیم به همه متولدین زمستون به خصوص بهمنی هاشون که حسابیییییییی پرچمشون بالاااست به خصوص دوست گلم عبدالله که امشب تولدش هست و من هم بسیار از این بابت خرسند می باشم.

خب دیگِه داریم به پایان سخن رانی هام می رسیم و دوست دارم ی بار دیگِه تولد عبدالله عزیز رو تبریک بگم و از ته دل براش آرامش، سلامتی و موفقیت آرزو کنم. از شما هم محله ای های مهربون هم می خوام که بیایید و کامنتدونی رو منفجر کنید.

فعلا ما بریم بقیه کار رو به شوما ها میسپاریم.

۲۳ دیدگاه دربارهٔ «زاده شبای بهمن! چه عزیز بودن تو! عبدالله تَوَلُّدِت مُبارَََََک!»

حسین جان بذار اگه عبدالله اومد خودش جوابمو بنویسه و تو زیرِ این کامنتم لطفا چیزی ننویس. مرسی.
ایول عبدالله. خاک توی سرت که به دنیا اومدی. خوب کاری کردی خودتو بدبخت کردی. لذت بِبَر از زندگی و افتخار کن به این‌که افتخار می‌کنم یه بهمنی هستی

متولدین ۲ بهمن ماه خصوصیات و ویژگی‌های شما به صورت زیر می‌باشند:

(۱) دارای اخلاقیات، عدالت و عشقی خالص هستید و رفتار دلسوزانه‌ای با دیگران دارید؛ همچنین دوست دارید در مواقع سختی به دیگران کمک کنید. (۲) می‌توانید به راحتی روابط هماهنگی با دیگران برقرار کنید. (۳) نسبت به احساسات و هیجانات دیگران دلسوز هستید و تلاش خستگی ناپذیری برای یاری رساندن به آنها انجام می‌دهید. (۴) ذهن مذهبی دارید و ارزش زیادی برای اخلاقیات قایل هستید، ولی بعضی اوقات این خصوصیات به ویژه در مورد مسائل مذهبی باعث ریاکاری می‌شود. (۵) اگرچه مذهبی هستید، ولی کاملاً به آن مقید نیستید؛ این مسئله به خاطر شکاکیتی است که زحل در شما ایجاد می‌کند. (۶) فضایلی مثل اخلاقیات، عدالت و دلسوزی بعضی اوقات به خاطر محتاط بودن شما باز داشته می‌شوند و ابراز نمی شوند. ممکن است بخواهید چیزها را به صورت معقول تجزیه و تحلیل کنید و منطقی عمل کنید. به هر حال در مواقع بحرانی، ویژگی شکاکیت کمرنگ می‌شود و ویژگی‌های مثبت شما پدیدار می‌شوند. (۷) بلند پرواز هستید و انرژی بالای شما باعث می‌شود پشتکار زیادی داشته باشید. (۸) زمانی که با مشکلی مواجه می‌شوید، ابتدا با دقت آن را تجزیه و تحلیل می‌کنید و سپس به صورت روشمند و با تلاش زیاد آن را برطرف می‌سازید.

خصوصیات متولدین ۲ بهمن ماه

(۹) ترجیح می‌دهید مستقل کار کنید و دوست ندارید بخصوص زمانی که سعی می‌کنید ایده‌هایتان را به معرض عمل بگذارید، کسی در کارتان دخالت کند. (۱۰) ایده‌های متبکرانه و در بعضی مواقع نبوغ آمیزی دارید؛ به همین خاطر ترجیح می‌دهید با افراد باهوش و دانشمند هم صحبت شوید و از همنشینی با مردم عادی خوشتان نمی‌آید. (۱۱) ارتعاشاتی که از خود ساتع می‌کنید تمام خوبی‌ها را جذب می‌کند و بنابراین به موفقیت دست پیدا می‌کنید. (۱۲) از شخصیت مستقل و اعتماد به نفس بالایی بهره‌مند هستید. (۱۳) تصمیمات را خودتان می‌گیرید. (۱۴) دوست دارید کارها را به صورت سیستماتیک انجام دهید و به نظم و قانون پایبند می‌باشید. (۱۵) شیفته خودنمایی هستید. (۱۶) بانشاط و صمیمی هستید. (۱۷) هوس‌های سالم و خود انگیزی دارید و بدون هیچ مانعی آنها را ابراز می‌کنید. (۱۸) از همان ابتدای جوانی به ورزش کردن و فعالیت‌های خارج از منزل می‌پردازید. (۱۹) اشتیاق بالای شما باعث می‌شود خودگرای باشید. (۲۰) ضریب هوشی شما بالا است و آن را آنچنان که هست دوست دارید نه آنچنان که باید باشد. (۲۱) روشن‌فکر، بردبار، متفکر و شوخ طبع هستید. (۲۲) ظاهر و باطن شما یکی است و شفاف عمل می‌کنید. (۲۳) به هیچ وجه کینه‌توزی و حسادت در شما دیده نمی‌شود. (۲۴) اگر هوشیار نباشید، مردم از خوبی شما سوء استفاده خواهند کرد. به طور خلاصه ویژگی‌های اصلی شما عبارتند از: (۱) بلند پروازی، (۲) رهبری، (۳) وقار، (۴) غرور، (۵) احترام و وجهه، (۶) عشق به طبیعت، (۷) اشتیاق و (۸) سخاوت. با بهره‌گیری از تلاش‌های خود در زندگی به موفقیت دست پیدا می‌کنید، ولی دیگران نسبت به شما حسادت می‌ورزند و باید با آنها مقابله کنید.

متولدین ۲ بهمن ماه

  (۱) پدری رئوف، دوست داشتنی و بخشنده هستید. (۲) طبیعت بسیار شادی دارید. (۳) در سال‌های پیری به احترام و شهرت قابل توجهی می‌رسید. (۴) دوست دارید با سفر کردن افق‌های جدیدی را به روی خود باز کنید. (۵) از عزت نفس بالایی برخوردار هستید. (۶) نکته عجیب این است که علیرغم سایر ویژگی‌های مثبتی که دارید، شکاک هستید.  

سلااااااااااااااااااام بهبه تولدتون مباارک آقا عبدالله گل گلاب، هم محله‌ای عزیز، بهترینهای دنیا رو هر جا که هستید براتون آرزو میکنم و امیدوارم تو سال جدید پیش روی زندگیتون به هر نوع موفقیتی که خودتون دوست دارید دست پیدا کنید.

البته به روم نیارید که تولد دیروز بوده خخخخخخختولدت خیییییییلییییییی مبارک باشه داداش کووووچیکهههه. میدونم تنها چیزی که میخوای پوله خخخخ ولی اجازه بده من در کنارش برات سلامتی و دلخوشی رو تو اولویت قرار بدم.

دیدگاهتان را بنویسید