خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

فرصت ارسال آثار فقط و فقط تا پانزدهم اسفند. مسابقه 333، چالش متن، اجرا، تدوین، به مناسبت نوروز 1400.

درود بر تمام ساکنین کوچه های ذوق و هنر محله  نابینایان. کسایی که همیشه منتظرن که یه اتفاق جدید و خلاقانه بیفته تا بیان وسط ماجرا و قابلیت‌های مختلف و متفاوتشون رو به همه نشون بدن. کسایی که علاوه بر خلاقیت، دوست دارن کنار همدیگه چیز یاد بگیرن, به همدیگه چیز یاد بدن و اعضای موثری برای یه تیم خوب باشن تا یه اتفاق خوب رو با دوستاشون رقم بزنن.

امسال قرار گذاشتیم توی سال نو و برنامه سال تحویل هات گوش‌کن، یه چالش داشته باشیم از جنس خلاقیت گروهی:

میگید چطوری؟

اگه یه کم به من دل بدین زود بهتون میگم.

مسابقه ۳۳۳: چالش متن، اجرا، تدوین:

در راستای تقویت مهارت نویسندگی، اجرا، و تدوین صدا، همچنین برای تقویت حس مشارکت در بین اعضا، محله ی نابینایان اقدام به برگزاری مسابقه ی ۳۳۳ نموده است.

کیفیت حضور در مسابقه:

متقاضیان شرکت در مسابقه باید به تیمهای سه نفره تقسیم شوند و با هم آیتمی به مناسبت نوروز تهیه کنند. مدت این آیتم نباید بیش از ۵ دقیقه باشد.

محتویات آیتمهای مسابقه ۳۳۳:

هر آیتم در سه بخش داوری خواهد شد؛ متن، اجرا، و تدوین. واضح است که آیتمی می‌تواند موفق باشد که در هر سه بخش قابلیت بالایی از خود به نمایش گذاشته باشد.

 

تعداد افراد هر تیم:

به منظور بهره گیری از جوایز همه بخشها، بهتر آن است که هر تیم از سه نفر تشکیل شده باشد:

یک نویسنده، یک مجری، و یک تدوینگر که با مشارکت هم یک آیتم طراحی کنند.

داوران و جوایز مسابقه:

داوری بخش متن بر عهده ی استاد جمال مبارکی خواهد بود؛ اجرای شرکت کنندگان را استاد علیرضا رازانی به داوری خواهد نشست و چگونگی کار تدوین صدا توسط آقای سعید درفشیان بررسی خواهد شد. هر کدام از داوران ۲۰ نمره در اختیار دارند و اثری میتواند حائز رتبه برتر باشد که بیشترین میانگین نمرات را به دست آورد.

تیم برتر مسابقه جایزه ای به مبلغ نُهصد و نود و نُه هزار تومان، 999000 تومان  دریافت خواهد کرد که شامل سه جایزه ی سیصد و سی و سه هزار تومانی، 333000 تومان  در سه بخش مختلف مسابقه خواهد بود. اما اگر کار به صورت تیمی انجام نشود و همه ی کارها به دست یک یا دو نفر انجام گرفته باشد، با توجه به این‌که داوران از اسامی شرکت‌کنندگان آگاه نیستند، کار در قالب یک پادکست 5 دقیقه‌ای به آنها تحویل داده شده و هر داور صرفا در بخش تعیین شده خود داوری را انجام میدهد، در صورتی که تصادفا همان کاری که توسط یک یا دو نفر انجام شده در مجموع حائز رتبه اول شود، فقط یک یا دو بخش از بخشهای جایزه به آن کار تعلق می‌گیرد. به دیگر سخن: یک شرکت‌کننده در این مسابقه چالشی، در هیچ شرایطی نمیتواند بیش از سیصد و سی و سه هزار تومان، یعنی جایزه ی یک بخش را برنده شود.

نکته پایانی:

از بحثهای رسمی که بگذریم: هدف اصلی این چالش تمرین کار گروهی و ایجاد یک فضای شاد دسته جمعی و در کنار هم هست. ما در محله ی نابینایان کاملا میدونیم  که چه رفقای  خلاقی داریم   و دلمون میخواد که هر از چندگاهی حضور عزیز بچه‌های محله رو بیش از پیش شاهد باشیم و ببینیم که بچه‌ها باز هم مثل همیشه در کنار هم کاری می‌کنن  کارستون تا به هممون یه عالمه خوش بگذره.

پس رفقای عزیز گوش‌کنی: حالا نوبت شماست که با خلاقیتهاتون ما رو مهمون لحظه های خوب و شاد نوروزی بکنید.

بیصبرانه منتظرتون هستیم.

مهلت شرکت در مسابقه، یک ماه کامل، یعنی از پانزدهم بهمن‌ماه، تا پایان پانزدهم اسفندماه بوده، که با توجه به زمان کم برای داوری و اعلام نتایج، به هیچ وجه قابل تمدید نخواهد بود.

جهت شرکت در این مسابقه، میبایست یکی از افراد تیم سه نفره که از سوی بقیه به عنوان سرگروه انتخاب شده و اطلاعات لازم را در دست دارد، حداکثر تا ساعت 23:59 دقیقه روز جمعه، پانزده اسفند، موارد و مشخصات زیر را از طریق آیدی تلگرام @hotgooshkon1 یا آدرس ایمیل hotgooshkon@gmail.com به دست ما رسانده، از همان طریق ارسالی منتظر تأیید دریافت اثر باشد.

1- نام و نام خانوادگی صحیح  هر سه شرکت‌کننده، به همراه نقش هر کدوم از اونها در تولید اثر.

2- نام کاربری در وبسایت، یا سرور تیمتاک، برای هر سه شرکت‌کننده.

3- شماره کارت بانکی شانزده رقمی هر کدام از شرکت‌کنندگان گروه، جهت دریافت جایزه در صورت کسب رتبه اول.

4- شماره تلفن پاسخگو، مختص هر یک از شرکت‌کنندگان گروه.

5- یک فایل صرفا با فرمت mp3 حداقل سمپل ریت 44100 و بیت ریت 128 KBpS شامل متن اجرا و تدوین شده و مدت زمان حداکثر 5 دقیقه، (300 ثانیه).

به امید دیدار همگیتون در مِیدون مسابقه ای شاد و پرشور.