خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش قابلیت کارت به کارت کردن با نسخه وب اپلیکیشن تاپ

سلام وقت همگی به خیر. امیدوارم که در هر کجا هستید و به هر کاری که مشغولید همواره موفق و سلامت باشید.
دوستان همونطور که می‌دونید چند وقت پیش آقای علی اصغر حسنپور زحمت معرفی و آموزش صوتی کار با نسخه تحت وب اپلیکیشن آپ را کشیدن. که صمیمانه ازشون تشکر و قدردانی فراوان می‌کنم.
ولی از اونجایی که به زودی قرار هست این نسخه از دسترس خارج بشه. و برای دانلود و استفاده از جدیدترین ورژن وب اپلیکیشن آپ حتما باید از طریق مرورگر شرکت اپل یعنی سافاری اقدام بشه. و با توجه به عدم دسترسپذیری مناسب این مرورگر در ویندوز تصمیم به معرفی نسخه تحت وب اپلیکیشن تاپ گرفتم که نسبت به وب اپلیکیشن آپ امنیت بالاتری هم داره. که امیدوارم براتون مفید باشه.
قبل از هر چیز یه تشکر بسیار ویژه از خانم زمان وزیری میکنم. بابت اطلاع رسانی به موقعشون در این باره
خب دوستان به جهت جلوگیری از طولانی شدن پست من فقط قابلیت کارت به کارت کردن با این وب اپلیکیشن را توضیح میدم. و بقیه امکانات این وب اپلیکیشن را خودتون تست و استفاده کنید. در ضمن برای استفاده از این وب اپلیکیشن بر خلاف وب اپلیکیشن آپ از مرورگر گوگل کروم هم خیلی راحت میشه استفاده کرد.
ابتدا با استفاده از این لینک شماره مبایل خودتون را وارد و تأیید میکنید. بعد کد فعالسازی ارسال شده را هم وارد و تأیید می‌کنید.
https://app.top.ir/login
و اما برای انجام کارت به کارت با این وب اپلیکیشن ابتدا با گرفتن هم زمان کنترل هُم به اول صفحه مراجعه کنید. بعد با حرف h قسمت کارت به کارت را پیدا کرده و اینتر بزنید تا باز بشه. حالا دوباره کنترل هُم بگیرید و با جهت نمای پایین حرکت کنید تا کارت مبدأ را پیدا کنید. وقتی بهش رسیدید یه بار جهت نمای پایین را بزنید تا صفحه خوان بگه 0000000000000000.
خخخخ نمی‌دونم تعداد صفر‌ها را درست نوشتم یا نه. بابا بیخیال مهم نیست. روی همین اینتر بزنید. حالا با تب حرکت کنید تا براتون ادیت باکسش باز بشه. وقتی باز شد شماره کارت مبدأ را وارد کنید. و با اِسکِیپ یا هر جوری که عشقتون می‌کشه ببندیدش. حالا با جهتنمای پایین روی تأیید اینتر بزنید. خب دیگه پرگویی بسه. فقط دقت داشته باشید که کارت مقصد را هم باید با همین روش وارد و تأیید کنید. بقیه مراحلش هم که مثل وب اپلیکیشن آپ هست. اگه سؤالی هم داشتید حتما داخل قسمت کامنت‌ها بپرسید. اگه بلد باشم حتما جواب میدم. بدرود.

۲۵ دیدگاه دربارهٔ «آموزش قابلیت کارت به کارت کردن با نسخه وب اپلیکیشن تاپ»

سلام. خیلی تشکر میکنم از راهنماییتون واقعا به چنین آموزشهایی نیاز داشتم.
من از نسخه وب آپ بعضی وقتا استفاده میکردم.
ولی مشکل اینجا بود که تراکنش رو برام موفقیت آمیز اعلام نمیکرد و میگفت تراکنش نامشخص اگه دقیق یادم مونده باشه.
این بود که به یکی از فامیلامون که اندروید داشتند میگفتم برام انجام بدند.
ولی مشکل اینه که مدتیه نسخه موبایلی این برنامه که کد پیگیری هم میده و موفقیت آمیز بودن تراکنش رو اعلام میکنه،
مشکلش اینه که به تازگی از نمیدونم چندم دیماه به بعد، فقط شماره موبایل خودمو قبول میکنه و فامیلمون دیگه نمیتونن برام با موبایل خودشون واریز انجام بدند!
حالا نمیدونم این یکی چطوریه؟
امیدوارم کد امنیتی نداشته باشه و مشکلی که گفتم هم برام پیش نیاد.
راستی میشه بفرمایین چرا قراره آسان پرداخت وب دیگه با فایرفاکس و کروم کار نکنه؟
من چنین مطلبی نخونده بودم و نشنیده بودم. ولی خدا خیرتون بده که اطلاع رسانی کردین!

سلام خانم آیت وقتتون بخیر و شادی و سلامتی. خیلی ممنونم که به پستم سر زدید. و کامنت گذاشتید. نه ببینید وقتی با وب اپلیکیشن آپ تراکنش انجام میدید. به مهز مشاهده پیغام تراکنش نامشخص اول باید همونجور که داخل وب اپلیکیشن هم نوشته کارتتون را چک کنید. اگه پولی ازتون کم شد که یعنی تراکنش موفقیت آمیز بوده. وگرنه باید دوباره امتحان کنید. التماس دعای فراوان

رمز دوم موجودی کارتم رو بهم نشون نمیده و میگه باید حتما رمز پویا داشته باشم.
برای حل این مشکل شما راهکاری دارین؟
راستش من از تلفن بانکهای گویا استفاده میکنم.
ولی از فامیلمون که پرسیدم تأیید کردند که بله اطلاع پیدا کردن از موجودی کارت نیاز به رمز پویا داره.

اولاً ۶۰ ثانیه نیست. بل که ۱۲۰ ثانیه هست. در ثانی من خودم هم اولش عین شما فکر میکردم. ولی بعدش که فعال کردم. متوجه شدم که خیلی هم چیز پیچیده ای نیست. ببینید شما مثلاً برای انجام کارت به کارت اول اطلاعات دیگه را وارد میکنید. و در مرحله آخر هم رمز پویا را وارد میکنید. اینطوری زمان بیشتری هم خواهید داشت. والا دیگه بغیر از این موارد راهی وجود نداره. بعدش هم شما مطمئن باشید که این امکانات و قابلیتها که میاد بیشتر به نفع خودتونه.

سلام ببخشید که من پاسخ می دهم می خواستم فقط تجربه خودم را از اپلیکیشن اندرویدی پات بگویم این برنامه بر خلاف برنامه آپ, سکه, تاپ و غیره هم دسترس پذیری خوبی برای نابینایان دارد هم اینکه برای عملیاتی همچون کارت به کارت ۵ دقیقه فرصت می دهد ولی برنامه هایی که ذکر کردم ۲ دقیقه یعنی ۱۲۰ ثانیه وقت می دهد.
برنامه ۷۲۴ هم هست که یک خوبی نسبت به این برنامه ها دارد و آن این است که موقع کارت به کارت پیامی نشان می دهدد که می خواهید خود برنامه پیامک رمز پویا ارسالیتان را بخواند و رمز را اتوماتیک وارد کند که اگر تایید کنید نیازی به اینکه خودتان رمز را وارد یا از پیامک کپی کنید ندارید و ۲ دقیقه وقت که می دهد کافی است.
یک نکته دیگر هم اینکه مبالغ زیر ۱۰۰ هزار تومان را می توانید با رمز ثابتتان اگر فعال باشد عملیات انجام دهید.

ممنون سعیدجان بابت اشتراک گذاشتن تجاربتان. البته من فقط نسخه وب تاپ را آن هم قسمت کارت به کارتش را بررسی و کار کرده ام. و با اپلیکیشن اندرویدیش اصلاً کار نکرده ام. و این که لطفاً اگر پات هم مثل تاپ و آپ نسخه وب اپلیکیشن دارد. در صورت امکان حطماً آدرسش را قرار بدهید. با سپاس.

درود بر شما, من بر عکس شما فقط با نسخه اندرویدی این برنامه ها کار کرده ام و برای آزمایش از وب اپلیکیشن آپ یک بار استفاده کرده ام ولی همان طور که قبلا گفتم نسخه اندرویدی پات خیلی دسترس پذیر است و ۵ دقیقه فرصت می دهد وو اطلاعی از وب اپلیکیشن ندارم که داشته باشد یا نه
تلفن پشتیبان پات ۰۲۱ ۸۳۳‌۳۳ است باید سوال کنیم.

سلام و عرض ادب همانطور که گفتید اپلیکیشن پات بسیار خوب هست و تراکنش ها را می توانیم به صورت آسان انجام بدهیم من که رایانه ندارم و درباره نسخه وب تاپ مطلع نیستم اما نسخه اندرویدی تاپ خیلی خوب نیست و من خیلی باهاش راحت نیستم و میشه یک جوری گفت که با صفحه خوان voice assistant یا talk back خیلی سازگاری نداره اما پات عالیه! و اما آپ بد نیست سکه هم دردسر ایجاد میکنه! پس به این نتیجه می رسیم که پات فوق العادست! الله یارتان!

سلام به هم‌محله ایهای عزیز و گرامی. جناب ندیمی ممنون از آموزش کاربردی و مفیدتون. هم خواستم از شما تشکر کنم هم در پاسخ دوستی که در مورد صفحه وب نرم افزار پات پرسیدند عرض کنم که خیر متاسفانه نرم‌افزار پات صفحه وب نداره و فقط با نسخه اندرویدی اون میشه کار کرد. نکته دیگه اینکه دوستان عزیز تا مدتی پیش ما می‌تونستیم راحت با صفحه وب آپ کار کنیم اما به خاطر گزینه فعال‌سازی مجدد که اخیرا هم بر روی گوشیها و هم بر روی صفحه وب این نرم‌افزار قرار گرفته دیگه عملا نمیشه باهاش کار کرد. این گزینه فعال‌سازی برای امنیت بیشتر قرار داده شده و باید کدی که در اختیار فرد قرار می‌گیره از طریق کدهای دستوری USSD وارد بشه تا بتونیم با نرم‌افزار کار کنیم. از اونجایی که صفحه وب این برنامه فقط برای نسخه اندرویدی و به خصوص برای کاربران سیستم IOS طراحی شده و طبق گفته پشتیبانی قصد از ایجاد صفحه وب کار با کامپیوتر نبوده دیگه نمیشه باهاش کار کرد چون نمی‌تونیم کد ارسالی را وارد کنیم. به هر حال امیدوارم با نرم‌افزارهای دیگه که مناسب و دسترس‌پذیر باشند و صفحه وب داشته باشند بتونیم عملیات بانکی مورد نظرمونو انجام بدیم. به خاطر طولانی شدن کامنتم پوزش میخوام. در پناه حق.

دیدگاهتان را بنویسید