خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اسامی چهار راه یافته به دور نهایی اضافه شد. شنبه شب، 25 اردیبهشت ساعت 21، با اختتامیه ویژه برنامه های رادیو گوش‌کن در ماه مبارک رمضان و مرحله نهایی دوره دوم مسابقه ماه بهار همراه باشید.

در ادامه اسامی چهار نفر راه یافته به مرحله نهایی مسابقه ماه بهار، که شنبه شب، 25 اردیبهشت ماه، ساعت 21 در بطن اختتامیه ویژه برنامه های رادیو گوش‌کن در ماه مبارک رمضان برگزار و از رادیو گوش‌کن هم پخش میشه رو مشاهده میکنید.

نکته بسیار مهم پیش از اعلام اسامی فینالیستها!

مراسم اختتامیه ویژه برنامه های رمضانی رادیو گوش‌کن، برای جمعه شب و از ساعت 21 برنامه ریزی شده بود، ولی همون طور که به احتمال زیاد میدونید، شهرآورد فوتبال بین تیمهای استقلال و پرسپولیس هم روز جمعه ساعت 20:30 هست و کاملا با برنامه ما تداخل پیدا میکنه.

در نتیجه و ضمن هماهنگی انجام شده با شرکت کننده های مرحله نهایی، اختتامیه و فینال ماه بهار رو به جای جمعه شنبه شب برگزار میکنیم.

پس وعده ما شنبه 25 اردیبهشت، ساعت 21، سرور تیمتاک محله نابینایان.

اینم اسامی راه یافتگان به مسابقه نهایی ماه بهار امسال.

  • 1- مهدی اشتری
  • 2- محمدرضا راشاد
  • 3- احمد حیدری
  • 4- سعید عُقبی

 

درود بر شما

این روزا خیلی مَنُ تو این پست و تو اون پست میبینید نه؟!

چی؟ خسته شدید؟!

برم پی کارم با اون قیافهم؟! مگه دیدی قیافهم چه جوریه؟!

پس شایعه درست نکن بیشین تا بگم!

حتما میدونید و اگه نمیدونید میگم تا بدونید که حدود یه هفته مونده تا شروع ماه رمِضون!

آهااااااا یادتون اومد نه؟!

جاااااااان؟!

از اولش عنوان پست رو خوندی؟! میدونستی چی میخوام بگم؟!

تو کلا با من چالش داری انگار!

ولی یه چیزایی هست که عُمرً اگه بدونی!

پس برو بیشین بذار به کاسبیمون برسیم عمو!

تا اینجاش که امسالم توی ماه رمِضون باز مسابقه ماه بهار داریم رو احتمالا بقیه هم عین این رفیق همه چی دونمون میدونید!

ولی اونی که نمیدونید اینه که امسال جای 15 مسابقه 5 مسابقه بیشتر نداریم!

البته ممکنه تابع شرایط لازم بشه تعداد مسابقات تا قبل از فینال بیشتر هم بشه که نهایتا یکی دو تا بیشتر نیست.

تا الآن و طبق برنامه ریزیمون ما دو مسابقه مقدماتی داریم و برای دورهای یک چهارم نهایی، نیمه‌نهایی و نهایی هم هر کدوم یک مسابقه در نظر گرفته شده.

یه چیز دیگه رو هم نمیدونید!

این که قراره به شیوه ای خارق العاده توی هر مسابقه مقدماتی و یک چهارم نهایی، شانزده نفر شرکتکننده با هم رقابت کنن!

مطمئنا دیگه رفیقمون سرشم بلند نمیکنه چه برسه پا بشه بخواد باز دونسته هاش رو به رخمون بکشه!

چه جوری 16 تا شرکت کننده با هم تو یه برنامه رقابت میکنن؟!

خب اینا فعلا سِکرِت هست تا کسی از قبل چیزی ندونه و غافلگیری همراه با تعجب که خارجکیش میشه سورپرایز براتون پیش بیاد!

بعله ما فکر همه جاش رو کردیم!

خب از اتاق فرمان فرضی اشاره میکنن که دیگه جمع کن بحث رو اصل مطلب رو بگو!

مثل سال قبل، 32 نفر در ابتدا و در برنامه ویژه ای که پنجشنبه شب آینده و در پایان دومین روز ماه رمضان خواهیم داشت، طی یک عملیات مُحَیِّر العُقول که اسم معمولیش میشه قرعه کشی، به دو گروه شانزده نفره تقسیم میشن و در پنجشنبه و جمعه شب هفته بعدش، در دو مسابقه مقدماتی که شیوه برگزاریش رو عرض کردم سِکرِتِ شرکت میکنن!

از هر مسابقه هشت نفر به دور یک چهارم نهایی در پنجشنبه شب سوم ماه رمضان شرکت میکنن که اون مسابقه هم با حضور این شانزده نفر شنیدنی خواهد بود.

قطعا اگه حساب کتابتون خوب باشه تا الآن حساب کردید که از اون 16 شرکت کننده هم هشت نفر به دور نیمه‌نهایی میرسن و در چهارمین برنامه و مسابقه ماه بهار در چهارمین پنجشنبه شب ماه رمضان با هم رقابت میکنن تا نهایتا همون چهار نفری رو از بینشون پیدا کنیم که قراره حوالی عید فطر یا شایدم آخرین پنجشنبه ماه رمضان با هم رقابتی سخت و نفسگیر رو برگزار کنن به نام مسابقه نهایی یا همون فینال خودمون!

سؤال چی داریم؟!

از شیر آدمیزاد تا جون مرغ! نه ببخشید وارونه گفتم شما خودتون اون وریش کنید!

خلاصه که اطلاعات عمومی، مذهبی، تاریخ، جغرافی، اجتماعی، فارسی، عربی، انگلیسی و سایر موارد از جمله موضوعاتی هست که ممکنه ازشون سؤال طرح بشه یا نشه!

تو باز پا شدی که!

خودمُ مسخره کردم؟!

نه برو سر جات یه دقیقه دیگه هم دندون رو جیگر بذار میفهمی چه کسی رو، نه یعنی حرفام تموم میشه!

امسالم یه فرم ثبت نام داریم دقیقا شبیه پارسالی که وقتی 32 نفر اولش پر بشه، تا پایان مهلتی که در نظر داریم، برای کسانی که به امیدی نشستن ببینن از 32 نفر اصلی کسی غایب هست یا نه و جای غایبین احتمالی رو در دو مسابقه مقدماتی بگیرن باز خواهد ماند.

پس از همین حالا که دارید پست رو میخونید و فرم رو هم در پایانش میبینید، تا ساعت 23 و 59 دقیقه چهارشنبه 25 فروردین فرصت دارید تا در مسابقه ماه بهار، دوره دوم، ویژه ماه مبارک رمضان ثبت نام کنید.

بلافاصله پس از پایان مهلت ثبت نام، به همین پست سر بزنید، تا در به روز رسانیش اسامی 32 نفر اول، اسامی نفرات لیست انتظار، زمان دقیق و مکان برگزاری ویژه برنامه قرعه کشی رو بهتون اطلاع بدم.

پیشاپیش عرض میکنم، حضور تمامی افراد دو تا لیست، به خصوص لیست اولی در مراسم قرعه کشی الزامی هست و چه بسا کسانی به خاطر حاضر نبودن جاشون رو توی همون ویژه برنامه به نفرات لیست انتظار بدن!

 

این پست در حال به روز رسانی است، فرصت ثبت نام پایان یافته و در شُرُف برگزاری دور یک چهارم نهایی مسابقه هستیم.

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «اسامی چهار راه یافته به دور نهایی اضافه شد. شنبه شب، 25 اردیبهشت ساعت 21، با اختتامیه ویژه برنامه های رادیو گوش‌کن در ماه مبارک رمضان و مرحله نهایی دوره دوم مسابقه ماه بهار همراه باشید.»

درود خدمت همه ی هممحلیهای گرامی. آقای درفشیان از خوندن این پستتون خیلی خوشحال شدم. من به شرکت در مسابقه خیییییلی علاقه دارم. خصوصا اگه تو مسابقه قرعه کشی انجام بشه. خیلی لذتبخشه. یه سوال داشتم. از چه سنی میتونیم در این مسابقه شرکت کنیم؟

مائده جون اگه تو اون مائده ای باشی که من می شناسم اول که اولین کامنتی هست که ازت دیدم خیییلی خوشحالم اینجایی و بعدشم به سن شما می خوره فرم رو پر کن فقط سعی کن اگه رقیب من شدی خودت همون اول میدون رو خالی کنی تا من برنده بشم …. آفرین دختر خوب شکلک ماشین بافی و ماجراهاش

سلام. خدا قوت! دست مریزاد بابت برگزاری مسابقه و زحماتی که تا حالا کشیدین و خواهید کشید. بر اساس آگهی که متنش هنوز موجود هست، قرار بود مسابقه‌های بعد از مقدماتی، پنج‌شنبه شب‌ها برگزار بشه؛ که ظاهرا قراره به جای پنج‌شنبه، جمعه برگزار بشه؛ آنچنان‌که یکیش برگزار شد. متاسفانه جمعه‌ی پیش رو، برای من همزمان شده با یه کلاس دیگه در تیمتاک. اگه ممکن باشه، مسابقه‌ی این هفته بر اساس همون آگهی، پنجشنبه برگزار بشه که بتونم با خیال راحتتری در خدمتتون باشم.

سلام آقای راشاد.
شرمنده که دیر پاسخ میدم.
اما باید از همه چیز مطمئن میشدیم.
نکته اول این که درسته ما اعلام کردیم روزهای پنجشنبه مسابقه برگزار میشه، اما یک بار با توجه به تجربه دو مسابقه مقدماتی، برای تدارک و آمادگی بیشتر به جمعه شب منتقل شد و کسی اعتراضی نکرد.
ثانیا ما اعلام کردیم که جمعه شب این هفته در خدمت دوستان هستیم و اگر به واسطه مشکل شما بخوایم تغییر بدیم ممکنه برای دیگر دوستان مسئله پیش بیاره.
ثالثا باز هم مشورت داشتیم و دلیل دیر پاسخ دادن به کامنت شما هم دقیقا همین بود که در این مورد یک تصمیم درست بگیریم.
به نظر میرسه این بار هم با توجه به طرح نیم نهایی نیاز به فرصتی بیشتر داشته باشیم و بنا بر این، صمیمانه امیدواریم شما و سایر دوستان راه یافته به مرحله نیم نهایی رو جمعه شب در مسابقه ببینیم و صدای گرمتون رو بشنویم.

دیدگاهتان را بنویسید