خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر سینمایی توضیح دار در دنیای تو ساعت چند است

سینمایی در دنیای تو ساعت چند است

سینما محله و گام اول، توضیح:

سینما محله قراره هر ماه یک فیلم سینمایی رو به صورت توضیحدار پخش کنه که اول در رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش میشه و در نهایت لینک دانلود به همراه پخش آنلاین نسخه تنظیم شده در وبسایت محله نابینایان قرار می‌گیره.
یک فیلم سینمایی از نوع توضیحدارش: «در دنیای تو ساعت چند است؟»
فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» به کارگردانی صفی یزدانیان، اثری عاشقانه، محصول سال 1394 ایرانه.
«در دنیای تو ساعت چند است؟» اولین ساخته بلند صفی یزدانیان در مقام کارگردان محسوب میشه و مدت زمان این اثر 1 ساعت و 36 دقیقه هست.
سیر داستان گلی، دختریه که سال‌ها پیش از ایران مهاجرت کرده و حالا که بعد از سال‌ها برگشته با انبوهی از موارد آشنای ناشناس مواجه شده. موارد آشنایی که به طرز درد‌ناکی تغییر کردن و ضمن آشنایی به خاطر تغییراتی که به خودشون دیدن به شدت متفاوت به نظر گلی می‌رسن.
این وسط، هم‌کلاسی قدیم گلی، پسری که همه دیوونه می‌دوننش همچنان در تمام ابعاد زندگی و حضور گلی، دنبال گلی سابق می‌گرده و اصرار داره که به خاطره گلی‌ای که در گذشته می‌شناخته وفادار بمونه و گلی‌رو به خودِ دیروزش برگردونه.
در این فیلم به جز لیلا حاتمی و علی مصفا، تعدادی از بازیگران بومی استان گیلان هم به ایفای نقش پرداختن. بازی زری خوشکام، مادر لیلا حاتمی و همسر علی حاتمی بعد از چندین دهه حضور کمرنگ، از نکات جالب توجه این اثر به حساب میاد.
راوی این اثر خانم مریم امینی و تنظیم کننده خانم فاطمه خلیلی بودن که به هر دو خدا قوت میگیم.
ضمن بهترین آرزوها برای تمامی شما، با هم به دانلود و تماشای شنیداری فیلم توضیحدار «در دنیای تو ساعت چند است» که در واقع قسمت اول از برنامه سینما محله هستش می‌پردازیم!

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «در دنیای تو ساعت چند است»