خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کتاب شکستن مرزهای ثروت، هدیه ای دیگر از دکتر شیرمحمدی به مجموعه محله نابینایان.

سلام به هر کسی که درست همین حالا داره از لا به لای این سطرها رد میشه. امید که آسمان دل‌هاتون به روشنای خورشید مردادماه باشه!
اجازه بدید با یک سوال شروع کنم که به ادامه ی گفت‌و‌گومون بی ارتباط نیست. هدیه رو بیشتر دوست داری یا کتاب رو؟ اگر به من باشه میگم جفتش. و واسه اینکه از هردو مورد بهره ببرم میگم دلم میخواد کتاب هدیه بگیرم. بریم سر اصل مطلب.
اگر خاطرت باشه پیش از این در مورد یک هدیه ی ارزشمند اینجا صحبت کردیم. کتابی که استاد و نویسنده ی بزرگوار جناب شیرمحمدی به ما هدیه دادن و به لطف ایشون اجازه پیدا کردیم که از اون کتاب و چندتا دیگه از آثار ارزشمندشون به صورت فایل های صوتی استفاده کنیم. استاد شیرمحمدی الان دیگه برای خیلی از ما خیلی آشناتر هستن. کسی که بعد از آثارشون، خودشون هم به محله ی ما اومدن و با ایجاد و پیشبرد کلاس های کوچینگ تا مرحله ی عمل و امتحان و مدرک قبولی به بچه های موفق این دوره، الحق کاری کردن کارستون. یک بار دیگه تشکرهای عمیق و خالصمون تقدیم شما استاد شیرمحمدی بزرگوار! آشنای عزیز محله!
و باز هم اگر خاطرت باشه، پیش از این یکی از آثار استاد رو همینجا در محله به صورت فایل صوتی دریافت کردیم و لذت بردیم و چه قدر شیرین بود!
برای دریافت کتاب اول به
این پست
مراجعه کنید.
غرض اینکه نوبتی هم باشه نوبت کتاب دومه. بله درسته. کتاب دوم از سری آثار استاد شیرمحمدی با اجازه ی ایشون و با تشکر از ایشون آماده شده تا بخونیم و بیش از پیش بدونیم.

تا امروز این کتاب ارزشمند رو بخش بخش به صورت هفتگی هر جمعه از همینجا دریافت کردیم و خوندیم و لذت بردیم. فایلهای متعدد مربوط به هر بخش همچنان در لینکهای پایین موجودن ولی همچنان موجود نخواهند بود. اجازه بده بگم بعد شلوغش کن. قراره حالا که کتاب تموم شده تمام بخشها و فایلهاش در یک پوشه ی زیپ در همین پست گذاشته بشه تا خواهنده هایی شبیه من همه رو یکجا دریافت کنیم. روی همین حساب لینکهای مربوط به بخشهای مختلف کتاب تا یکم مردادماه برای اونهایی که به هر دلیلی میخوان از لینک و بخش خاصی استفاده کنن باقی می‌مونن و بعد از اون تنها لینک فایل زیپ از کتاب کامل رو خواهیم داشت.

توضیحی کوتاه در مورد کتاب:

کتاب شکستن مرزهای ثروت، یکجورایی از اون کتاب های اقتصادیه. کمک می کنه بخش مالی زندگی رو بهتر و بیشتر مدیریت کنیم و در مراحل پیشرفته تر بهمون میگه از چه راه هایی امکانش برامون فراهمه که به ثروتمون اضافه کنیم.
این کتاب از نظر شخص من، شیرین، روان و مفیده، حتی اگر من بعد از خوندنش نتونم چیزی به صفرهای دفترچه حسابم اضافه کنم. توصیه میکنم کتاب رو بخونی تا دلیل این نظرم رو کشف کنی.
کتاب مورد بحث رو میتونید با صدای شنیدنی آقای عباس مرزبان و تنظیم خانم فاطمه خلیلی از همین پست دریافت کنید.

دانلود کتاب صوتی شکستن مرزهای ثروت با حجم تقریبی 356 مگابایت

لبخندهاتون مدام و ایام تا همیشه به کام شما!