خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار خشم مردانه

سینمایی Wrath of Man 2021

سلام به همه اهالی و مهمون‌های محله نابینایان، به خصوص طرفداران فیلم و سینما. امید که عرصه زندگیتون پر باشه از سکانس‌های بسیار شاد!
به نظرم دیگه همه می‌دونیم داستان چیه و مقدمه چینی لازم نباشه پس صاف بریم سر اصل مطلب!
عزیزان دوستدار سینما محله دیگه تقویم این بخش‌رو از حفظ شدن و الان کاملا در جریانن که علاوه بر بخش‌های متعدد از سریال‌های هفتگی که نسخه‌های توضیحدارشون هر هفته در روزهای مشخص منتشر میشن، هر ماه یک فیلم به وسیله بچه‌های تیم سینما‌محله آماده و برای استفاده دوستداران این مدل کارها در محله منتشر میشه. امروز نوبت فیلم این ماهه. فیلم «خشم مردانه» که بعد از یک توضیح کوتاه در مورد داستان و مشخصات این فیلم، لینک دانلود به همراه پخش آنلاینش در باکس انتهای همین پست موجوده. امیدواریم که مورد پسندتون واقع بشه! و اما:
«خشم مردانه»، فیلمی در ژانر اکشن، هیجان انگیز، به کارگردانی «گای ریچی» و محصول سال 2021 سینمای امریکاست.
داستان این فیلم روایتگر ماجرای شخصیتی سرد و مرموزه به نام «اچ» که در یک شرکت حمل و نقل پول کار می‌کنه و هر هفته صدها میلیون دلار به لس آنجلس حمل می‌کنه. این شخص در جریان زندگی روزمره‌اش…
در این فیلم بازیگرانی چون جیسون استاتهام، هولت مک کالانی، راکی ویلیامز، جاش هارتنت، جفری داناوان، اسکات ایستوود، و اندی گارسیا به ایفای نقش پرداختن.
نسخه توضیحدار فیلم خشم مردانه با روایت خانم مریم امینی و تدوین خانم فاطمه خلیلی به محله نابینایان ارائه شده که پیش از پرداختن به باکس دانلود و پخش آنلاین این اثر برای این دو و برای همگی شما شادی‌های ماندگار از خدای هستی خواهانیم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «خشم مردانه»

۷ دیدگاه دربارهٔ «سینمایی Wrath of Man 2021»

سلام محسن جان.
به بر و بچه های گروه تولید فیلم های توضیح دار به ویژه خانم امینی بزرگوار که انصافا
خیلی زحمت می کشن خیلی خیلی خسته نباشید میگم و ازشون تشکر می کنم.
خوشحالم که با پیگیری های فوق العادت بچه ها رو
تو گروه های مختلف دور هم جمع می کنی محسن جان و به کمکشون برنامه های واقعا
لذت بخشی برامون آماده می کنید.
همگیتون مرسی.

سلام و خسته نباشید می‌گم به عوامل توضیح‌دار شدن این فیلم. خیلی خوشحالم که به سراغ فیلم‌های غیر ایرانی هم رفتید. مخصوصا که یه فیلم اکشن آمریکایی رو انتخاب کردید که به شدت می‌تونه جالب و هیجان‌انگیز باشه. حتما دانلود و در اولین فرصت گوش می‌کنم.
امیدوارم این روند ادامه داشته باشه و از این نظر توی تولید فیلم‌های توضیح‌دار تنوع سلیقه‌ها در نظر گرفته بشه.
موفق باشید.

دیدگاهتان را بنویسید