خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

هات گوش کن، به مناسبت 10 سالگی محله نابینایان برگزار میکند: 14 و 15 مرداد، پنجشنبه و جمعه از ساعت 19، در تیم تاک و رادیو اینترنتی گوش کن. همراهمون باشید.

سلامی به صمیمیت زمزمه‌ی مهربان زلالترین جویبارها به تمامی اهالی و رهگذرهای محله‌ی نابینایان.
از خدا می‌خوایم که هر لحظه از عمر عزیزتون بهتر از دقایق پیشین باشه و همیشه در تجربه‌ی بهترینها پیشگام باشید!
باز هم مرداد رسید. مرداد با خورشید تابانش، با گرمای نفسگیرش، و با شبهای روشنش.باز هم مرداد و آستانه‌ی شروع یک سال گوش‌کنیِ دیگه! سالی که در نیمه‌ی مرداد میریم تا با نام خدا همگی با هم شروعش کنیم، به یاری خدا همگام با هم پیشش ببریم، و به لطف حق دست در دست هم و شونه به شونه‌ی هم با موفقیت به سالی دیگه و نیمه‌ی مردادی دیگه پیوندش بزنیم.
قطعا متوجه شدی چی می‌خوام بگم دوست من! داریم به جشن تولد ده سالگی گوش کن نزدیک میشیم. محله ای مجازی از جنس حقیقت که سرچشمه‌ی خیلی مثبتها برای خیلی‌هامونه. اینجا، محله‌ی ماست. جایی که سرشار از قصه های ما، خاطرات ما و تجربیات ماست!
یک سال دیگه هم گذشت و نوبت یک جشن تولد دیگه شده.
محله‌ی ما در آستانه‌ی شروع دومین دهه از حیاتش به داشتن تک تک اعضاش افتخار میکنه و از گرمای حضور تک‌تکتون گرم و بالنده و پویاست.
خوشحالیم که هستی دوست من! همچنان همراهمون باش. همراه تک تک قدمهای محله‌ی خودت!
امسال هم مثل سالهای پیش جشن تولد سالانه‌ی گوش‌کن برقراره. جشنی که بهانه‌ای میشه برای دور‌هم بودن و با هم خندیدن و فشردن دستهای هم برای شروع و ادامه‌ی سالی سرشار از موفقیت.
امسال هم اعضای محله‌ی نابینایان، همگی در شب پنجشنبه 14 مرداد و جمعه 15 مرداد از ساعت 19 داخل تیم‌تاک محله جمع میشیم تا از این مناسبت هم مثل خیلی مناسبتهای دیگه دلیلی بسازیم برای شاد بودن و تبریک گفتن و دیدار. دیدار هم محلیهای عزیزی که نعمت وجود و حضور تک تکشون کلی می ارزه.
این پست یک کارت دعوته برای تو! دقیقا برای خودت! تو هم‌محلی و همراه و دوست من و محله! می‌خوایم به حضور در این بهانه‌ی شاد، این مناسبت آشنای هر ساله، به جشن دهمین سالگرد تولد گوش‌کن دعوتت کنیم. و چه شوری! باید باشی و خودت ببینی!
اگر سالهای پیش بهمون افتخار داده باشی و به بزم ما اومده باشی حال و هواش رو می‌دونی. اگر امسال اولین سالته، تردید نکن. حتما بیا و ببین. شور دسته جمعی هم محلیها رو با حضورت بیشتر کن.

پس قرار ما، پنجشنبه 14 مرداد و جمعه 15 مرداد
ساعت: 19
مثل هر سال، داخل تیم‌تاک محله و رادیو گوش کن.
حتما بیا و یک آسمون شادمون کن. منتظرت هستیم.
راستی یک چیزی! می‌دونستی خیلی دوستت داریم؟
به امید روشنترین فرداها برای تمامی اعضای محله‌ی خودمون، محله‌ی نابینایان.