خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر سینمایی توضیح دار شنای پروانه

سینمایی شنای پروانه

سلام به همگی، از اهل محله گرفته تا مهمونهای محله که مهمونهای دلهای ما هستن. امید که هر لحظه از عمر رو به شیرینی شهد بهشت سپری کنید. یک سلام سفارشی هم به اهل فیلم و سینما که بی برو برگرد امروز و الان منتظر محصول امروز سینما محله هستن. بله باز هم نوبت یکی دیگه از فیلمهای توضیحدار شده‌ی محله هست. شنای پروانه اسم فیلم این هفته هست که امیدوارم بشنوید و بپسندید.
پیش از لینک دانلود، توضیحی کوتاه در مورد فیلم و مشخصاتش:
فیلم شنای پروانه به کارگردانی محمد کارت، تهیهکنندگی رسول صدرعاملی و با شرکت بازیگرانی از جمله جواد عزتی و امیر آقایی با موضوع و فضای متفاوتش از جمله فیلمهای تأثیرگذاره.
داستان این فیلم با نگاهی خاص به بررسی یکی از موضوعات و بهتر بگیم مشکلات اجتماعی از زاویه ای قابل تأمل پرداخته و نگرشهای بیننده رو در طول داستان به چالش میکشه.
پروانه همسر هاشم که بین رفیقهاش در محله به عنوان نفر اول یا به اصطلاح خودمون گنده لات محله معروفه برخلاف میل و رضایت همسر و خونواده همسرش در استخر عمومی به شغل آموزش شنا مشغول میشه و یک روز، …
مسیر زندگی تمامی قهرمانهای فیلم به ناگاه به شدت عوض میشه و داستان فیلم شنای پروانه شکل میگیره، ادامه پیدا میکنه و بیننده ها رو بر موج وقایعش پیش میبره.
دیدن و شنیدن فیلم توضیحدار شنای پروانه رو به طرفدارهای فیلم و سینما توصیه میکنیم.

با عرض یک خوشآمد بلند به خانم فرناز امیری که عضو جدید تیم سینما محله هستن و به عنوان اولین مشارکتشون در این بخش روایت توضیحات صحنه های فیلم این بار رو به عهده گرفتن و الحق هم کار بیست از کار در اومده، و ضمن یک خدا قوت گرم به خانم فاطمه خلیلی که زحمت تنظیم کار به عهده ایشون بوده، و با تشکر ویژه و فراوان از تمام عوامل و فعالان توانای این بخش از محله،
فیلم شنای پروانه رو از لینک زیر دانلود کنید.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «شنای پروانه»