خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
پوستر سینمایی توضیح دار خورشید

سینمایی خورشید

سلام به آشناهای محله‌ی نابینایان، در هر کجا که هستید! امید که هوای دل‌هاتون سرشار از لطافت آشنای عشق باشه!
باز هم ماهی دیگه، فیلمی دیگه و پستی دیگه از سری پست‌های سینما محله. و این بار فیلم سینمایی خورشید که البته لازم به تکرار نیست که به همت بچه های سینما محله توضیحدار و تنظیم و آماده‌ی ارائه به شما عزیزانه.
فیلم خورشید گذری داره به زندگی بچه های کار. این فیلم ما رو به تونل‌های پیچ در پیچ زندگی این بچه ها می‌بره. تونلی پر از جزئیاتی که شاید خیلی از ما فرصت نکردیم بهشون حتی فکر کنیم. فیلم خورشید در پیچ و خم‌های تاریک زندگی بچه های کار، بر روی آرزوها، هدف‌ها و رویاهای این بچه ها متمرکز میشه و انگار شونه های مخاطب رو گرفته و تکون میده تا به خودش بیاد و دقیقتر به تیرگی داخل تونل نگاه کنه. تونلی که علی داخلش به زحمت و با دلهره پیش میره و راهش رو به اعماق پرخطرش باز می‌کنه، نمادیه از راه تاریک و پرمانع زندگی علی که باید برای رسیدن به ساده ترین خواسته هاش که زندگی با مادر بیمارشه طی کنه.
دیدن و تأمل بر فیلم سینمایی خورشید رو به تمام اهل بینش توصیه می‌کنیم.
بعد از این مقدمه، حرفی باقی نمی‌مونه جز تشکر از خانم ها فرناز امیری و مهشید حسنی، گوینده و تدوینگر این اثر و در ادامه شناسنامه‌ی کوتاهی از این اثر قابل تأمل، و لینک دانلود فیلم سینمایی توضیحدار شده‌ی خورشید که تقدیم حضور پر مهرتون خواهد شد.

«خورشید»، فیلمی در ژانر خانوادگی-درام به نویسندگی «مجید مجیدی» و «نیما جاویدی» و کارگردانی «مجید مجیدی» و تهیه کنندگی «مجید مجیدی» و «امیر بنان» و محصول سال 1398 سینمای ایران است. خورشید، برنده سیمرغ بلورین «بهترین فیلم» و «بهترین فیلمنامه»در سی و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم فجر شد. این فیلم همچنین به عنوان نماینده سینمای ایران در بخش مسابقه اصلی شیر طلایی هفتاد و هفتمین دوره جشنواره فیلم ونیز انتخاب شد و توانست برنده جایزه «فانوس جادویی» این جشنواره شود.
در این فیلم علی نصیریان، جواد عزتی، طناز طباطبایی، روح الله زمانی، صَفَر محمدی , علی تقوا زاده به هنرمندی پرداخته‌اند.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «خورشید»