خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
نصب ویندوز 11 روی کامپیوترهای قدیمیتر از 5 سال پیش

سلام دوستان:
امیدوارم خوب و سلامت باشید. با انتشار جدید ویندوز 11 من هم این ویندوز رو دانلود کردم و اومدم تا روی سیستم خودم نصبش کنم اما وقتی ویندوز رو روی فلش بوت کردم و با کنترل و ویندوز و اینتر نریتور رو فعال کردم و زبان رو انتخاب کردم و نوع ویندوز که پرفشنال یا اینترپرایز یا به هر صورت بعد از انتخاب نوع ویندوز راستی ویندوز 11 فقط 64 بیتی هست و 32 بیتی نداره جایی که باید توافقنامه رو تیک میزدم نیومد و پیام داد که ویندوز نمیتونه لود بشه دنبال رفع ارور بودم و پیدا کردم که ویندوز 11 نمیتونه روی کامپیوترهای قدیمی نصب بشه و اما در ادامه بقیش رو در یک فای صوتی آموزش دادم که از شما عزیزان دعوت میکنم این فایل رو از لینک
اینجا با حجم حدود 20 مگابایت دانلود بفرمایید.
شاد و موفق و سلامت باشید.

۱۴ دیدگاه دربارهٔ «نصب ویندوز 11 روی کامپیوترهای قدیمیتر از 5 سال پیش»

درود امیدوارم خوب باشی و مرسی از اشتراک مطلب.
و اما بعد. من این روشو میدونم واسه همینم این فایل رو حد اقل تا الآن گوش ندادم. ولی مشحکل اینه که گفته شده اگه ویندوز ۱۱ روی سیستمهای قدیمی نصب بشه, ممکنه باعث خرابی بشه و خود شرکت مایکروسافت هم اینو اعلام کرده.
حالا نمیدونم با این اوصاف میارزه این کارو کرد یا نه ولی به هر جهت حتی اگه مشکلی هم پیش نیاد, من نصب نمیکنم و پیشنهادم هم به بقیه اینه که فعلاً نصب نکنید تا اگه ایراداتی داره برطرف بشه مخصوصاً تو زمینه دسترسپذیری و اینکه صفحه خوانهامون هم آپدیت بشه که باهاش بیشتر هماهنگ بشه.
باز هم مرسی و منتظر مطالب بعدی هم هستیم.

سلام حجت جان. واقعاً مرسی بابت آموزش و توضیحات کاملت. سؤالی که برام پیش اومده اینه که. آیا حطماً باید موقع بوت شدن این فایل رجیستری را اجرا کرد؟ آخه اینطوری که پیش رفتی بنظرم خیلی وقتگیره. من میخوام زمانی که هنوز ویندوز ۱۰ را نصب دارم روی این فایل اینتر بزنم تا اجرا بشه.

سلام.
یکی از پیشنیازهای مهم ویندوز یازده tpm 2.0 هست که خیلی از سیستمها ازش پشتیبانی نمیکنن.
راههایی برای دور زدن پیشنیازهای ویندوز یازده وجود داره ولی وقتی ویندوز نصب شد دیگه کاربر آپدیتها رو دریافت نمیکنه.
فکر کنم تنها اتفاقی که با نصب ویندوز یازده روی دستگاههای پشتیبانی نشده پیش بیاد همین باشه.

سلام خدمت شما جناب آقا ی غلیزاده و دوستان هم محلی, از این که تجربتون در خصوص ویندوز ۱۱ را با ما به اشتراک گذاشتید خیلی ازتون ممنون و سپاس گذارم, ممنون میشیم اگر باز هم تجربیاتتون را در خصوص این ویندوز با ما هم به اشتراک بگذارید, با تشکر از شما موفق و سلامت باشید همگی

دیدگاهتان را بنویسید