خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

گزارش مالی کامل، شامل درآمدها و هزینه های مجموعه محله نابینایان در یک سال گذشته به همراه آغاز حمایت مالی برای سال آینده

سلام به تمام ساکنین و عابرین محله‌ی نابینایان. از خدا برای دلهای تک تکتون شادترین لحظه ها رو خواهانیم.
طبق روال هر سال، امسال هم قصد داریم یک جمعبندی کوتاه از درآمدها و هزینه های محله داشته باشیم و مثل سالهای گذشته، گردش های مالی مجموعه‌ی گوش‌کن رو در قالب یک گزارش مالی کوچولو با شما عزیزان به اشتراک بذاریم تا همگی از همه چیز آگاه باشیم. حرف رو کوتاه کنیم و میریم که ببینیم در مجموعه‌ی گوش‌کن، اوضاع پول، اعم از هزینه و درآمد، در سالی که گذشت چه طور بوده.

 

 

اول ببینیم تو این مدت چقدر پول تونستیم جذبکنیم!

  • مجموع سود بانکی از سپرده محله: ۵۲۷۳۰۷۳ ریال (حدودا 527 هزار تومان)
  • سود حاصل از سرمایه گذاری محله: ۹۱۵۶۵۸۰۱ ریال (حدودا 9 میلیون و 160 هزار تومان)
    بذارید تو بخش هزینه ها در مورد این قضیه سرمایه گذاری توضیح مفصل خدمتتون میدم.
  • درآمدزایی محله  از تدوین کتاب برای نویسندگان، برگزاری کلاس، معرفی گویندگان در صفحه ثبت سفارش گویندگی تا  ارائه پورت تیمتاک و … ۳۵۹۵۰۰۰۰ ریال (حدود 3 میلیون و 600 هزار تومان)
  • حمایت 41 نفر کاربر محترم از محله: ۱۰۳۰۴۹۸۰۶ ریال (حدودا 10 میلیون و 305 هزار تومان)
  • حمایت و همراهی 17 نفر غیر کاربر ارجمند از محله: ۱۰۵۱۸۰۰۰۰ ریال (10 میلیون و 518 هزار تومان)

در مجموع درآمد محله امسال برابر با ۳۴۱۰۱۸۶۸۰ ریال (حدود 34 میلیون و 102 هزار تومان) شده که به ویژه از همه حمایت کنندگان، چه کاربر و چه غیر کاربر صمیمانه قدردانی میکنیم.

حالا ببینیم چقدر و کجا هزینه کردیم.

  • هزینه سرور تیمتاک، رادیو، آدیو پلیر و کنفرانس با حضور دکتر سهرابی، از قرار آدیو پلیر: 3180000 ریال (318 هزار تومان)، تیمتاک و رادیو: 34610000 ریال (حدود 3 میلیون و 460 هزار تومان) و کنفرانس دکتر سهرابی: 3000000 ریال (300 هزار تومان)، مجموعا 40790000 ریال (حدود 4 میلیون و 80 هزار تومان).
  • جوایز مسابقات برگزار شده: 36840000 ریال (3 میلیون و 684 هزار تومان)
  • ریز هزینه های وبسایت محله شامل هزینه خرید و تمدید فضای میزبانی سایت: 36840000 ریال (3 میلیون و 684 هزار تومان)، خرید دامنه وبسایت: 32080000 ریال (3 میلیون و 208 هزار تومان) و تبلیغات تلگرامی: 200000 ریال (20 هزار تومان)، در مجموع 69120000 ریال (6 میلیون و 912 هزار تومان).
  • کارمزد بانکی حاصل از تبادلات انجام شده: 490200 ریال (حدود 49 هزار تومان)
  • ضبط و خرید  کتاب: 10630000 ریال 1 میلیون و 63 هزار تومان)
  • نشریه جهان آزاد: 22400000 ریال (2 میلیون و 240 هزار تومان)
  • سرمایه گذاری: 150000000 ریال (15 میلیون تومان)

مجموع هزینه ها: 330270200 ریال (حدود 33 میلیون و 27 هزار تومان)

باقیمانده: ۱۰۷۴۸۴۸۰ ریال (حدود 1 میلیون و 75 هزار تومان)

باقیمانده از سال قبل: ۹۲۵۹۴۷۳۳ ریال (حدود 9 میلیون و 260 هزار تومان)

باقیمانده مجموع: ۱۰۳۳۴۳۲۱۳ ریال (حدود 10 میلیون و 33 هزار تومان)

خب قرار شد به اینجا که رسیدیم قضیه سرمایه گذاری رو شفافسازی کنم براتون.

ماجرا این بود که ما دیدیم هزینه خرید و تمدید سرور برای فعالیتهای محله اعم از تیمتاک، سایت، رادیو و … با تورم فزاینده همه ساله بیشتر و بیشتر میشه و باید راهی برای روزی که بهش میگن روز مبادا از قبل پیشبینی کنیم.

این بود که از سال 98 به صورت تدریجی و ضمن مشورت با خبره های این کار، سرمایه گذاری با سود مطمئن رو شروع کردیم.

در طول این مدت 21 میلیون تومان سرمایه گذاری تحت نظارت همون مشاورین خبره انجام دادیم که خدا رو شکر نتیجه مطلوبی داشته و پولی که گذاشتیم تا الان به حدود 49 میلیون تومان افزایش پیدا کرده، یعنی 28 میلیون بیشتر از مبلغی که گذاشتیم.

ما توی گزارش سالانه میزان سرمایه گذاری رو هزینه کرد در نظر گرفتیم و بین سال 98 تا 99 سود حاصل از سرمایه گذاری رو بهش اضافه کردیم و ازش برداشتی نکردیم.

طی سال گذشته و با افزایش 15 میلیون تومانی به مبلغ سرمایه گذاری شده، سود ماهانهش رو دریافت و هزینه کردیم که در بخش درآمدها مبلغش رو عرضکردم.

نیاز به حمایت همه جانبه شما رو همیشه احساس میکنیم.

طی سه ماه گذشته هزینه خرید و تمدید فضای میزبانی وبسایت به میزانی بیش از دو برابر افزایش پیدا کرده و اگر خوبان زبردستی چون آقای بهبود رو نداشتیم که هم پشتیبانی فنی و امن رو بدون کمترین چشم داشتی برامون انجام میدن و هم با تخفیفات فوق العاده همیشه بهمون لطف داشته و دارن، میبایست در مورد سرورهای رادیو و تیمتاک هم به مراتب خیلی بیش از این هزینه میکردیم.

گرچه هیچ کس برای نگه داشتن این مجموعه وظیفه ای به گردنش نیست و در عین حال ما در پایمردی حامیانمون و لطف و حمایت مادی و معنوی مادامشون هیچ شکی نداریم، اما با این روند افزایشی هزینه ها که متأسفانه تو این مملکت ندیدیم هیچ وقت به کاهشی تغییر کنه و تازه هر قدر پیش میریم روند افزایشی رو تصاعدی هم میبینیم، چاره ای نیست جز این که دور اندیش باشیم و همیشه به همون روز مبادایی که گفتم نظری داشته باشیم.

در پایان ضمن سپاس صمیمانه از همه کسانی که امسال هم بهمون کمک کردن و همه جوره هوامون رو داشتن، دست همه شون رو به گرمی میفشاریم و امیدواریم این همراهی رو باز هم ادامه بدن تا مجموعه محله نابینایان بتونه در سایه این حمایتها و همراهیها به تک تک اهداف خودش در راستای پیشرفت جامعه هدف دست پیدا کنه.

▪ همواره میتونید مبالغ مورد نظرتون رو به صورت هدفمند و با انتخاب هر کدوم از بخشهای تعیین شده که مایل هستید از طریق مراجعه به صفحه حمایت مالی از محله واریز کنید.
▪ اگر هم مایلید واریزتون رو با کارت به کارت و انتقال به حساب انجام بدید، میتونید از شماره کارت: ۶۰۳۷۷۰۱۵۲۶۵۷۵۴۲۵ و شماره شبای IR900160000000000736606902 به نام محسن صالحی استفاده کنید.

 

به امید پایداری محله نابینایان.

 

۶ دیدگاه دربارهٔ «گزارش مالی کامل، شامل درآمدها و هزینه های مجموعه محله نابینایان در یک سال گذشته به همراه آغاز حمایت مالی برای سال آینده»

درود. همگی خسته نباشید.

همه چی یه طرف, برنامه داشتن واسه ثبات مالی محله یه طرف.
واقعاً به جد میگم که وقتی خوندم کلی خوشحال و ذوق زده شدم.
حقیقتاً ایول. ایول به این تدبیر و هزاران ایول.
امیدوارم این تدبیر با توان و قدرت و درایت بیشتر و بهتری ادامه دار باشه.
به نظرم برنامه های رادیویی اون قد حرفه ای هستند که کلی مخاطب دارند و از همین فرصت میشه واسه آگهیهای تبلیغاتی با هدف جذب درامد واسه محله استفاده کرد.
البته آگهی با ویژگیها و مشخصات یه آگهیه حرفه ای و درست و حسابی که مربوط به نابینایان باشه.
تنوع بخشیه بیشتر به راههای جذب درامد واسه محله راهیه که می طلبه بیشتر بهش فکر بشه.
باز هم ایول و کلی شکلک خوشحالی و آرزوی هر چه بیشتر قدرتمندتر شدن محله مون.

سلام جناب حاتمی عزیز. خیلی بزرگوارین. خوشحالم که تونستیم همه کنار هم اتفاق خوبیی رو رقم بزنیم که نتیجه اش خیال راحت تر همه مون برای داشتن یک ثبات خوب در محله هست. دلتون شاد باشه آقای حاتمی و ممنون بابت ابراز لطف همیشگیتون.

دیدگاهتان را بنویسید