خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

کافه باکارا

درست در مرکز تهران و خیابان کارگر شمالی، کافه‌ای با نام باکارا وجود داره که یک تنه میتونه تمامی خاطرات خوب گذشته و کودکی شما رو براتون زنده کنه. شاید تا حالا به هر کافه‌ای که رفتید، فضایی شیک و کم‌نور داشته و موسیقی مدرن و آرام در پس‌زمینه پخش شده؛ اما تو کافه باکارا همه چیز با دنیای شلوغ و ماشینی امروز که تو اون زندگی می‌کنیم، تفاوت داره. تو این کافه هنوز میشه جریان زندگی رو حس کرد و به تجربه آرامش گذشته رسید. همون آرامشی که شاید همه ما تو چهار دیواری خونه مادر بزرگ‌مون جا گذاشتیم و دیگه نتونستیم اون رو در هیچ جای زندگی ماشینی و شلوغ خودمون پیدا کنیم. دقیقاً زمانی که پای خودتون رو از چهارچوب درب کافه باکارا داخل میذارید، ناگهان موجی از آرامش با شما برخورد میکنه! باما این کافه زیبا رو بهتر بشناسید.
دکوراسیون و فضاسازی کافه باکارا
پیش از این که در مورد دکوراسیون داخلی و فضاسازی کافه باکارا صحبت کنیم، بهتره به شما بگوییم که این کافه تو ساختمانی بسیار قدیمی قرار داره که شاید قدمت اون به دوران پهلوی میرسه سبک ساخت این ساختمان دقیقا بر اساس معیارهای معماری سنتی ایرانی ساخته شده و تو اون میتونید انواع المان‌های این نوع معماری رو پیدا کنید کافه باکارا همون جاییه که پس از یه روز خسته‌کننده میتونید به اون پناه ببرید، یک چای دمی خوشمزه سفارش بدید و لذت ببرید. این کافه چند میز و صندلی چوبی و سنتی رو کنار حوض داخل حیاط قرار داده که البته اکثر مشتریان برای رزرو این میزها سر و دست میدن. من با دوست عزیزم علی به این کافه رفتیم و براتون یه اپیزود ضبط کردیم.

که از اینجا میتونید دانلود کنید.

ایرادات این فایل رو به من ببخشید چون کمی عجله ای شد. از سامان بخاطر تدوین این اپیزود خیلی ممنونم. منتظر نظرات، پیشنهادات و انتقادات سازنده شما دوستان عزیزم هستم. به امید روزهای بهتر…

یک پاسخ به «کافه باکارا»

سلام بشما آقای صداقت هممحله ای خوش ذوق و سلام به علی آقا. سومین پاتکس تفریحیتون را شنیدم جالب بود. دست مریزاد. تفاوت خاصی که درین پاتکس کافه باکارا متوجه شدم اینه که شما متمایز از پاتکسهای قبلی دوست همراهتون علی آقا را معرفی نکردید و مصاحبه ای هم با ایشون نداشتید. فقط بصورت کوتاه و گذرا صدا و اطهار نظر علی آقا را شنیدم. اگه خود ایشون رضایت دارند در پاسخ به کامنت من لطفا معرفیشون کنید و در پاتکسهای بعدی هم مانند موارد قبلی که با آقای بهمنی بودید به همراهتون هم حتما مجال معرفی و صحبت بدهید. پاینده باشید.

دیدگاهتان را بنویسید