خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن توضیح دار روح

انیمیشن Soul 2020

سلام به همه و یک سلام مخصوص به طرفداران انیمیشن.
شب های بلند پاییزیتون روشن.
بی مقدمه:
با یکی دیگه از انیمیشن های توضیحدار شده در محله ی خودمون در خدمت شما هستیم. انیمیشن روح، کاریه که با دیدنش هم میخندیم، هم مکث میکنیم، هم متفکر میشیم و در انتها، خب در انتها حس ها متفاوته. ولی از زبون چندتا از اونهایی که این کار رو دیدن شنیدم که حسشون خیلی قشنگ بود. خیلی قشنگ!
طبق روال همیشه، اجازه بدید پیش از لینک دانلود، توضیحی کوتاه در مورد این کار به منظور کمی آشنایی پیش از تماشا داشته باشیم.

انیمیشن روح کاری در ژانر ماجراجویی-کمدیه. این انیمیشن یکی از کارهاییه که به کارگردانی «پیت داکتر» به صحنه اومده. محصول سال 2020 سینمای کشور آمریکا و تولید شرکت بزرگ انیمیشن سازی دیزنیه. انیمیشن روح در جشنواره های بین المللی حضور پیدا کرد، نامزد دریافت 23 جایزه شد و نهایتا 5 جایزه از جمله «بهترین انیمیشن سال» و «بهترین صداگذاری» رو به خانه برد.
همونطور که در بالا گفته شد، روح تنها یکی از کارهای موفقیتآمیز سازنده اش هست و انیمیشن های مشهور بسیاری از قبیل «Monsters, Inc» ،«Up» و «Inside Out» در کارنامه ی این کارگردان میدرخشن.
داستان این کار دیدنی در مورد معلم موسیقی جوانیه به اسم «جو گاردنر»
جو که اشتیاق فراوونی به موسیقی به خصوص موسیقی جاز داره، در یک حادثه غیرمنتظره، روح از بدنش جدا میشه.
این روح سرگردان برای بازگشت دوباره به بدنش با ماجراجویی های بزرگی رو به رو میشه و ما رو به همراه خودش به اعماق ناگفته هایی میبره که شاید عمریه همراه ما هستن ولی حتی خودمون هم ازشون آگاه نیستیم و زمانی که در امتداد داستان جو باهاش همراه میشیم تازه بهشون پی میبریم.
امتحان این تجربه ی شیرین رو به همگی شما توصیه میکنیم.
ضمن عرض خدا قوت به خانم فرناز امیری بابت روایت و مهدی محمدقاسمی جهت تدوین که در این کار زیبا همراه ما بودن، میریم سراغ لینک دانلود انیمیشن توضیحدار شده ی روح، در بخش انیمه محله ی نابینایان.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود انیمیشن «روح»