خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

تقدیم به شما! دانلود کتاب صوتی شادترین کودک محله به صورت کامل در یک فایل فشرده!

سلام به تمام هممحلی ها و یک سلام بسته بندی سفارشی به اهل کتاب. امیدواریم که لحظه هاتون همه روشن از نور علم و آگاهی باشه و بذار به زبون خودم بگم که امیدوارم هر لحظه از عمر عزیزتون در حال بردن حال باشید! آخیش این مدلی بیشتر خودم شدم!
میگم بیایید مقدمه رو بیخیال بشیم چون همینطوریش هم قصه‌ی ما درازه.
کتاب شکستن مرزهای ثروت که یکی از هدیه های ارزشمند استاد شیرمحمدی به محله‌ی ما بود تکمیل و تمام شد و عزیزانی که شما باشید همراه خودم برداشتیمش و خوندیمش و حالش رو بردیم.
امروز اومدم به بچه های کتابی مژده بدم که این راه همچنان در محله‌ی ما ادامه داره و این رشته سر دراز داره و این بخش همچنان واسه ما کتاب داره و القصه.
به یاری خدا میریم که در همینجا و همین پست یک کتاب دیگه رو با هم بخونیم و بیشتر از پیش بدونیم.

کتاب “شادترین کودک محله” دری به دنیای معصوم و هزار رنگ و دوست داشتنیِ بچه هاست. قصد داریم همراه با صفحات این کتاب در دنیای کودکان پیش بریم تا اگر زمانی در نقطه ای از راه زندگی به هر دلیلی یادمون رفت که چه جوری میتونیم کودکانی شادتر و سرزنده تر داشته باشیم، در لا به لای صفحات این کتاب دوباره به خاطر بیاریم و جواب پرسشهای احتمالیمون رو برای رسوندن کودکانمون به شادمانی هرچه بیشتر و در نتیجه زندگی زیباتر و شادتر برای خودمون و خونواده هامون پیدا کنیم. با تشکر فراوون و بسیار فراوون از خانم فرناز امیری که زحمت خوندن و صوتی کردن این کتاب پرمحتوا رو واسه محله کشیدن و خانم فاطمه خلیلی که تنظیم فایلهای کتاب رو به عهده داشتن و یک خدا قوت بلند گوش کنی به هر دو نفر این عزیزان، پیش به سوی مقصود!

شناسنامه کتاب:

عنوان اصلی:

The happiest toddler on the block

ناشران

کتاب پنجره

نویسنده

Harvey Karp,  هاروی کرپ

ویراستار

  • مرجان توکلی

برگردان

  • طاهره یراقچی

خانواده

  • مجموعه نوشته های مناسب برای خانواده
  • مجموعه نوشته های مناسب برای ۰ – ۲ سال

پدیدآورندگان

  • هاروی کرپ
  • طاهره یراقچی
  • مرجان توکلی

سال نشر

۱۳۹۰

دانلود کتاب صوتی شادترین کودک محله با حجم تقریبی 650 مگابایت.