خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش دریافت و فعال سازی jaws 2022

درود بر شما هم محلی های نازنین امید که خوب باشید.
من مدتی هست ویندوز 11 نصب کردم و امروز گفتم بیام JAWS 2022 را با ویندوز 11 تست کنم که پس از تست دیدم مشکلی وجود ندارد JAWS را بدون هیچ مشکلی نصب و کرک کردم و خیلی راحت با همه بخش ها هم کار میکند
گفتم بد نیست قابلیت ها و نحوه دریافت و فعال سازی JAWS 2022 را با هم محلی ها به اشتراک بذارم.
خب قبل از هرچیزی امکانات JAWS 2022 را از ایران سپید باهم مطالعه میکنیم.

امکانات JAWS :

خبر می رسد که نسخه جدید JAWS از نظر پشتیبانی از محصولات آفیس در وضعیت بهتری نسبت به پیشینیانش قرار دارد. البته این روز ها فریدم ساینتیفیک بیشتر تمرکزش را بر روی پشتیبانی از آفیس ۳۶۵ گذاشته و نسخه ای که اغلب در ایران استفاده می شود دیگر زیاد مورد توجه این شرکت نیست. یک امکان تازه در نوع برخورد JAWS با زبان های گوناگون در نمایشگر های بریل هم از جمله دیگر تغییراتی است که در این نسخه در معرض استفاده عموم قرار گرفته است. تغییر به وجود آمده از این قرار است که چنانچه کاربران از چند زبان هنگام خواندن و نوشتن استفاده کنند، به محض تغییر زبان سیستم با استفاده از کلید های میانبر Alt + Shift, نمایشگر بریل هم زبان ورودی را به زبان جدید تبدیل می کند. به این ترتیب کاربر می تواند بدون نیاز به تغییر زبان نمایشگر بریل، با استفاده از شش کلید مدل پرکینز، به زبان دوم متن بنویسد.
در این نسخه از JAWS شاید بتوان اصلی ترین حوزه تغییرات را در نحوه کنترل خروجی صوتی این صفحه خوان مشاهده کرد. در نسخه جدید، امکانی در اختیار کاربران قرار گرفته که بتوانند با فشار چند میانبر، خروجی صوتی JAWS را تغییر دهند. به طور مثال اگر شما از رایانه ای استفاده می کنید که به دو کارت صدا مجهز شده، به سادگی و ظرف چند ثانیه می توانید برای رایانه تعریف کنید که صدای صفحه خوان را از یک کارت صدا و بقیه صدا ها را از کارت دیگر پخش کند. به این ترتیب مثلاً موقع گوش کردن به موسیقی دیگر صدای صفحه خوان آزارتان نخواهد داد. یک امکان تازه هم در JAWS ایجاد شده که شاید بتوانیم آن را محصول دوران همه گیری کرونا به حساب آوریم. از آنجا که تعداد جلسات برخط در دوران کرونا زیاد شده و حالا دیگر کمتر کسی را می شود پیدا کرد که هر چند روز یک بار در یک جلسه آنلاین حاضر نباشد، طراحان JAWS هم به فکر افزودن یک تسهیل تازه برای خیل جلسه رو ها افتاده اند. در نسخه جدید JAWS شما می توانید کاری کنید که صدای صفحه خوان با صدای کسانی که در جلسه مشغول صحبت هستند تداخل نکند. تمهیدی که طراحان JAWS به این منظور اندیشیده اند این است که قابلیتی در JAWS گنجانده اند که به کمک آن، کاربر می تواند تفکیکی میان صدای JAWS و جلسات ایجاد کند؛ به این ترتیب که مثلاً JAWS را به گوشی سمت چپ هدفون و صدای جلسه را به گوشی راست منتقل کند تا به این ترتیب هر دو صدا را همزمان اما تفکیک شده بشنود

نحوه دریافت JAWS 2022 از freedomscientific

 

خب دوستان به دلیل این که دریافت JAWS از سایت سازنده به راحتی قابل دریافت است و حجم فایل بالاست من به جهت اشغال نشدن فضا نحوه دریافت را از سایت سازنده توضیح میدهم.
روش اول نصب jaws به صورت آنلاین:
برای دریافت نصب کننده آنلاین jaws بر روی

این لینک

کلیک کنید تا وارد صفحه دانلود شوید
پس از ورود به صفحه دانلود یک کنترل هوم بزنید تا به اول صفحه هدایت شوید سپس حرف h را یک بار بفشارید تا به JAWS Downloads برسید حال لیست لینک بگیرید یا با حرف k بر روی لینک ها حرکت کنید تا به JAWS 2022.2112.24 – December 2021 برسید حال با فشردن اینتر دانلود آغاز میشود یا صفحه دانلود منیجر باز میشود که با انتخاب شروع دانلود فایل را دانلود کنید
پس از دانلود , فایل J2022.2112.24.400-any را اجرا کنید و با پذیرفتن شرایط و انتخاب گزینه اینستال جاز به صورت آنلاین شروع  به نصب میکند.
اما من این روش را توصیه نمی کنم چرا که اگر شما ویندوز خود را ریست کنید یا مجدد ویندوز نصب کنید باید مجدد با این روش jaws را نصب کنید که حدود یک گیگ حجم اینترنت نیاز است.
روش دوم دریافت فایل نصبی آفلاین jaws 2022 این روش برای نصب jaws نیاز به اینترنت ندارد
ابتدا بر روی
این لینک
کلیک کنید تا به صفحه دانلود هدایت شوید, سپس یک بار حرف h را بفشارید تا بر روی Download Full JAWS Offline installer قرار بگیرید حال حرف b را بفشارید تا بر روی JAWS 2022.2112.24 Offline 64 قرار بگیرید اگر ویندوز شما 32-bit میباشد دو بار حرف b را بفشارید تا بر روی JAWS 2022.2112.24 Offline 32-bit قرار بگیرید
سپس اینتر را بفشارید, حال وارد صفحه ای میشوید که میگوید نوع کاربری را مشخص کنید که همان اولین گزینه را با کلید اسپیس انتخاب کنید سپس یک بار tab را بفشارید و تعداد کاربران را مشخص کنید که با جهت نمای پایین یکی از موارد را انتخاب کنید که من چهارمین گزینه را انتخاب کردم , پس از انتخاب گزینه مورد نظر با tab بر روی گزینه های موجود حرکت کنید و آنها را با اسپیس تیک بزنید تا به گزینه Submit to Start Download برسید با اسپیس این گزینه را فعال کنید تا دانلود آغاز شود.

آموزش کرک کردن jaws 2022

1 ابتدا فعال ساز jaws را از
اینجا

دریافت و از حالت فشرده خارج کنید
2 پس از نصب jaws, سیستم فرمان restart میدهد سیستم را restart کنید.
3: پس از بالا آمدن سیستم وارد پوشه: JAWS 2022 crack by gooshkon.ir شوید و فایل !activation.cmd را اجرا کنید. با فشردن کلید های alt + y فایل activation اجرا میشود
چهار به پوشه JAWS 2022 crack by gooshkon.ir برگردید فایل Jaws.cer رو پیدا کنید و کلید اپلیکیشن رو بزنید.
با جهت نما ها گزینه Install Certificate رو پیدا کنید و با اینتر فعالش کنید.
در پنجره ای که باز میشود به صورت پیشفرض روی گزینه Current User قرار دارید که نیازی نیست تغییرش دهید. تب بزنید و Next رو با اینتر فعال کنید.
اینجا هم به طور پیشفرض روی Automatically select the certificate store based on the type of certificate قرار دارید. بدون اینکه تغییرش دهید تب بزنید و روی next اینتر کنید.
در صفحه جدیدی که باز میشود هم با تب Finish رو پیدا کنید و اینتر رو بزنید.
حال باید  پنجره ای باز شود و این پیام را نشان دهد:
Certificate Import Wizard dialog The import was successful.
خب تا اینجا jaws 2022 را با موفقیت دانلود نصب و کرک کردیم
مشکلی بود در کامنت ها یا از طریق راههای ارتباطی در شناسنامه مطرح نمایید بلد باشم پاسخ میدم
با آرزوی بهترین ها برای شما هم محلی ها
تا درودی دگر بدرود.

۳ دیدگاه دربارهٔ «آموزش دریافت و فعال سازی jaws 2022»

سلام.
فقط یه نکته فایل activate.cmd و JAWS2022.vbs رو یه نگاهی انداختم.
با اجرای فایل اکتیویت، چند کار زیر رو انجام میده و همه چیز خود کار هست و نیازی به ثبت کردن جدای فایل Jaws.cer نیست.
۱. اگر فایل را runas administrator نکرده باشین صفحه UAC میاد و از شما درخواست اجازه های مدیریتی می کنه.
۲. اگر فایل dll کرک وجود داشته باشد، jaws و فایل dll اصلی جاز را می بندد.
۳. فایل کرک را در پوشه جاز کپی و جایگزین می کند. محل نصب جاز باید همان درایو ویندوز باشد.
۴. فایل Jaws.cerf را داخل certificate های ویندوز ثبت می کند.
۵. جاز را مجدداً راه اندازی می کند.
۶. میرود سر کوچه و نانی هم میخرد اگر گرسنه باشید.
مرسی بابت انتشار این کرک جالب که حتی windows defender هم ویروس نمیشناسدش.

سلام. بسیار هم عالی.
واقعاً ممنون.
خیلی کار خوبی کردین.
مخصوصاً بعد از اینکه سایت blindhelp در برابر FreedomScientific تسلیم شد و تمام نسخه های کرک محصولات این شرکت رو از سایتش حذف کرد.
برم ببینم جاز، رفیق قدیمی چکار کرده.
موفق باشی.

دیدگاهتان را بنویسید