خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار مرد آزاد

سینمایی Free Guy 2021

سلام به تمام عزیزان محله‌ی نابینایان، در هر کجا که هستید.
امیدواریم که یکی از زیباترین روزها رو سپری کرده و در انتظار شبی روشن باشید!
با یکی دیگه از فیلم‌های توضیحدار شده در سینما محله‌ی نابینایان با شما هستیم. امید که مورد پسندتون واقع بشه!
فیلم سینمایی مرد آزاد، محصول سال 2021 کشور امریکا، به کارگردانی «شاون لوی»، کارگردان سری «شب در موزه»، از سری فیلم های اکشن-ماجراجویی و دارای داستانی جذاب و به نوعی میشه گفت متفاوته.
کارمند بانکی که به نکته‌ای عجیب در زندگیش پی می‌بره و متوجه میشه که یکی از شخصیت‌های فرعیِ یک بازی کامپیوتریه و تمام زندگیش در داخل بازی می‌گذره. کارمند بانک یا همون شخصیت فرعی بازی کامپیوتری تصمیم می‌گیره قهرمان این بازی و در نتیجه قهرمان زندگی خودش باشه و سعی داره که با روش خاص خودش جهان رو تا پیش از پایان مهلت محدودش نجات بده.
این فیلم با بازی هنرمندانی از جمله «رایان رینولدز» و «جودی کامر» جای خاصی در میان طرفداران فیلم و سینما برای خودش باز کرده.
فیلم سینمایی مرد آزاد جمعه 3 دیماه 1400 ساعت 18، 6 عصر از رادیو اینترنتی محله‌ی نابینایان و در تیمتاک محله با حضور جمعی از هممحله‌ای‌ها پخش شد و عزیزانی که برای لذت بردن از فیلم مورد بحث در جمع تیمتاکی بچه‌ها نبودن و یا اون‌هایی که با وجود حضور و بهره گیری از داستان مرد آزاد، همچنان مایلن که فیلم رو در آرشیوشون نگه دارن، می‌تونن در انتهای همین پست از لینک مربوطه دانلودش کنن.
جا داره که از عوامل دست اندرکار تنظیم و آماده سازی این کار برای محله‌ی نابینایان، خانم زهرا داوری نویسنده‌ی متن، آقای احمد حیدری که گویندگی و توضیح صحنه ها رو به عهده داشت و خانم مهشید حسنی که به عنوان تنظیم‌کننده‌ی این کار زیبا همراهمون بود تشکر کنیم.
دیگه صحبتی باقی نمی‌مونه جز آرزوی بهترین‌ها برای همگی شما و

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «مرد آزاد»