خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سریال توضیح دار روز بلوا

سریال روز بلوا

سلام به عزیزان آشنا و آشنایان عزیز محله نابینایان! امید که در زیر پرچم لطف خدای هستی بهتون خوش بگذره!

شمارش معکوس برای پایان سال کهنه مدتیه که شروع شده.

چندی پیش قرار شد عوامل دست اندرکار در تهیه و تدوین فیلم و سریال های محله این چندتا شنبه باقی مونده از سال 1400 رو با یک اثر کوتاه پرش کنن و الحق که سنگ تموم گذاشتن و کار به خوبی انجام شد که همینجا بهشون خدا قوت میگیم.

مینی سریال سه قسمتی روز بلوا کاری بود که در طول سه تا شنبه گذشته تا امروز دیدیم و شنیدیم و در این پست بیشتر شناختیمش و لینک دانلود قسمت های سه گانه‌اش رو دریافت کردیم.

این مینی سریال درام محصول کشور ایران و سازمان هنری و رسانه‌ای اوج، ساخته شده در سال ۱۳۹۸، به کارگردانی بهروز شعیبی، تهیه کنندگی محمدرضا تخت کشیان و با نویسندگی مهران کاشانیه.

عماد روحانیه خوشنام و معروفیه که نام و سابقه مثبتش به تلویزیون هم رسیده و به چهره ای آشنا برای عموم تبدیل شده. اما این شخصیت خوشنام به یکباره در معرض اتهامات عجیبی قرار می گیره که در نتیجه اوضاع برای خودش عماد و خونوادش به شدت پیچیده میشه و بعد، . . .

بابک حمیدیان، لیلا زارع، محسن کیایی، محمد علیمحمدی، مسعود دلخواه، زکیه بهبهانی، پاشا جمالی، محمد اسکندرفر، ساغر قناعت و داریوش ارجمند در این اثر هنرنمایی کردن.

مینی سریال روز بلوا هر شنبه در ساعت 18 یا همون 6 عصر از رادیو اینترنتی محله نابینایان پخش شد و شنبه شب‌ها هم لینک دانلود بخش مربوطه برای اهل دانلود در همین پست قرار گرفت.

مجددا از عوامل تهیه و تنظیم این اثر برای محله نابینایان، گوینده خانم فرناز امیری، و تنظیم کننده خانم فاطمه خلیلی، نهایت تشکر رو داریم.

زندگیتون سرشار از نور و شور و سرور!

 

باکس دانلود روز بلوا به صورت توضیح دار، اختصاصی محله نابینایان

 

دانلود قسمت اول سریال روز بلوا به صورت توضیح دار

 

دانلود قسمت دوم سریال روز بلوا به صورت توضیح دار

 

دانلود قسمت سوم سریال روز بلوا به صورت توضیح دار