خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سریال توضیح دار نارگیل

سریال نارگیل

دوستان و عزیزان محله‌ی نابینایان سلام. دستهاتون گرم و دلهاتون آرام.
غافلگیری خوشآیند حاصل از توضیح‌دار شدن سریال نارگیل رو هم پشت سر گذاشتیم. با هم پای دیدن و شنیدن این سریال دیدنی‌شنیدنی نشستیم، چندین هفته در امتدادش پیش رفتیم و به پایانش رسیدیم.
نکته‌های جالب و غافلگیری‌های این ماجرا فراتر از این‌ها بودن. مثلا اینکه راوی این سریال یکی از هممحلی‌‌های نابینای خودمون بوده و صحنه‌های متعدد این کار زیبا توسط خانم الهام مظاهری گویا شدن!
سریال نارگیل در سال 1400 و به کارگردانی سید ابراهیم عامریان و حمزه صالحی ساخته شد، محصول کشور ایرانه، از جمله کارهای خانوادگی و کودک به حساب میاد و در نتیجه کل خونواده می‌تونن دسته جمعی از دیدنش لذت ببرن،
بازیگران، مهدی فقیه، شبنم قلی خانی، آشا محرابی، بهنوش بختیاری، سام نوری، شهرزاد کمال زاده، سارا منجزی، حسین رفیعی، بهراد خرازی، تورج نصر، سارا روستاپور، احمد ایراندوست، میثم رستگاری، علی زیاری، امیرمحسن کوه گره و سیروس همتی در سریال نارگیل ایفای نقش کردن.
ماجرای سریال نارگیل از این قراره که:
در اثر اشتباهی که هاله مرتکب میشه، پدر و مادرش گرفتار طلسم وروره میشن. حاله برای خلاصی والدینش باید به همراه دو برادرش، حمید و حامد، و سه عروسک به نام‌های نارگیل، لنگه و لیوه به سفری جادویی بره. سفری سراسر هیجان و اتفاقات جادویی و دلهره آور.
بعد از یک تشکر بلند و یک خدا قوت بسیار صمیمی به عوامل دست اندرکار در تنظیم و توضیح‌دار کردن و آماده سازی این سریال دیدنی، با نویسندگی جناب آقای معین شمس، تنظیم آقای مهدی محمدقاسمی و گویندگی خانم الهام مظاهری، میریم سراغ باکس دانلود قسمت‌های مختلف سریال نارگیل به همراه پخش آنلاین.

 

باکس دانلود سریال توضیح دار نارگیل، اختصاصی محله نابینایان، به همراه پخش آنلاین

 

دانلود قسمت اول سریال توضیح دار نارگیل

 

دانلود قسمت دوم سریال توضیح‌دار نارگیل. 

 

دانلود قسمت سوم سریال توضیح‌دار نارگیل

 

دانلود قسمت چهارم سریال توضیح‌دار نارگیل

 

دانلود قسمت پنجم سریال توضیح‌دار نارگیل

 

دانلود قسمت ششم سریال توضیحدار نارگیل

 

دانلود قسمت هفتم

 

دانلود قسمت هشتم

 

دانلود قسمت نهم 

 

دانلود قسمت دهم

 

دانلود قسمت یازدهم

 

دانلود قسمت دوازدهم

 

دانلود قسمت سیزدهم

 

دانلود قسمت چهاردهم

 

دانلود قسمت پانزدهم و پایانی

 

همگی در پناه خدا باشید!