خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار خاطره پردازی

سینمایی Reminiscence 2021

سلامی به سرسبزی بهار به تمامی دوستان و آشنایان محله‌ی نابینایان.

امیدواریم خورشید وجودتون همواره تابان باشه!

اسفند هم رسید و کم‌کم باید پذیرای حال و هوای عید باشیم.

در آخرین ماه از سال با آخرین فیلم توضیح دار شده‌ی امسال با شما هستیم. امید که دیدن و شنیدنش براتون لذتبخش باشه!

فیلم سینمایی خاطره پرداز از اون دسته کارهاییه که علاقه مندان به ماجراهای علمی‌تخیلی از دستش نمیدن. این فیلم ترکیب جذابیه از معما، احساس، ماجرا و خیال که نتیجه‌ای قابل تأمل رو به وجود آورده.

اجازه بدید پیش از لینک دانلود، کمی بیشتر در مورد این فیلم بدونیم.

«خاطره‌پرداز»، فیلمیه در ژانر علمی‌تخیلی‌عاشقانه، محصول کشور امریکا، و در سال 2021 به کارگردانی لیزا جوی ساخته شده.

واسه اون‌هایی که می‌خوان اطلاعات بیشتر و کامل‌تری داشته باشن این رو هم باید اضافه کنیم که این فیلم محصول شبکه «اچ بی او مکس» هست و بازیگرانی از جمله ربکا فرگوسن، هیو جکمن، ناتالی مارتینز، تندیوی نیوتن، آنجلا سارافیان و کلیف کرتیس در این فیلم پرماجرا و پر‌احساس ایفای نقش کردن.

نیک بنیستر، کارآگاه خصوصی ذهن، که در میان خاطرات به جستجو مشغوله و به مردم کمک می‌کنه تا به دیدن خاطراتشون برن و در گذشته‌هاشون گردش کنن. ورود یک مشتری جدید به نام مِی این روال رو تغییر میده. اما بعد از مدتی می ناپدید میشه و نیک با وجود موانع سر راهش، سعی داره معمای غیبت می رو حل کنه.

فیلم توضیح دار خاطره‌پرداز در تاریخ جمعه بیست و نهم بهمنماه ساعت 18، 6 عصر از رادیو‌اینترنتی محله‌ی نابینایان پخش شد، و امروز لینک دانلودش برای علاقه مندان به دانلود در این پست قرار می‌گیره. جا داره که از عوامل دست‌اندرکار تهیه و تدوین و تنظیم این کار دیدنی‌شنیدنی، گوینده خانم فرناز امیری، و تنظیم‌کننده خانم فاطمه خلیلی تشکر کنیم و بهشون خدا قوت بگیم.

دیگه حرفی نیست جز آرزوی بهترین‌ها برای شما عزیزان و:

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «خاطره‌پرداز»

یک پاسخ به «سینمایی Reminiscence 2021»

سلام. خسته نباشید. راستش من اصلا فیلمهای خیالی رو دنبال نمیکنم و متاسفانه اکثر فیلمها و سریالهای توضیح دار شدۀ گوش کن خیالی هست (به جز خاتون و ملکه گدایان). ممنون میشم سریالهایی مثل جیران و… که خیالی نیستن رو هم توضیح دار کنید.

دیدگاهتان را بنویسید