خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

هات گوش کن، به مناسبت نوروز 1401، جمعه و شنبه، 27 و 28 اسفند، ساعت 18، در تیم تاک محله، به همراه پخش از رادیو اینترنتی محله نابینایان

یاران سلام. امید که آسمان دل هاتون جایگاه خورشید نوبهار باشه!
دیگه کم کم از همینجا که ایستادیم، هیاهوی کاروان بهار رو می شنویم. کاروانی که همراه عید داره از راه میرسه و برای ما یک عالمه عیدی از جنس عطر و شکوفه و آواز پرستوهای شاد داره.
و در مقابل، ما هم در حال آماده شدن برای برگزاری مراسم بزرگ استقبال هستیم. استقبالی گرم، صمیمی و حسابی شاد و شلوغ. پیشوازی از جنس ساعت ها برنامه و آیتم های مدل به مدل، تبریک، مسابقه، طنز، مهمون و خاطره. یادبودی از جنس شادِ هات گوش کن!
به نظرم باقی مطلب مشخصه. بله عزیزان. نوبت یکی دیگه از هات گوش کن های مناسبتی مجموعه گوش کنه.
قدیمیترها که داستان رو میدونن و این قصه واسشون به شدت آشناست. واسه همراه های جدیدتر بگیم که هات گوش کن ها محافلی هستن که به بهانه های شاد سال، مثل نوروز و یلدا و تولد گوش کن خودمون و بهانه هایی از این قبیل، بچه ها و همراه های محله رو دور هم جمع میکنن و ناگفته نمونه که چرخ این محفل های آشنا تماما با دست های اهالی و دوستان مجموعه گوش کن می چرخه. آیتم ها همه محصول عشق و اخلاص بچه هاست و اجراها همه با خود بچه هاست و گرمای این محفل از مهر و همدلی اعضای همین فضاست.
امسال هم مثل هر سال قراره که در یک محفل گرم و دوستانه دور هم جمع بشیم تا به بهانه عید نوروز باز با هم بودن رو تجربه کنیم و باز هم خاطره بسازیم. قراره همراه هم دو شب سراسر عشق و خاطره رو سپری کنیم و قراره همگی با هم سالی که گذشت رو بدرقه کنیم و به پیشواز سال جدید و به استقبال بهار بریم.
دوست قدیمی محله نابینایان! همراه جدید ما و مجموعه گوش کن! هر کسی و در هر کجا که باشی جات در دلهای ماست. با گرمای حضورت جمع ما رو در شب های پیشواز عید نوروز شادتر کن.
قرار ما، هات گوش کن عیدانه محله نابینایان! زمان، جمعه 27 و شنبه 28 اسفندماه 1400. مکان، تیمتاک محله نابینایان. ساعت شروع برنامه، 18 (6 عصر) پخش از، رادیو اینترنتی محله نابینایان!
نکته بسیار مهم!
دوستتون داریم!
حرف آخر:
بهارتون مانا، عیدتون مبارک!