خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار تلقین

سینمایی Inception 2012

دوستان و عزیزان محله نابینایان سلام. امید که بهار مهمون همیشگی دل‌هاتون باشه!

در ادامه زنجیره فیلم‌های توضیح دار محله نابینایان، با یکی دیگه از حلقه‌های این زنجیر همراه شما هستیم. قراره این بار با یک دزد همراه بشیم. البته نه یک دزد عادی.

فیلم سینمایی تلقین موضوع و محتوای پست این بار ماست.

فیلم سینمایی تلقین، محصول کشور آمریکاست،  به کارگردانی کریستوفر نولان در سال 2010 و در ژانر اکشن و علمی تخیلی ساخته شده.

داستان فیلم تلقین ماجرای یک دزده. در واقع یک دزد اطلاعات. این فرد با استفاده از تکنولوژی به اشتراک گذاری رویا اطلاعات مهم و مخفی شرکت‌های مختلف رو می‌دزده.

در جریان یکی از این دزدی‌ها فرد مورد بحث مأمور میشه که به همراه یک تیم ایده‌ای رو از مغز مدیر شرکت خاصی سرقت کنه و در جریان انجام این مأموریت، . . .

فیلم تلقین موفق به کسب چهار جایزه اسکار در سال 2010 شده و بازیگرانی چون لئوناردو دیکاپریو، کن واتانابه، جوزف گوردون لویت، ماریون کوتیار، الن پیج، تام هاردی، کیلین مورفی، تام برنگر و مایکل کین در این فیلم ایفای نقش کردن.

فیلم سینمایی تلقین در تاریخ جمعه 12 فروردین سال 1401 در ساعت 18، 6 عصر، از رادیو اینترنتی محله نابینایان پخش شد و امروز جمعه 19 فروردین 1401 لینک دانلودش برای علاقه مندان به دانلود و آرشیو فیلم‌های سینمایی در این پست قرار می‌گیره.

پیش از لینک مربوطه، جا داره که از عوامل تهیه و تنظیم این اثر، گوینده و تدوین‌کننده آقای احمد حیدری، و نویسنده متن آقای محمد حسین اکبری زاده تشکر کنیم و بهشون خدا قوت بگیم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «تلقین»