خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن توضیح دار کوکو

انیمیشن Coco 2017

یاران سلام. روزهایی سراسر خورشید و شب‌هایی ستاره‌باران رو برای تک‌تک شما از خدای هستی خواهانیم.

با شما هستیم با یکی دیگه از انیمیشن‌های توضیح دار شده در محله نابینایان. همراه ما باشید!

انیمیشن کوکو، “Coco”، کاریه که این بار قرعه محله به نامش خورده و امید که بپسندید!

طبق روال همیشه، اجازه بدید پیش از لینک دانلود کمی بیشتر در مورد این کار بدونیم.

انیمیشن کوکو، از سری کارهای ماجراجویی، خانوادگی، فانتزی، رازآلود، موزیکال و کمدی، به کارگردانی لی اونکریچ و نویسندگی لی اونکریچ و جیسون کاتز، محصول سال ۲۰۱۷ کشور آمریکاست.

این اثر دیدنی‌شنیدنی برنده جوایز متعددی از جمله جایزه اسکار و گلدن گلوب بهترین انیمیشن شده و مورد توجه منتقدین و مخاطبان بسیاری  قرار گرفته..

آنتونی گنزالس، گائل گارسیا برنال، بنجامین برت، النا یوباک و رنی ویکتور در آن، از جمله بازیگرانی هستن که در این اثر صدا‌پیشگی کردن.

انیمیشن توضیح دار شده کوکو در تاریخ جمعه 16 اردیبهشت 1401 در ساعت 22، 10 شب از رادیو اینترنتی محله نابینایان پخش شد و امروز جمعه 23 اردیبهشت 1401 لینک دانلودش برای علاقه مندان به دریافت این اثر در انتهای همین پست موجوده.

جا داره که از عوامل کوشای انیمه‌محله که در توضیح، تدوین و تنظیم این کار همراه ما بودن، گوینده دوست و همراه عزیز محله، خانم مریم خلقتی، و تدوین‌کننده هممحلی خوبمون خانم فاطمه خلیلی، از صمیم دل تشکر کنیم و بهشون خدا قوت بگیم.

ذکر یک نکته هم ضروری به نظر می‌رسه. شاید واسه خیلی از شما جالب باشه که بدونید این انیمیشن پیش از این به انگلیسی توضیح دار شده و ما شنونده ترجمه متن توضیح این اثر جذاب از انگلیسی به فارسی هستیم و همینجا از جناب آقای امید صالحی که مترجم این متن بودن نهایت تشکر رو داریم.

و بعد از تمام این‌ها نوبت می‌رسه به:

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود انیمیشن «کوکو»