خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار چشمان مار

سینمایی Snake Eyes 2021

سلام بر همراهان محله نابینایان و یک سلام مخصوص به هواداران فیلم و سینما.

سینما‌محله نابینایان در ادامه فعالیت‌هاش در جهت توضیح دار کردن فیلم‌های سینمایی همچنان با شماست.

“چشمان مار”، فیلمیه که این بار با تلاش بچه‌های سینما‌محله توضیح دار و برای ارائه به شما عزیزان آماده شده، که پیش از هر توضیحی، از عزیزانی که در آماده سازی و ارائه این اثر به صورت توضیح دار در محله نابینایان نقش داشتن، نویسنده متن خانم زهرا محمدی، تنظیم‌کننده آقای  عباس زمانی، و راوی آقای محمد فولادیان، عمیق و صمیمی متشکریم و براشون و برای تک‌تک شما لحظاتی سرشار از شادکامی از خدای دو جهان خواهانیم.

فیلم چشمان مار علاوه بر لحظات خوش هدیه دیگه‌ای هم برای ما داشته و اون آشنایی و همراهی یک دوست جدید با ما و محله ماست. آقای محمد فولادیان، گوینده آشنای رادیو، همون طوری که پیش از این اسمشون به عنوان راوی صحنه‌های کار این بار ذکر شد، محبت کردن و به جمع با صفای همراهان محله پیوستن و ما رو بسیار خوشحال کردن!

طبق روال همیشه، کمی توضیح بیشتر در مورد فیلم سینمایی چشمان مار پیش از لینک دانلود کمک می‌کنه تا با آشنایی بیشتر به دنیای قهرمان‌های این کار مهیج سفر کنیم.

«چشمان مار»، فیلمی به کارگردانی «روبرت شونتکه»، محصول مشترک سال 2021 کشورهای کانادا و آمریکا، از تولیدات کمپانی پارامونت پیکچرز و در ژانر اکشن-ماجراجویی و فانتزیه. این فیلم سومین قسمت از سری فیلم های جی.آی. جیو، و براساس شخصیت «چشمان مار» ساخته شده.

داستان فیلم سینمایی چشمان مار، Snake Eyes 2021، قصه زندگی پسریه که بعد از قتل ناعادلانه پدرش بدون سرپرست و تنها رشد می‌کنه، و با گذشت سال‌ها به مبارزی با استعداد و حرفه‌ای در هنرهای رزمی تبدیل میشه تا از قاتل پدرش انتقام بگیره. حالا این پسرک یتیم دیروز و رزمیکار امروز برای مخفی کردن هویت واقعیش نام مستعار چشمان مار رو انتخاب کرده. این نامیه که قهرمان ما در کودکی با دیدن قاتل پدرش ازش الهام گرفته.

بازیگران نقش‌پرداز در فیلم چشمان مار، سامرا ویوینگ، هنری گلدینگ، اورسولا کوربیرو، ایکو اویس، پیتر منسا و تاکه هیرو هیرا هستن.

فیلم سینمایی چشمان مار در ساعت 22، 10 شب جمعه، 10 تیرماه 1401 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد، و عزیزان علاقه مند به دانلود این اثر پرماجرا می‌تونن لینک دانلود رو از انتهای همین پست دریافت کنن، یا در صورت تمایل با زدن کلید پخش آنلاین همینجا از فیلم مورد علاقهشون لذت ببرن.

خب، بعد از تمام این توضیحات، دیگه حرفی باقی نیست جز:

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «چشمان مار»