خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار تراژدی مکبث

سینمایی The Tragedy of Macbeth 2021

سلام گرم ما به تمامی دوستان و عزیزان محله نابینایان. از خداوند هستی‌بخش ایامی همواره به کام رو برای تمامی شما خواهانیم. باز هم زمان زمان یکی دیگه از فیلم‌های توضیح دار محله هست و باز هم امیدواریم که موجبات رضایت خاطر طرفداران این بخش رو فراهم کنه!

فیلم تراژدی مکبث، کاریه که این بار به دیدن و شنیدنش دعوتتون می‌کنیم.

تراژدی مکبث، فیلمی درام، تاریخی، مهیج و جنگی، به نویسندگی و کارگردانی جوئل کوئن، و محصول سال ۲۰۲۱ کشور آمریکاست.

این فیلم بر اساس نمایشنامه‌ای به همین نام از شکسپیر ساخته، و برای اولین بار در جشنواره فیلم نیویورک ۲۰۲۱ رونمایی شد.

فیلم تراژدی مکبث موفق به کسب لیست بلندبالایی از افتخارات متعدد از جمله نامزدی دریافت سه جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد، اسکار بهترین طراحی صحنه، اسکار بهترین فیلمبرداری، یک جایزه بفتا، دو جایزه ادا و پنج جایزه بلک ریل شده.

داستان فیلم از این قراره که

مکبث از طرف سه جادوگر آگاه میشه که در آینده به پادشاهی اسکاتلند می‌رسه. اون برای تحقق این امر و برای رسیدن به تاج و تخت پادشاهی اسکاتلند به طرح نقشه مشغول میشه و همسرش هم در این راه همراهشه. مکبث و همسرش پا در راهی سراسر ماجرا می‌ذارن و…

از جمله بازیگرانی که در این اثر جذاب درخشیدن، نام‌های دنزل واشنگتن، فرانسیس مک دورمند، الکس هسل، برتی کارول، برندن گلیسون، کوری هاکینز، هری ملینگ و مایلز اندرسون جلب نظر می‌کنن.

فیلم توضیح دار تراژدی مکبث در ساعت 22، 10 شب جمعه 27 خرداد 1401 از رادیو اینترنتی محله نابینایان پخش شد و عزیزانی که علاقه‌مند به دانلود این کار زیبا هستن، می‌تونن لینک مربوطه رو همین حالا و همینجا در انتهای همین پست دریافت کنن.

تدوینگر این اثر دیدنی‌شنیدنی جناب آقای عباس زمانی، و نویسنده و گوینده متن، همراه خوب محله، خانم فرناز امیری بودن که نهایت تشکر رو از همگی این عزیزان داریم و براشون کامیابی‌های روز افزون از پروردگار خواهانیم.

و بعد، حرفی باقی نیست جز آرزوی شادترین لحظات برای تمامی شما عزیزان و لینک دانلود فیلم تراژدی مکبث به صورت توضیح دار به همراه پخش آنلاین.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «تراژدی مکبث»

دیدگاهتان را بنویسید