خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن توضیح دار موانا

انیمیشن Moana 2016

دوستان، یاران و عزیزان محله سلام. عزاداری‌هاتون قبول درگاه حق تعالی.

امید که حالتون همواره بهترین احوال باشه!

طبق تقویم آشنای محله نابینایان، امروز برای محله و اعضا و دوستان و دوست‌دارانش روز به شدت خاصیه. روزی که بارها بهانه‌ای شد برای دور هم جمع شدن و شاد بودن. امروز در تقویم محله نابینایان روزیه که بارها به بهانه رسیدنش یک‌دلیمون رو به همدیگه ثابت کردیم، دست در دست هم تلاش کردیم، از نتیجه‌های درخشان تلاش‌های دسته‌جمعیمون لذت بردیم و پیمان‌های ناگفته و نانوشته میان خودمون رو تجدید کردیم.

همون طور که اکثرمون، از قدیمی‌های محله گرفته تا جدید‌الورودها، از اعضای محله تا همراهان صمیمی و دوست‌داشتنی مجموعه گوش کن می‌دونیم، امروز، پانزدهم مرداد، روز تولد گوش کنه. محله‌ای که با وجود مجازی بودنش، درس‌ها، تجربه‌ها، و خاطراتی بهمون داد که همه و همه واقعی بوده و هستن. واقعیتی خالص، ناب، و ماندگار. مجموعه گوش کن برای من، و برای بسیاری از ما، جاییه که ازش دوباره شروع کردیم و همچنان در حال ادامه دادنیم. اینجا با هم پیش رفتیم، یاد دادیم و یاد گرفتیم، زمین خوردیم و دوباره بلند شدیم، همراه شدیم و لذت همراه بودن رو شناختیم، و هر سال، در چنین روزی، دوباره و دوباره برای ساختن یک سال پرمحتوا و مثبت تلاش کردیم.

امسال هم مثل هر سال، این بهانه شاد رو برای یک شروع دیگه غنیمت می‌شماریم و از امروز، همچنان همه با هم، آغازگر سالی دیگه در محله نابینایان هستیم.

از خاطر نبردیم که هر سال در این شب‌ها داخل محله حسابی شلوغ بود. امسال اوضاع کمی متفاوته.

به خاطر ایام عزاداری محرم، امسال هات گوش کن نداشتیم. اما شروع یک سال جدید برای محله و آشناهاش در هر حال با دیگر ایام محله متفاوته و از امروز نمیشه در سکوت گذشت. هدیه تولد رو در هر حال نمیشه نداد. و کادوی یازدهمین سالروز تولد محله نابینایان، برگ سبزیه در قالب یک فیلم توضیح دار که امیدواریم با سلیقه شما عزیزان به خصوص فیلم‌دوست‌های محله جور باشه!

انیمیشن موانا، “Moana 2016،” نام کاریه که در این روز به یادموندنی محله نابینایان و به مناسبت فرا رسیدن این سالروز آشنای عزیز تقدیم حضورتون میکنیم!

انیمیشن موانا، به کارگردانی Ron Clements و John Musker، و با تهیه‌کنندگی Osnat Shurer، در ژانر اکشن، انیمیشن، کمدی و ماجراجویی، محصول سال 2016 آمریکاست. نویسندگی فیلم‌نامه این اثر رو Ron Clements و Jared Bush به عهده داشتن.

بد نیست خلاصه مختصری هم از داستان این کار دیدنی‌شنیدنی بدونیم.

ماجرا از این قراره که در پلینزی باستان، زمانی که یک نفرین وحشتناک توسط مائوئی، به گوش دختر رئیس قبیله (موانا) می‌رسه، دخترک برای تغییر و اصلاح شرایط و تکمیل اکتشافات اجدادش وارد ماجراجویی خطرناکی میشه که راهش رو به اقیانوس باز می‌کنه. مسیر دشوار و راه درازه و…

انیمیشن موانا موفقیت‌های چشمگیری کسب کرد که از جمله اون‌ها نامزدی 2 جایزه اسکار بود. این انیمیشن همچنین برنده 20 جایزه و نامزد 86 جایزه دیگه هم شد، و ستارگانی از جمله Auli’i Cravalho، Dwayne Johnson، Rachel House، Temuera Morrison در این کار جالب ایفای نقش کردن.

لینک دانلود انیمیشن توضیح دار موانا در همینجا و در همین پست به همراه پخش آنلاین برای عزیزان علاقه مند به دانلود و یا استفاده آنلاین قرار داده میشه.

و پیش از باکس لینک مربوطه، جای یک تشکر بلندبالا از عواملی که در تدوین و تنظیم این اثر برای ارائه به شما عزیزان در محله نابینایان سنگ تموم گذاشتن حسابی خالیه که حالا این جای خالی رو با یک خدا قوت بلند و صمیمی پر می‌کنیم و برای این عزیزان همواره شادترین لحظات رو از خدای جهان خواهانیم.  عزیزانی که صحبتشون شد، نویسنده متن خانم فاطمه کاسب، راوی خانم فاطمه فدایی، و تدوین‌کننده آقای میلاد نصرتی هستن که باز هم به خاطر همراهی و تلاششون ازشون تشکر می‌کنیم و بهشون خدا قوت میگیم.

دعاهاتون در این ایام مورد قبول صاحب حق، تولد گوش کن مبارک، و روزگارتون هر لحظه روشن‌تر از پیش و ایام تا همیشه به کامتون!

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود انیمیشن «موانا»