خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

آموزش تکمیل سامانه رتبه بندی برای معلمان نابینای گل و گلاب

سلام و صد سلام خدمت همه شمایی که این پست رو می خونید. اگر همکاری که یه سلام ویژه خدمتت دارم.

خوابم میاد حال زیاد نوشتن ندارم خداییش. پست مفیده به نوشته چی کار دارید آخه.

عنوانش از همه چیز خبر میده. اگه شما هم هنوز فرم های کج و معوج و فراوون سامانه رتبه بندی رو پر نکردید، تو این پست با من همراه باشید.

برای ورود به سامانه رتبه بندی از

اینجا

تشریف ببرید، گریه تون که در اومد منو هم یاد کنید.

برای دریافت آموزش هم از

اینجا

اقدام کنید.

(توجه: این آموزش قبل از اربعین ضبط شده. من عاشق آقام امام حسینم و احترامشو دارم. فقط دیر آپلودش کردم.

اینم

فرمی که تو آموزش حرفشو زدم.

شبتون بخیر. یعنی هر موقع که دارید این پستو میخونید بخیر.

و دلتون سفید.

۱۳ دیدگاه دربارهٔ «آموزش تکمیل سامانه رتبه بندی برای معلمان نابینای گل و گلاب»

سلام. یاشاسین بهنام. و البته قبلش هم رخصت. کِلَود ویژِن ۱ افزونه بسیار مفید و کاربردی برای حل کردن کدهای امنیتی اینترنتی توسط صفحه خوان NVDA میباشد. البته نه به دقت آنتی کپچا ولی خب در جای خودش بسیار کار راه انداز است. تا یادم نرفته میانبرش هم کنترل این سِرت I میباشد. فقط کافیست به گرافیک یا کپچای مورد نظر که رسیدید این میانبر را بفشارید و پس از ۷ ثانیه صبر کد امنیتی حل شده را مشاهده نمایید و سپس در جای مربوطه الساق نمایید. فقط در نظر داشته باشید که بهتر است از میانبر هُم و سپس شیفت و اِند برای انتخاب کپچاها استفاده نکنید. چرا که همراه کپچای حل شده اضافاتی هم می آید. بنابرین باید حرف به حرف حرکت و انتخاب کنید. امیدوارم کافی بوده باشد.

خیلی جالبه. تا پیش از گوش دادن به این آموزش فکر میکردم این افزونه فقط برای حل کردن کدهای امنیتی هست. چرا که آقای هژبری توی معرفی و آموزششون اصلاً به OCR بودنش برای تشخیص متون تصاویر هیچ اشاره نکرده بودن. به هر حال خیلی ممنون بابت این آموزش فوق العاده کامل و جامع و دقیق و بسیار کاربردی.

سلام خانم زمان وزیری عزیز. ممنون از توجهتون.
افزونه رو می تونید از لینک زیر بگیرید: https://www.nvda-addons.org/files/get.php?file=cloudvision
و اما توضیح. کافیه رو عکس بایستید و کلید های ctrl insert i رو هم زمان بزنید و کلید i رو دو بار فشار بدید. عکس رو OCR می کنه.
باز سؤال داشتید در خدمتم.

درود بر آقای نصیری. خیلی متشکرم بابت ضبط این فایل ارزشمند. مقدمه ی جالبی داشت. مخصوصا آخرش. خدایا بسه دیگهههههه. آفرین به این سلیقه.
اما از اینها که بگذریم، من چندتا سوال برام ایجاد شده. ممنون میشم اگه لطف کنید پاسخ بدید.
اولی اینکه اگه ما از فرمی عکس بگیریم یا اون رو اسکن کنیم، این دوتا دقیقا چه فرقی با هم دارن؟
دومی اینکه اگه از فرمی عکس گرفتیم چطوری حجمش رو کم کنیم که به اون چیزی که سایت گفته برسه؟
و یک نکته ی دیگه هم اینکه برای من مدرک تحصیلیم با اینکه قبل از ۳۱/۶/۱۴۰۰ هست، ولی توی سایت نیست و ظاهرا خودم باید بارگذاری کنم. البته شاید چون سال ۱۴۰۰ مشغول به کار شدم این اتفاق افتاده باشه.
و اینکه ضمن خدمتها و ارزشیابیها و بقیه موارد هم باید قبل از ۳۱/۶/۱۴۰۰ باشه هم واقعا جفایی بود که در حق ما سال اولیها شد. حتی اصلا مطمئن نیستم که این رتبه بندی شامل ماها هم میشه یا نه. از بس که حرف و حدیث ها زیاده.
در هر صورت مجدد سپاسگزارم.

سلام امین جان. ممنون از توجهت. اما پاسخ به سؤالاتت.
۱. کیفیت اسکن از عکس بالاتره.
۲. تو واتساپ برای کسی بفرست بعد دانلود کن. ساده ترین راهه.
۳. بله متأسفانه. ولی خب شما بعد ۱۴۰۰/۰۶/۳۱ هر چی داری آپلود کن بعضی جاها گیر نمیده. مثلا تقدیرنامه ها. هر جا گیر داد بیخیالش شو.
موفق باشی

سلام دوستان، من نزدیک به ۱۰ سال سابقه دارم ولی تا حالا یه ریال هم بهم ندادن خخخخخ! یه درد دل ساده بود. معلوم نیست میخوان با ماها چی کار کنند؟ من سامانه همه رو پر کردم ولی گفتن میبایست بعد از آزمون پر کنیم، حالا اینکه چه بلایی سر اینهایی که پر کردم میآد نمیدانم. شاید پاک بشه و بگن دوباره از اول پر کنیم، شایدم فعلا سربسته نگهش دارن تا اگر در آزمون پذیرفته شدیم روش کار انجام بدن، خلاصه خدا داند.

دیدگاهتان را بنویسید