خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
سینمایی توضیح دار دزدان دریایی کارائیب 3، در پایان دنیا

سینمایی pirates of the caribbean3 2007

یک سلام از جنس خورشید به عزیزان همراه و همراهان عزیز محله نابینایان.

امید که خورشید وجودتون همواره در اوج تابندگی باشه!

باز هم نوبت به ارائه یکی دیگه از فیلم‌های توضیح‌دار شده در محله نابینایان رسیده که امیدواریم مورد پسند عزیزان فیلم‌دوست محله واقع بشه!

سفر به دنیای فانتزی همیشه جذابیت خاص خودش‌رو برای طرفداران این سری کارها داره و به خصوص زمانی که این سفر به فضایی آشنا باشه این جذابیت بیشتر هم میشه. پیش از این دو بار با ماجراهای دزدان دریایی کارائیب همراه شدیم و از التهاب و هیجان داستان‌های پرفراز و نشیبشون بهره گرفتیم.

فیلم سینمایی دزدان دریایی کارائیب 3، در پایان دنیا، (pirates-of-the-caribbean)-(At Worlds End) کاریه که این بار قراره با هم به تماشا بنشینیم و در ادامه این سفر پرهیجان با جک و اطرافیانش هم‌قدم باشیم.

فیلم سینمایی دزدان دریایی کارائیب 3، اثری در ژانر فانتزی، درام، هیجانی و ماجراجویی، با نویسندگی تد الیوت-تریروسو، کارگردانی گور وربینسکی، با تهیه کنندگی جری بروکهایمر، محصول کشورهای امریکا و انگلستان، در تاریخ 25 می سال ۲۰۰۷ اکران شد. این اثر که یکی از دیدنی‌ترین بخش‌های این مجموعه فیلم‌هاست، به وسیله کمپانی والت دیسنی به مرحله تولید رسید، با بودجه ۳۰۰ میلیون دلار ساخته شد، بیش از ۹۶۰ میلیون دلار فروش داشت، و نامزد 2 جایزه اسکار برای بهترین صدا‌گذاری و بهترین گریم، برنده 16 جایزه از جشنواره های بین المللی.، نامزد 36 جایزه دیگه از جشنواره های متعدد شد.

لرد کاتلر بکت به منظور تصرف و کنترل دریاها، دست به اعدام تمام افراد مرتبط با دزدان دریایی می‌زنه و همچنین به دیوی جونز دستور میده همه کشتی‌های دزدان‌رو از بین ببره. باربوسا، ویل ترنر و الیزابت سوان برای ملاقات با کاپیتان سئوفنگ به سنگاپور سفر می‌کنن تا ازش کمک بخوان و در نهایت با کشتی سئوفنگ برای پیدا کردن کاپیتان جک اسپارو و برگردوندنش به دنیای زنده‌ها عازم سفری طولانی و پرخطر میشن. در جریان سفرشون…

بازیگرانی که در این اثر هنرمندی کردن عبارتن از:

جانی دپ در نقش کاپیتان جک اسپارو، اورلاندو بلوم در نقش ویل ترنر، کیرا ناتلی در نقش الیزابت سوان، جفری راش در نقش کاپیتان هکتور باربوسا، بیلی نیلی در نقش دیوی جونز،

و بسیاری هنرمندان مشهور و نامآور دیگه که شاید بردن نامشون از حوصله شما عزیزان خارجه.

فیلم سینمایی توضیح‌دار دزدان دریایی کارائیب 3، در تاریخ جمعه 9 دیماه 1401 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد، و عزیزان مایل به دریافت و دانلود این اثر یا استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله برای بهره‌گیری از اثر مورد بحث می‌تونن به انتهای همین پست مراجعه کنن.

مثل همیشه جا داره پیش از باکس دانلود و پخش آنلاین این اثر جذاب، تشکری از صمیم دل داشته باشیم از عزیزان دست‌اندرکار که در تهیه و تدوین این کار زیبا به منظور ارائه به محله نابینایان همراه ما بودن، نویسنده خانم عارفه کوزه گران، راوی آقای عباس مرزبان و تدوین‌کننده خانم پریسا جهان شاهی و خواهان بهترین‌ها باشیم برای تمامی شما عزیزان.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود فیلم «دزدان دریایی کارائیب 3، در پایان دنیا»