خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن توضیحدار مینیون ها، ظهور گرو

انیمیشن Minions: The Rise of Gru 2022

سلامی به شفافیت دل‌های تک‌تک شما به تک‌تک عزیزان محله نابینایان.

امید که حالتون همیشه بهترین احوال باشه!

بخش انیمه‌محله نابینایان به نسبت زمان راه اندازیش طرفدارهای زیاد و پر و پا قرصی جمع کرده که پست‌های انیمیشن‌های توضیح‌دار محله و به احتمال قریب به یقین مخصوصا این پست‌رو دوست دارن.

امروز قراره یک بار دیگه سری به دنیای مینیون‌ها بزنیم تا ببینیم این شرورهای کوچولو اما شیرین در ادامه ماجراهای دفعه پیششون در مینیون‌های شماره 1 چه‌ها می‌کنن و به کجاهای قصه می‌برنمون. درسته. دومین بخش از سری انیمیشن‌های مینیون‌ها، با عنوان ظهور گرو، (Minions: The Rise of Gru)، محصول توضیح‌دار شده بخش انیمه‌محله نابینایان در این نوبته که امیدواریم بپسندید.

انیمیشن مینیون‌ها 2، کاری به کارگردانی مشترک کایل بالدا، براد آبلسون، و جاناتان دل وال، با تهیه‌کنندگی مشترک کریس رناد، جنت هیلی، و کریس ملداندری، با فیلمنامه‌ای از متیو فوگل، و بر اساس داستانی از متیو فوگل و برایان لینچ، محصول ایالات متحده امریکاست که در یکم  ژوئیه سال 2022 اکران شد.

انیمیشن مینیون‌های 2 اثری در ژانر کمدی-ماجراجویی و دنباله‌ای بر فیلم مینیون‌ها 1، و همون طور که از اسمش برمیاد داستان ظهور گرو، شرور بزرگه.

این انیمیشن رایانه‌ای کمدی توسط شرکت ایلومینیشن تولید شد، برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی در 13 ژوئن 2022 به نمایش در‌اومد، و در 1 ژوئیه 2022 توسط شرکت یونیورسال پیکچرز در ایالات متحده اکران شد.

این اثر که با بودجه‌ای معادل 80 میلیون دلار تولید شد، در حدود 939 میلیون دلار در سراسر جهان فروش داشت و به پرفروش‌ترین فیلم پویانمایی 2022 و پنجمین فیلم پرفروش 2022 تبدیل شد.

گروی 12 ساله که در هومه شهر بزرگ شده، یکی از طرفداران سفت و سخت گروهی از اَبَرشرورها به نام «6 شرور» (Vicious 6) و در آرزوی پیوستن به این گروهه. گرو برای کسب مجوز پیوستن به گروه مورد علاقه‌اش نقشه‌ای برای تبدیل شدن به یک شرور طرح می‌کنه. وقتی 6 شرور فرماندهشون، مبارز افسانه‌ای، وایلد ناکلز‌رو برکنار می‌کنن، گرو برای پذیرفته شدن به عضویت گروه وارد یک مصاحبه میشه. در جریان این ماجراها گرو با کمک مینیون‌ها، …

انیمیشن مینیون‌های 2 هرچند برای کودکان و نوجوانان ساخته شد، اما شرورهای شیرین این اثر یعنی مینیون‌ها موفق به جذب بزرگسالان بسیاری علاوه بر طرفداران جوانشون شدن.

در این اثر به یادموندنی بازیگرانی از جمله:

پی‌یر کافین، استیو کارل، تراجی پی. هنسون، میشل یئو، رزا، ژان کلود ون دام، لوسی لاولس، دولف لاندگرن، دنی ترخو، نقش‌آفرینی کرده و مثل این داستان جذاب ماندگار شدن.

انیمیشن توضیح‌دار شده مینیون‌های 2 در تاریخ جمعه، 28 بهمنماه از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد، و علاقه‌مندان به استفاده از لینک دانلود یا قابلیت پخش آنلاین محله برای بهره بردن از این اثر دیدنی‌شنیدنی می‌تونن به انتهای همین پست مراجعه کنن.

پیش از باکس دانلود و پخش آنلاین این اثر جذاب، خدا قوتی صمیمی میگیم به همراهانمون در بخش انیمه‌محله که در تدوین و تنظیم این کار برای ارائه به محله نابینایان نقش داشتن، راوی و نویسنده خانم فرناز امیری، و تدوین‌کننده آقای مهدی محمدقاسمی، و برای این 2 عزیز و برای تمامی شما عزیزان لحظاتی سرشار صفا از خدای هستی خواهانیم.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود انیمیشن «مینیون‌ها: ظهور گرو»