خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

محله نابینایان تقدیم میکند: هات گوش کن، به مناسبت نوروز 1402، 27 و 28 اسفند، از ساعت 18! در انتظار حضور گرم شما عزیزان هستیم

سلامی به تمام رنگ‌های شاد شکوفه‌های بهاری که تا آمدنش راهی نیست.
امید که هوای قلب‌هاتون پر از عطر، آسمان وجودتون پر از نور، و حال دل‌هاتون عالی باشه!
بی‌مقدمه به اصل مطلب بپردازیم!
این پست یه کارت دعوته. برای تمامی شما، از اعضای جدید و قدیمی محله گرفته تا میهمانان و عابران و ناظرانی که هرچند یک بار از اینجا گذری می‌کنن یا خبری از حال و هوای محله میگیرن.
محله نابینایان همگی شما‌رو در هر جا که هستید به بزم عیدانه آغاز بهار سال 1402 دعوت می‌کنه!
برای اون دسته از عزیزانی که شاید کمتر از ماجرا آگاه باشن بگیم که این یک رسم قدیمی در محله نابینایانه. ما اینجا مناسبت‌های گوناگون‌رو بهانه‌هایی برای دور هم نشینی‌های شاد قرار میدیم و رسیدن بهار هر سال یکی از بزرگ‌ترین و شادترین این بهانه‌هاست.
امسال هم مثل هر سال، قراره در یک گرد‌همآیی شاد و صمیمی همه با هم به پیشواز بهاری بریم که امیدواریم به یاری حق بهار دل‌های همگیمون باشه!
این مهمونی اینترنتی در طی دو شب پشت سر هم در تیمتاک محله نابینایان برگزار میشه و هر سال شلوغ‌تر و شادتر از سال‌های گذشته هست. در این جمع آشنا خیلی چیزها می‌بینی! از مصاحبه و مسابقه و چالش گرفته تا خاطره‌گویی و دانستنی‌های جالب و مطالب شاد و موزیک‌های بهاری و سورپرایزهای به شدت غافلگیر‌کننده و کلی دلیل برای خندیدن و شاد بودن و شاد کردن.
خلاصه اگر سال‌های پیش در بزم بهار محله نبودی که جات حسابی بین ما خالی بود و نذار امسال جای خالیت‌رو حس کنیم. به جمع با صفای محله ما بیا تا دست در دست هم به خوشآمدگویی بهار هزاران‌رنگ بریم!
ما در جشن بهار محله نابینایان که در تاریخ 27 و 28 اسفند 1401 از ساعت 18، 6 عصر شروع میشه در انتظارت هستیم.
پس قرار ما، شب‌های 27 و 28 اسفندماه، سر ساعت 6 عصر.
نشانی، تیمتاک محله نابینایان، و همچنین:

رادیو‌اینترنتی محله نابینایان.

 

به مهمونی ما بیا و جای خالیت‌رو برای دوستانت در محله نابینایان پر کن و با حضورت هرچه بیشتر به جشن ما شادی و صفا ببخش!

دیدگاهتان را بنویسید