خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
انیمیشن توضیح دار بچه رئیس 1

انیمیشن The Boss Baby 2017

آخرین سلام و آخرین آرزوهای درخشان و قشنگ امسال بچه‌های گروه انیمه‌محله به شما دوستان محله نابینایان.

امید که زیباترین بهار در انتظارتون باشه!

یک روز زودتر از ماه‌های پیش با آخرین انیمیشن توضیح دار شده سال 1401 به دیدنتون اومدیم تا یک بار دیگه لبخند‌رو مهمون چهره‌هاتون کنیم.

انیمیشن توضیح دار شده «بچه رئیس 1»، (The Boss Baby 2017), آخرین محصول کار گروه انیمه‌محله نابینایان در سال رو به اتمامه که امیدواریم بپسندیدش!

«بچه رئیس 1» که به کارگردانی تام مک‌گراث (Tom McGrath), نویسندگی مایکل مک‌کولرز و در ژانر انیمیشن، خانوادگی، فانتزی، کمدی و ماجراجویی تهیه شده، محصول سال 2017 کشور آمریکاست.

اولین نمایش انیمیشن «بچه رئیس» در تاریخ ۱۲ مارس ۲۰۱۷ و در جشنواره بین‌المللی فیلم میامی بوده و بعد از اون توسط کمپانی فاکس قرن بیستم در ۳۱ مارس ۲۰۱۷ در ایالات متحده اکران شد.

داستان انیمیشن «بچه رئیس 1» بر اساس کتابیه به همین نام، نوشته مارلا فارزی.

ماجرا از این قراره که خانواده «تمپلتون» با ورود بچه‌ای عجیب و غریب به جمعشون با اتفاقات زیادی مواجه میشن. در حالی که پدر و مادر پسر بزرگ خانواده‌رو عامل این وقایع عجیب می‌دونن و به حسادت متهمش می‌کنن، اوضاع خونه و خونواده دچار تغییراتی میشه که در نتیجه دوتا برادر مجبور میشن برای حفظ و نجات خونواده از خطری که تهدیدشون  می‌کنه با هم متحد بشن. در جریان این تلاش و این اتحاد…

این انیمیشن دیدنی یک پویانمایی رایانه‌ای-سه‌بعدی آمریکاییه که هرچند برای گروه سنی کودکان تهیه شده اما در تمامی گروه‌های سنی طرفداران زیادی‌رو جذب خودش کرد، حسابی امتیاز گرفت، و سریالی هم در دنباله این اثر ماندگار ساخته و در سال 2018 اکران شد.

بازیگرانی از جمله:

(Alec Baldwin), (Steve Buscemi), (Jimmy Kimmel),

و بسیاری دیگه از نامآشنایان هنر فیلم و سینما در این اثر جذاب به هنرمندی پرداختن.

انیمیشن «بچه رئیس 1»، (The Boss Baby 2017), در تاریخ جمعه 26 اسفند 1401 از رادیو‌اینترنتی محله نابینایان پخش شد و عزیزانی که مایلن این اثر‌رو برای آرشیو شخصیشون دانلود یا با استفاده از قابلیت پخش آنلاین محله ازش بهره ببرن می‌تونن به انتهای همین پست مراجعه کنن.

ضمن تشکر و خدا قوت به دست‌اندرکاران تدوین و تنظیم این کار زیبا برای ارائه به محله نابینایان، تدوین‌کننده آقای مهدی محمد قاسمی، نویسنده و راوی خانم فرناز امیری، و آرزوی لحظاتی سرسبز برای این عزیزان و برای تک‌تک شما خوبان، سال نو‌رو پیشاپیش بهتون تبریک میگیم و به خدای هستی‌بخش هستی می‌سپاریمتون.

باکس دانلود به همراه پخش آنلاین

دانلود انیمیشن «بچه رئیس 1»