خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود آموزش صوتی در مسیر بورس، گام هشتم tsetmc

سلام، وقت بخیر.

با گامِ هشتم آموزشِ در مسیر بورس در خدمتتان هستیم. در این آموزش صوتی با سایت tsetmc.com آشنا خواهیم شد. و یاد خواهیم گرفت که چگونه تمامی شرکت های یک گروه خاص را از لحاظ قیمتی بررسی کنیم.

از لینک زیر آموزش صوتی کار با این سایتِ ارزشمند را دانلود بفرمایید.

لینک دانلود آموزش صوتی کار با سایت تی ام سی

نکته طلایی: در این آموزش شما با ترفندی جهت پیدا کردن سهم های جا مانده از رشد آشنا خواهید شد که بسیار برایتان جذاب و کاربردی خواهد بود.

سبز باشید و استوار… یا علی.

۷ دیدگاه دربارهٔ «دانلود آموزش صوتی در مسیر بورس، گام هشتم tsetmc»

سلام. بسیار سپاسگزارم از آموزشهای مفیدتون. سوالی از خدمتتون داشتم، از نظر شما در بین اساتید مختلفی که بورس رو آموزش میدن در سایتهایی مثل فراچارت، کدوم استاد به گونه ای درس میده که یک نابینا هم به راحتی بتونه از آموزشهاش بهره ببره. من به شخصه آموزشهای جناب حامد مددی رو درمورد تکنیکال دیدم، به نظرم بد نبود، شما استاد بهتری سراغ دارید؟

سلام یلدا خانم، از آموزشتون تشکر میکنم، به نظر من، بورس به دلیل این که رشد بسیار بدون پشتوانه ای رو داره طی میکنه، با یک ریزش تاریخی مواجه خواهد شد.
به هر حال از شما ممنونم و از دوستان خواهش میکنم، به سود ده بودن بورس در الان و یک سال گذشته خیلی دقت داشته باشند.

https://asarekhas.com/%DA%A9%D8%AA%D8%A7%D8%A8-%D8%B5%D9%88%D8%AA%DB%8C-%D8%AA%D9%85%D8%A7%DB%8C%D8%B2-%DB%8C%D8%A7-%D9%86%D8%A7%D8%A8%D9%88%D8%AF%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AC%DA%A9-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%88%D8%AA/

دیدگاهتان را بنویسید