خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود یک موشک توپ و پرسرعت و باحال برای بازی top speed

سلامی دیگر برشما درود بر شما  نابینایان عزیز و مهربان در این پست میخام یک موشک خیلی باحال و پرسرعت بگذارم لطفاً برای دانلودش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

برو به ادامه مطلب دور نیست فقط با چند بار زدن کلید جهت نما پایین بهش میرسی ناراحت نشو بنزینت تموم نمیشه مسیر نزدیکه پس برو و خودت دانلودش کن.

خوب حالا اینجا میخواهم راه استفاده از این فایل رو توضیح بدم.

اول فایل فشرده را از حالت زیپ خارج نمایید سپس به پوشه ای که بازی در آن نصب شده بروید اگر محل نصب بازی را تغییر نداده باشید در درایو ویندوز  پوشه Program Files و پوشه Playing In The Dark نصب میشود به طور مثال- c:Program Filesplaying in the darktop speed3

حالا باید فایلهایی که از حالت فشورده خارج کردید همه آنها را با ctrl+a select کنید سپس با ctrl+c از آنها کپی بگیرید و به محلی که بازی در آن نصب شده است بروید پوشه top speed3 را باز کنید و در آنجا پوشه Vehicles را پیدا کنید و وارد آن شوید و با ctrl+v فایلهای کپی شده را پیست نمایید. امیدوارم این آموزش را یاد گرفته باشید. مشکلات و نظرات خود را در بخش نظرات بگذارید ضمناً میتوانید مشکلاتتان را به پست الکترونیکی یا ایمیلم بفرستید.

و اما دانلود این فایل برای دانلود روی اینجا انتر بزنید.به بزرگواری خودتون ببخشید حواسم نبود رمز فایل رو اشتباه وارد کرده ام اون آدرس وبلاگ شخصی خودمه آدرس من http;//www.blindenjen.blogfa.com هست.

رمز فایل www.blindenjen.com است.

راهنمای دانلود برای دانلود پس از انتر روی اینجا لینک download را پیدا نمایید و روی آن انتر بزنید.

لینک مستقیم دانلود موشک پر سرعت

خداحافظ تا پستی دیگر

 

دیدگاهتان را بنویسید