خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

به خدا نامردیه!

باشه باشه آموزش هم میگذارم. گزارش صوتی هم میگذارم ولی این نامردیه که هر روز مثل مرغ سرکنده و پرکنده بری توی سایت دانشگاه هی نمرهات رو چک کنی هی ببینی یکیشو زدن. روز بعد هنوز هیچی. روز بعد یکی دیگهشو زدند و همینجوری جونت بیاد تو چشمات و آخرشم که بعد از دو هفته همه نمره هات رو کامل زدند ببینی به خاطر یک و فقط یک درس که امتحانشو هم خیییلی خوب نوشتی معدلت بیاد پایین و بره بشینه توی زیرزمین.
من خر خون نیستم ولی از معدل افتضاح, ناراضی!
معدلم جزو معدل های الف شد ولی خوب نشد. معدلم به خاطر درس اصول و روش ترجمه که اتفاقا واسه این درس یک پروژه اول ترم انجام دادم و یک پروژه آخر ترم خراب شد. اصول رو 13.5 شدم و بنابرین معدل نازنینم اوه اوه اوه. شده 17.25 و این یعنی مصیبت یعنی زبونت دراز نیست که درس تو خوبه و دانشگاه باید بهت تسهیلات بده.
ای خدا چی کار کنم,
آهومو پیدا کنم؟
وای چه کنم وای چه کنم!
کاشکی اونو میبستم. کاشکی اونو میبستم.

۳ دیدگاه دربارهٔ «به خدا نامردیه!»

با سلام. یه جوری نوشتین نامردیه فکر کردم ما توی بازدید از سایت کمی سهل انگاری کردیم واقعیتش اینه که هر روز از سایت بازدید میکنم ولی این اولین بازه که میخوام نظر بدم. چون واقعیتش اینه که تو سایت قبلی اگه با موزیلا به سایت نمی اومدیم نمیتونستیم نظر بدیم فقط و فقط به خاطر یه کد امنیتی رد هم برای دانشجو یا دانشآموزه قبولی هم برای دانشجو یا دانشآموزه. نمره ی کم و زیاد هم همینطور.باز خدا رو شکر کنید که تونستین پاسش کنید. منتظر مطالب جدیدتون هستم

دیدگاهتان را بنویسید