خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
آموزش حذف دستورات اضافی که talks اعلام میکند:

با نام خدا سلام دوستان
امروز براتون آموزش حذف دستورات اضافی talks =صفحه خوان موبایل=که شاید زیاد حرف زدن این برنامه خیلی وقتها باعث بشه سردرد به وجود آید، را براتون آماده کرده ایم.
مثلاً فرض کنید در منوی گوشیتان یه پوشه ای با نام music هست
در حالت پیشفرض اگه تنظیماتشو تا امروز انجام نداده اید talks اونو براتون folder music اعلام میکند خوب خیلی وقتها این folder گفتنهای مکرر آدمو اذیت میکند ما میخواهیم یاد بگیریم که چطوری میشه این folder را از اول music حذف کنیم.
خوب کاری نداره که برای حذف کلمه folder در هر قسمت از گوشی هستید مثلاً منو یا هر جای دیگه،
روی پوشه folder music قرار گرفته کلید talks را زده جهتنمای وسط را سه چهار ثانیه نگه میداریم،
=تذکر:
روی بعضی از گوشیها کلید پیشفرض talks وجود دارد همان کلید قلم یا edit هست ولی روی اکثر گوشیهای امروزی کلید منو دوحالته شده و کار کلید پیشفرض talks را هم به عهده میگیرد=
خوب وقتی جهتنمای وسطی را سه چهار ثانیه نگه داشتیم برامون یه صفحه ای ظاهر میشه پر از گزینه های جور با جور که شاید خیلیها تا امروز تجربه نکرده اند.
در این قسمت با جهتنمای پایین یا بالا بستگی به تجربه و تمرین دارد که کدومش به گزینه مورد نظر ما نزدیکتر باشد، خوب روی گزینه ی focus که همراهش چندتا عدد هم ممکن اعلام کنه کلید وسط را میزنیم باز وارد صفحه جدیدی شدیم در این صفحه هم با جهتنماهای پایین گزینه ی icon acd را پیدا کرده با جهتنمای وسطی وارد آن میشویم باز هم صفحه جدیدی را مشاهده میکنیم و داخل آن هم با جهتنمای پایینی میرسیم به گزینه ی replaisment که داخل آن نوشته folder و ما کلمه folder را با کلید c یا همان حذف پاک میکنیم و دو راه برای ضخیره پیش رو داریم:
1- Option را زده گزینه save را انتخاب کرده yes بزنیم
2- 2- وقتی که کلمه folder را پاک کردیم کلید back را بزنیم و ازما پرسیده میشود: آیا تنظیمات شما را ضخیره کنم؟ yes را بزنیم
کار تمام است
خوب برای اینکه این عمل ما روی همه پوشه های موجود در روی گوشیمان صورت بگیرد باید چی کار کنیم چون اگه بخواهیم روی تمامی پوشه های موجود روی گوشیمان این کار را یکی یکی انجام بدهیم وقت زیادی لازم است؟
برای این که این عمل روی تمامی پوشه ها اعمال شود من راهی را که خودم تجربه کرده امو براتون میگم.
در دو قسمت گوشی روی چند تا  پوشه  این کار را انجام میدهیم و هیچ چی دیگه حله:

اول داخل file mgr یا همان مدیر پرونده شده داخل یکی از حافظه ها بهتره حافظه تلفن باشه و دوماً در داخل منوی گوشی روی چند تا پوشه این کار را تکرار کنید فکر کنم جمعاً 7 یا 8 تا پوشه را تغییر بدهیم کار تمومه.
خوب این هم آموزش امروز ما ممنون از برادر عزیزم آقای امیر فتوحی که دو سال پیش اینو به من یاد داده بودند من هم در محله لو دادم.
و اما یادم نرفته اینم بگم یه چنین کاری روی پرونده هایی که در قسمت صندوق دریافتی پیامکها هم میشه اعمال کرد مثلاً talks اون پیامهایی را که تا آخرین بازدیدمان از inbox باز نشده را میگه unread sms را هم با همین شیوه میشه حذف کرد یا به جای unread sms کلمه دلخواهی نوشت. البته به نظر خیلیها اعلامش بهتر است ولی چی بگم اینم یه نظره و محترم.
امروز کلاس کمی خسته کننده پیش رفت
zeeng,zeeng!
خوب زنگ زده شد کلاس امروز هم تمام شد.
جلسه ی بعد مشقها یادتون نره.
دوستون دارم.
فعلاً by.

یک پاسخ به «آموزش حذف دستورات اضافی که talks اعلام میکند:»

دیدگاهتان را بنویسید