خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
فرهنگ واژگان تاکس با بیش از هفت هزار واژه new user dictionary for nuance talks

با درود.

پرونده فرهنگ واژگان مخصوص صفحه خوان تاکس talks برای تلفن های همراه دارای سیستم عامل سیمبین با بیش از هفت هزار واژه توسط دوست گرامی جناب سروش برای محله ارسال شده که تقدیم میگردد.

لطفا اینجا راست کلیک فرمایید و گزینه save را انتخاب نمایید.

پس از دریافت پرونده, آن را در phoneMemory\other\talks ذخیره نمایید.

با یک بار غیر فعال کردن و فعال کردن مجدد صفحه خوان, فرهنگ واژگان پیاده سازی خواهد شد.

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «فرهنگ واژگان تاکس با بیش از هفت هزار واژه new user dictionary for nuance talks»

سلام خیلی ممنون از این همه امکاناتی که تو محله قرار میدید
لطفا توضیحات رو زیاد کنید که ما مبتدی ها هم بفهمیم
من اصلا نمیخوام در مقابل فهمیدن مقاومت نشون بدم .
ولی خوب توضیحات خیلی کم
مثلا این برنامه چه کمکی به ما میکنه و غیره
بازم ممنون موفق باشید

سلام
بسیار ممنون
اول اینکه راست کلیک می کردم نمی آمد و از بینا کمک گرفتم که الان بعد از ذخیره می آمد که دیگر به دردم نمی خورد حالا دانلود کردمش و به آدرس که گفتی رفتم و یافتمش که همین نام در آن آدرس بود و من باید در روی همان نام ذخیره کنمش و چطوری ذخیره کنم اول در کارت حافظه ببرم بعد نصب کنم یا همان ابتدا به آدرس گفته شده ببرم بعد با هر تاکسی کار می کند من ۵.۰۰۳ را دارم و بعد از این غیر فعال نمودن یعنی کلید تاکس و برجسته دیگر را بزنم خاموش شود و بعد همان را بزنم تا روشن شود یا کار دیگری باید کنم گوشی من c5.00 است باتشکر فراوان و فارسی شود منو را می خواند کلمه به کلمه

سلام
من هم برای ذخیره و راست کلیک کردن مشکل داشتم و روی لینک می رفتم اما ذخیره غیر فعال بود و توسط فرد راست کلیک نمودم و لینک کاملا درست بود و فقط مشکلش همین بود و علت را نمی دانم چرا اینطور شده و از آقا مجتبی درخواست دارم تا کمی به این بهانه اطلاعات ما را بیشتر کند ممنون از راهنمائی ارزشمند استاد مجتبی بای بینا

از همه و همه نظرات ممنون. میثم مرسی بابت راهنمایی هات. قراره یک فایل دیگه از طرف سروش جان بگذارم که حرف حرف هست ولی اعداد فارسی رو هم میخونه. علی رحیمی تو هم مرسی بابت پاسخی که به مینا خانم دادی. خدا رو شکر گرمی این محله روی گرمای بخاری های زمستونا خوب کم کرده!

سلام
برای حل مشکل راست کلیک کردن روی لینک دانلود در این سایت و هر سایت دیگر با نرم افزار جاز فقط کافیه وقتی روی لینک مورد نظرتون قرار گرفتید کلیدهای jawskey+control+delete رو بزنید تا جاز اعلام کنه pc to virtual kerser. حالا اگر کلید اپلیکیشن رو بزنید دقیقا در همون جای مورد نظر راست کلیل انجام میشه و دیگر نیازی به کمک گرفتن از افراد بینا و یا استفاده از جاز کرسر نیست.
شاد باشید!

سلان
من هنوز فایل رو تست نکردم ولی احتمال میدم مشکل از حجم بالای اطلاعاتی باشه که به دیکشنری اضافه شده. برای اینکه تالکس مدام باید تمام این لغات رو فراخوانی کنه و به هر کلمه جدیدی که میرسه بررسی کنه که آیا معادل اون در فایل دیکشنری هست یا نه.
با این حال خودم تستش میکنم و نتیجه رو اینجا اطلاع میدم. مدل گوشی: nokia n73.

دیدگاهتان را بنویسید