خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
روش خواندن mms با نرم افزار رسا

درود دوستان عزیز. بریم سر اصل مطلب. شاید شما گوشی نوکیا داشته باشید و نرم افزار موبایل اسپیک. همینطور که میدونید موبایل اسپیک فارسی رو ساپورت نمیکنه. من که مجبور شدم رسا رو بخرم. همینطور که میدونید رسا فقط اس ام اس رو میخونه و ام ام اس رو نمیشناسه. برای خوندن ام ام اس, شما باید برید توی اینباکس, روی ام ام اس سلکت رو بزنید, آبشن رو بزنید, ابجکت رو بزنید, اینجا یه لیست برای شما باز میشه که ممکنه چند فایل با پسوند txt داشته باشه. روی این فایلها آبشن بزنید و سیو تو درفس رو بفشارید. بعد نرم افزار رسا رو باز کنید, روی درفس سلکت کنید, و ام ام اس ها رو بخونید. بعد از خوندن ام ام اس ها رو پاک کنید تا دفعه بعد راحت باشید. اگر یک وقت چیزی جا افتاده ببخشید. چون من دیگه گوشی نوکیا ندارم. خوش باشید

۴ دیدگاه دربارهٔ «روش خواندن mms با نرم افزار رسا»

ایول محمود. بهتر بود اسم این کار را میگذاشتی ترفند نه روش. چون هر کسی این راه رو بلد نیست و خوب یک ترفندی هست که خودت با خلاقیتت بهش پی بردی. کلی حال داد. به یکی از دوستام گفتم لذتشا برد. راستی بگمت خیلی ها نظر ندادند ولی توی ایمیل هایی که به من دادند بابت اون قفلی که از جاز شکستی کلی ازت تشکر کرده بودند که وظیفه خودم دونستم تشکر ها رو که دستم امانت بود الان بهت برسونم.

سلام
هر کار خوبی لایق تقدیر و تشکر است و من هم به نوبه خودم از شما دوست گرامی تشکر می نمایم .
mms مگه تصویری نیست در تصویر چه چیزی را می خواند .آخه در منطقه ما که این امکان وجود ندارد اما متشکریم .
در گوشی های موبای آندروی یک ترجمه کن یا همان transelate است که تصاویر اسکن شده را و عکس ها را هم اگر اسکن شده باشند ترجمه می کند لغت خارجی اشان را این چطور است یعنی به درد ما می خورد و کارآمد است برای نابینایان .

سلام
آیا برنامه ای که کار ضبط را با کیفیت و فرمت مناسب در آندروید برای ما انجام بده سراغ دارید ؟
خودم به چند تایی اش بر خورده ام مثل that all recorder و recforge pro و غیره اما یکم کار با هاشون سخت است talkback و spiel آن ها را خوب support نمی کند .
ولی کلا نمی دونم چرا نمی شود اون جوری که با نوکیا رابطه برقرار می کردیم با آندروید نمیشه . حالا به خاطره فارسی اش است یا وب یا غیره
بای

دیدگاهتان را بنویسید