خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

اطلاعیه نظرسنجی کتب موج نور اصفهان | لطفا حتما شرکت کنید!

به نام آفریدگار قلم:

انجمن علمی, فرهنگی موج  نور اصفهان تنها تولید کننده ی  کتب خود آموز رایانه به صورت گویا برای نابینایان و کم بینایان به منظور تعیین نیاز های آینده  ی گروه

هدف اقدام به نظر سنجی از تمامی دوستان علاقه مند نموده  است. نظر شما می تواند در آینده  تعیین کننده نوع کتاب هایی که قرار است تألیف شود باشد لذا از شما

خواهشمندیم با دقت نظر کافی در این  نظر سنجی شرکت نمایید.

برای تکمیل فرم  نظر سنجی بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

http://mnsi.ir/index.php/form

با  تشکر انجمن علمی, فرهنگی موج نور  اصفهان.

توجه: متن این اطلاعیه دقیقا برگرفته از متن اصلی تهیه شده توسط انجمن علمی فرهنگی موج نور اصفهان میباشد و مسئولیت آن متوجه نویسنده سایت گوشکن نیست.

۱۲ دیدگاه دربارهٔ «اطلاعیه نظرسنجی کتب موج نور اصفهان | لطفا حتما شرکت کنید!»

سلام خب اول از هر چی باید تشکر کرد از زحمات بسیار بسیار زیادشون و بعدش هم براشون آرزوی موفقیت دارم.
یه نکته خیلی مهم تو کتب تهیه شده توسط این انجمن اینه که باید حتماً سی دی رو تو کامپیوتر بذاری و فقط در همین صورت هست که می تونی گوش کنی، خب این خودش یه محدودیت خیلی زیاد و ناخوش آیند است مثلاً نمی شه فایل های مربوطه رو روی گوشی یا ریکردر ریخت و گوش داد! اگه یه کسی مثل من دی وی دی رام سیستمش خراب باشه دیگه اصلاً نمی تونه گوش بده!
من معتقدم باید اگه هم خواستند محصولاتشون را قفل دار کنند از یه روش دیگه استفاده کنند.
تو نظر سنجی هم می رم نظر می دم این ها رو گفتم ببینم این مشکل منِ یا بقیه دوستان هم این مشکل را دارند.

منم با شما موافقم ولی خوب چون بینا هستم شرکت در نظرسنجی نه به درد من میخورد نه به درد انجمن ولی این مشکل بزرگیست که یکی از دوستانم هم با آن مشکل دارد و چند هفته پیش به من گفت.
اصلا قفل گذاشتن بر روی موارد صوتی کار خنده داریست.
دوستم که خیلی از کتاب های انجمن موج نور را در کرمان دارد یکی از قفل دار هاش را به من داد و ازم خواست روی موبایلش و امپیتیری پلیرش کپیش کنم مجبور شدم سه سوت قفلش را پراندم.
به نظرم همه کسانی که نابینا هستید یا چشمتان ضعیف است, باید در نظرسنجی شرکت کنید و تاکید کنید که روی کتابهای صوتی که برایتان تهیه میکنند قفل نگذارند.
اصلا به نظر من آموزش صوتی برای شما نابیناها خوب نیست. هم آقای خادمی اشتباه میرود و هم همه کسانی که آموزش صوتی میسازند.
شاید البته شاید روش شکستن قفل دیسک های این سازمان را در همینجا پست کنم. نمیدانم. ولی بدانید برنامه نویسشان هرکی بوده خیلی آدم نازی بوده! اینقدر قفلش ساده است که دوست داری بغلش کنی, ببوسیش و بهش بگویی برو یه کم بیشتر برنامه نویسی بخون جانم!
در کمتر از یک ثانیه قفل این دیسک ها قابل رد شدن است ولی شاید هم کار اشتباهیست نمیدانم.
من هنوز تازه یازده سالم است. خیلی چیزها هست که شما بزرگتر ها بهتر میدانید.
اصلا شما باید آموزش متنی داشته باشید.
یک چیزی شبیه به ویکی.
خدافظ.

در مورد تمام حرف هات قصد بحث ندارم آدمک عزیز.
ولی آیا میدونی و حساب این را پیش خودت کرده ای که من یا انجمن موج نور اصفهان یا هر کس دیگر برای ضبط یک دقیقه آموزش با کیفیت و استاندارد چند ساعت خون دل میخوریم؟
بچه ها منم دارم میرم سایت انجمن موج نور توی نظرسنجی شرکت کنم شما هم شرکت کنید.
واسه خودمون خوبه به خدا.
اگه مسلمانی که توی قرآنت نوشته: “خداوند سرنوشت هیچ ملتی را تغییر نمیدهد مگر به دست خودش!”
بیا تا برآریم دستی ز دل,
که نتوان برآورد فردا ز گِل!

منم با خنده موافقم، خود من از بس خاطره های سوتی هام رو برای این و اون تعریف کردم با هم به من خندیدیم که دیگه یادم نمی یاد کدوم رو برای کی گفتم کدوم را نگفتم!
ولی من که بیشتر از اون قسمت تکثیر و سرطان و این حرفا خوشم اومد!
به قول پریسا بذارید تا بالای منبرم از موقعیت استفاده کنم!
من شب ها اصلاً نمی بینم اینم مقدمه بحث! عیدی رفته بودیم نمی دونم کجا مهمونی و شب برگشتیم تو راه داشتم با گوشیم کار می کردم و اصلاً حواسم نبود، اصولاً شب ها من میذارم بابا ماشین رو ببره داخل حیات بعد پیاده میشم، این طوری هم امنیتش بیشترِ هم استقلالش، بگذریم وقتی رسیدیم من فکر کردم داخل حیات خونه ایم و بلند گفتم: مامان چقدر اینجا تاریکِ اون لامپ رو روشن کن! اما خوب سوتی حاصل شده بود و ماشین تو کوچه بود و من نخودی ضایع شدم فقط شانس آوردم عید بود و کوچه خلوت.
خداییش این دفعه به خودم نخندیدم خیلی حرص خوردم اما اگه خواستید بخندید اشکال نداره اینها برای شما جکِ برای ما خاطره!

درود بر شما
انجمن موج نور یکی از بهترین انجمن هاست که بچه های نابینا خیلی ارادت دارند به این انجمن و من تمام آموزش های کامپیوتر را از این انجمن با راهنمائی خانم محترمی خریداری کردم نه تمامی بلکه بیشترشان را و حتما به سایت خواهم رفت و کامنت می گذارم یا در نظر سنجی شرکت می کنم .
نخودی جان یکی از معضلات این برنامه ها همین امری است که شما بیان کردید اما می شود کپی کرد ولی کیفیت اول را ندارد و کار با آن به راحتی برنامه سی دی نیست اما اگر مشکل دی بدی رام داری یک نرم افزار کلون سی دی است که با آن می توانی سی دی را در هارد دیسک ذخیره و با همین نرم افزار به آن گوش کنی و در واقع نیازی به سی دی گذاشتن همیشه نیست تا مادامی که هست می توان مراجعه کرد و گوش کرد به آن در واقع درایو مجازی است آقا مجتبی در این زمینه راهنمائی کنند .
آدمک جان ممنون که به این سایت می آئی و کامنت می گذاری من آموزش پاور پوئینت را از آدرس شما به سختی گرفتم به نسخه اول یا بخش اول هم نیاز داشتم از اکس پی پیشرفته که دانلود نکردم این سی دی ها اصلا قفل ندارند و من هم کپی کردم مثل فایل های شما که در سایت گذاشتید شد .نظر شما هم قابل احترام است راستش هر کسی یک نوع برنامه را دوست دارد و مهم این است که شخص اصلی که برنامه را تولید می کند بر اساس توانائی هایش اقدام کند که اگر اینطور انجام دهد قطعا تاثیر و فعالیتش بهتر است .کلاس پنجمی عمو بچه من هم هم سن و سال تو است درس هایت را خوب بخوان فرزندم تو فرد باهوشی و قلب مهربان داری که می توانی با این وسیله به نابینائی کمک کنی احسنت بر تو خیلی خوبه خیلی

دیدگاهتان را بنویسید