خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

تعویض اپراتور بدون تغییر شماره

سلام دوستان . حالتون خوبه ؟

واقعا اگه این تِک رو ایران راه اندازی کنه خیلی خوب میشه
**************************

مدیر کل دفتر بررسی‌های فنی و اقتصادی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: آیین‌نامه تغییر اپراتور بدون تغییر شماره تلفن تدوین شده و در دستور کار کمیسیون تنظیم مقررات قرار گرفته است.
حسین فلاح در گفت‌و‌گو با ایرنا افزود: با تصویب این آیین‌نامه در کمیسیون تنظیم مقررات، مشترکان تلفن همراه می‌توانند بدون تغییر شماره تلفن همراه، اپراتور خود را تغییر دهند.
وی افزود: شماره تلفن به مرور زمان یک حق مالکیت معنوی و اختصاصی برای مشترکان پدید می‌آورد و اگر مشترکی علاقه‌مند به حفظ شماره خود در صورت تعویض اپراتور باشد، می‌تواند از این سرویس استفاده کند.
فلاح ادامه داد: این سرویس نیازمند یک مجموعه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری، هماهنگی بین اپراتورهای فعال در بازار سیمکارت و ارائه قوانین و مقررات لازم در این زمینه است که پس از تصویب شرایط آیین‌نامه به اپراتورها ابلاغ خواهد شد.
یادآور می‌شود:‌ آیین‌نامه تغییر اپراتور بدون تغییر شماره تلفن در بسیاری از کشورهای دارای تعداد اپراتور بسیار، راه‌اندازی شده است.

*********************

خدا نگه دار

۵ دیدگاه دربارهٔ «تعویض اپراتور بدون تغییر شماره»

درود
برنامه بسیار عالی است اما شرط اولیه آن تنظیم مقررات مربوطه است البته اینجا ایران است و همه از هر نوع اپراطور که هست بنا به حال و وضع خودشان دارند و برای مقاصدشان استفاده می کنند ممنون از این اخبار مفیدتان امید است که کار آمد شود وباشد مسعود اول شدی نصف هم نمی کنی خسیس هم شدی تازه گی ها ههههه

سلام من که چشم آب نمی خوره این طرح اجرایی بشه!
خارج از بحث های تخصصیش از بس جمعیت در حال رو به رشدِ و تازه بعضی ها هم بجای یه شماره تلفن ده تا شماره دارند، تنها به شرط ۱۵ رقمی شدن شماره تلفن ها این امر ممکنه!!!

دیدگاهتان را بنویسید