خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
دانلود برنامه ای بسیار قویتر و کارا تر از کرزویل برای نابیناها و بیناها با لینک مستقیم

با درود.

با چند تن از دوستان بحثی در مورد کرزویل سیزده در گرفت. دوستان تاکید داشتند که با وجودی که این برنامه مزایای زیادی برای نابینایان دارد که من در همین سایت و نیز در ایران سپید در آن مورد نوشتم, ولی مشکلات جدی ای در کرزویل حتی نسخه سیزده به چشم میخورد که استفاده از آن را سخت مینماید.

برخی از مشکلات کرزویل:

دقت کم در بعضی موارد اسکن,

تشخیص ضعیف جداول کتاب,

شکستن جداول کتاب,

هنگ کردن هنگام استفاده,

عدم رعایت قرار دادن پاورقی ها و کامنت ها در محل مربوط,

و مشکلات کم و زیاد دیگری که دوستان بدان واقفید.

جدیدا نرم افزاری به دستم رسیده که از این مشکلات رنج نمیبرد و حتی هنگام اسکن یک کتاب, پاورقی ها را نیز در جای خودش قرار میدهد به گونه ای که با برنامه جاز میتوانید به راحتی آب خوردن, فقط با به کار گیری یک فرمان ساده, از توضیحات و یادداشتهای مفید نویسنده در مورد بخشهای دشوار کتاب, آگاهی پیدا کنید.

برخی از مزایای نرم افزار کاربردی ای که برای دانلود شما همینجا و با لینک مستقیم قرار گرفته به شرح زیر است:

ü      حجم برنامه, یک چهارم کرزویل است یعنی چهار برابر از کرزویل کوچک تر است.

ü      برنامه, کتابهای شما را با دقت 99.9 درصد اسکن میکند.

ü      این برنامه, قادر است کتابهای شما را در قالب استاندارد ورد تحویل دهد.

ü      با این برنامه, حتی سرتیتر ها یا headings حفظ میشوند,

ü      با این برنامه, تمام موارد قالب اصلی کتاب, از جمله: عکسها, جدولها و پاورقیها دست نخورده, به کامپیوتر شما منتقل میشوند.

ü      بطور عادی, هنگ کردن در کار این نرم افزار نیست.

ü      و مزایای دیگری که تا عملا استفاده نکنید, متوجه آنها نمیشوید.

بهترین برنامه اسکن را از اینجا با لینک مستقیم و با سرعت بالا دانلود کنید.

دوستون دارم, بیشتر از دیروز, کمتر از فردا.

۳۰ دیدگاه دربارهٔ «دانلود برنامه ای بسیار قویتر و کارا تر از کرزویل برای نابیناها و بیناها با لینک مستقیم»

سلام.
مجتبی، به نظرت بهتر نبود حد اقل در کنار این تعریف و تمجیدی که از این نرم افزار کردی که البته کلی و ناکافی هم بود، اسم این نرم افزار رو اینجا مینوشتی تا ما قبل از دانلود بدونیم اینی که میخوایم بگیریم حد اقل چه اسمی داره. شاید خیلیا از قبل این نرم افزار رو دانلود کرده بودن. حتی شما اسم فایل رو هم “best_scanning_utility.zip” نوشتی تا هیچ کس قبل از پرداخت پول و خرید اشتراک حتی از نام این نرم افزار هم مطلع نشه چه برسه که خودش بخواد به صورت مستقل در موردش تحقیق کنه و برای دانلودش تصمیم بگیره. به نظرم باید در مورد بخش VIP سایتت یه تغییر رویه جدی بدی.
نمیشه از یه طرف یه محصول را که البته شما در تولید و حتی شکستن قفلش هیچ دخالتی نداشتی و میشه اون رو به راحتی از ده ها سایت دانلود رایگان فارسی با لینک مستقیم و سرعت بالا و به رایگان دانلود کرد اینجا به صورت غیر مجانی قرار بدی و از طرف دیگه با کلی گویی، و عدم شفاف سازی راههای جایگزین را هم از بازدیدکننده های وبسایتت بگیری و حق انتخاب رو از اونها سلب کنی.
من به همه هزینه های مالی که شما به عنوان مدیر گوشکن متقبل میشی واقفم ولی به نظر من این چنین اقداماتی راه مناسب و شایسته ای برای جمعآوری کمکهای مالی برای سرپا موندن گوشکن نیست.
با تشکر.

سلام مجتبی.
سلام به روی ماهت عادل جان.
مجتبی، به نظرت بهتر نبود حد اقل در کنار این تعریف و تمجیدی که از این نرم افزار کردی که البته کلی و ناکافی هم بود، اسم این نرم افزار رو اینجا مینوشتی تا ما قبل از دانلود بدونیم اینی که میخوایم بگیریم حد اقل چه اسمی داره.
چرا عادل جان, بهتر بود که من این کار رو میکردم, یادم رفت, اسمش فاین ریدر هستش.
مجتبی شاید خیلیا از قبل این نرم افزار رو دانلود کرده بودن.
کاملا درست میفرمایید عادل عزیز.
مجتبی حتی شما اسم فایل رو هم “best_scanning_utility.zip” نوشتی تا هیچ کس قبل از پرداخت پول و خرید اشتراک حتی از نام این نرم افزار هم مطلع نشه چه برسه که خودش بخواد به صورت مستقل در موردش تحقیق کنه و برای دانلودش تصمیم بگیره.
اشتباه میکنی عزیزم, من اسم فایل رو به هیچ وجه تغییر ندادم, همونی که بوده گذاشتم عادل گرامی.
به نظرم باید در مورد بخش VIP سایتت یه تغییر رویه جدی بدی مجتبی.
تغییر رویه؟ مثلا چی کار کنم؟ پیشنهادهات رو بنویس عادل جان.
نمیشه از یه طرف یه محصول را که البته شما در تولید و حتی شکستن قفلش هیچ دخالتی نداشتی و میشه اون رو به راحتی از ده ها سایت دانلود رایگان فارسی با لینک مستقیم و سرعت بالا و به رایگان دانلود کرد اینجا به صورت غیر مجانی قرار بدی و از طرف دیگه با کلی گویی، و عدم شفاف سازی راههای جایگزین را هم از بازدیدکننده های وبسایتت بگیری و حق انتخاب رو از اونها سلب کنی.
عادل این چه حرفیه که میزنی, من این کاری که تو میگی رو نکردم. من پولی واسه این نرم افزار از کسی نگرفتم, نمیگیرم و نخواهم گرفت. من پول اشتراک ویژه میگیرم که پول پهنای باند محلهست. شما میتونی از همون دهها سایت فارسی با لینک مستقیم دانلود کنی ولی من میرم میگردم یه همچین چیزهایی رو برای کسایی که تازه کار هستند یا اصلا برای کسایی که وقت ندارند دنبال این چیزها بگردند پیدا میکنم که کسی هم ناراضی نیست. من حق چیزی رو از کسی سلب نکردم. خواندن مطالب اینجا اجباری نیست. کلی گویی هم نبوده.
من به همه هزینه های مالی که شما به عنوان مدیر گوشکن متقبل میشی واقفم ولی به نظر من این چنین اقداماتی راه مناسب و شایسته ای برای جمعآوری کمکهای مالی برای سرپا موندن گوشکن نیست.
اگه واقف نبودی چی میگفتی عادل جان؟ خدا رو شکر حالا واقفی!
من برای سرپا موندن گوشکن به چه اقداماتی دست زدم؟
شما اگر اقدامات ما را ناشایسته میدونید, راه حل ارائه بده وگرنه کنار گود ایستادن و گفتن لنگش کن لنگش کن کار سختی نیست همه میتونند.
با تشکر.
تشکر از چی؟ از فایلها یا از اشتراک یا از چی؟ دقیقا با تشکر از چی جناب آقای عادل اکبری ارجمند؟ تشکر از این همه تشویش اذهان عمومی و مهندسی افکار که نمودید و از این همه سوء ضن که به من دارید و از این لحن حرف زدن شما؟ تشکر از اینها آیا؟ یک ایمیل هم میتونستید بزنید قشنگ مطرح کنید. من از انتقاد بدم نمیاد ولی همه لحنشون اینطوری باشه شما هم مثل بقیه باید باشید آیا؟ روی شما حساب دیگه ای میکردم. خوش باشید!

سلام داوود.
من امتحانش کردم که دارم میگم اولا.
بعدم پولی بابت هیچ نرم افزاری از بچه ها گرفته نمیشه.
هی بیخودی سعی نکن جو رو یک طوری متشنج کنی که بچه ها فکر کنند جایی خبریه و مثلا تو واسهشون ناجی دلسوز شدی.
اصلا باشه, شما به وظیفه خطیرت عمل کن, بچه ها رو بیدار کن.
خوبه؟
ایجوری راحت میشی؟
خوب از آدرسی هم که دادی ممنون.
هرکی خواست بره اونجا هم یه سری بزنه.
من هر چیزی رو توی سایت بذارم و هزینه بر باشه, با تدبیری که اندیشیدم واسه کسایی که بخواهند قابل دسترس میکنم.
کسی بچه ها رو مجبور نکرده ی جوری میگی که انگار من بچه ها رو گرفتم زندان کردم گفتم یا اشتراک بخر یا میکشمت.
خوب من وین بریل رو میذارم طرف خودش عقلش به اندازه تو هم نرسه بیشتر از تو عقلش میرسه که اگر دلش خواست اشتراک بخره از اینجا دانلود کنه یا بره توی اینترنت دنبال چیزی که ما گذاشتیم بگرده.
در ضمن آدرست خیلی کلی بود. دقیقترش رو میذاشتی خیلی بهتر بود.
امیدوارم اسمت توی کتاب رکوردهای گینس به عنوان اولین قهرمان نجات بخش نابینایان ثبت بشه عزیزم.
خوش باشی.

خوب داوود سایتی که دادی که کار نمیکنه اولا.
این برنامه ای هم که معرفی کردی دقتش بد نیست ولی به پای اونی که اینجاست نمیرسه دوما.
من اونو تستش کرده بودم میدونم چی میگم.
کتابهایی که توی ایران چاپ میشند و کلا موتور تشخیص این یکی کارا تره.

سلام.
مجتبای عزیز: شما امروز تا همین الآن ۴ تا پست فرستادی که هر ۴ مربوط به بخش ویژه بود که برای دانلود فایلها نیاز به خرید اشتراک هست. یکیش یه آموزش بود، یکیش هم دانلود WinBraille به همراه فایلهای فارسی، اون یکی هم یه کتاب مفید انگلیسی. من در مورد اون دو تا پست هیچ اعتراضی نکردم. یکیش آموزشی بود که تو براش واقعا زحمت کشیده بودی و اون یکی هم یه برنامه پرکاربرد که به درد خیلیا میخوره. خود من هم قصد دارم که اشتراک بخرم و فایلها رو دانلود کنم. اما، همونطور که من نوشتم اعتراض من دقیقا به این بود که نباید چیزی رو به بازدیدکننده هات برای فروش عرضه کنی که در موردش به درستی اطلاعرسانی نکردی. در حال حاضر نرم افزارهای OCR متعددی در دسترس هستن که همه اونها هم طرفداران خودشون رو دارن و همه هم مدعی کارآیی خیلی بالای خودشون هستن. اعتراض که نه، انتقاد من دقیقا به این بود که بهتر بود اسم و مشخصات فنی نرم افزار رو هم مینوشتی تا هر کس که میخواد با اطلاعات کامل اقدام به دانلودش کنه. همین.
کار شما شبیه به اینه که مثلا تو سایتت پست بزنی: ” دانلود قویترین آنتی ویروس جهان، با توان نابودی همه نوع ویروس و بد افزار، همراه با قابلیت آپدیت آفلاین، کمحجم و بدون کاهش سرعت کامپیوتر” و بعد هم بنویسی برای دانلود بعد از اینکه اشتراک رو خریدید از لینک زیر فایل رو دریافت کنید. این به نظر من یه حس نامطلوب تو بازدیدکننده ها ایجاد میکنه.
انتقاد من دقیقا به همین بود.
اما اینکه پرسیدی تشکر از چی؟. تشکر از اینکه به نظرم اجازه انتشار دادی، تشکر از اینکه انتقادپذیر هستی و تشکر به خاطر خیلی چیزای دیگه. اون تشویش اذهان عمومی و مهندسی افکار رو هم نفهمیدم چه ربطی به نظر من داشت. فکر کنم زیادی درگیر بحثهای انتخاباتی شدی!!! سوء ظن. نه مجتبی جان، من اگه به تو سوء ظن میداشتم که اصلا دلیلی نداشت بیام اینجا نظر بذارم. من انتقاد کردم و اگر لازم بدونم در آینده هم خواهم کرد چون هم خودت، هم گوشکن، و هم همه تلاشهایی که داری برای همنوعانت انجام میدی برام با ارزش هستند و محترم.
گفتی بهتر میبود ایمیل میزدم. راستش، بله میتونستم ایمیل هم بدم ولی به نظرم یکی از دلایل وجود قسمت نظرات همینه که بازدیدکننده ها بیان و انتقادات و پیشنهاداتشون رو در مورد مطلب مطرح کنن و با بقیه بحث و تبادل نظر داشته باشن.
جناب چی گفتی: اصلا مسئله پول مطرح نیست. من حرفم چیز دیگه ای بود که در بالا باز هم بهش اشاره کردم و مجتبی هم البته بهش پاسخ داد.
در پایان باز هم تکرار میکنم:
با تشکر.

مجتبا جان درود.
حالا عادل عزیز رو میدونیم که گوشکنی هست و حد اقل به اینجا سر میزده و سر میزنه.
عادل جان بهتره برای اینکه موضوعات برات شفافسازی بشه و مجتبا راحتتر و با حوصلهی بیشتر جوابتو بده خصوصی باهاش مطرح کنی.
اما به خاطر این سه نقطه لزومی نداره که خودت رو ناراحت کنی.
آره من بهت میگم سه نقطه چون آدمی که راحت به این و اون میگه دزد و بیشرم فاقد سه نقطهست.
مجتبا جان به نظرم دیگه جواب اینجور آدمها رو نده و بدون که اینجور حرفها از یه مشت فرصت طلب که دنبال آتو هستند عادیه.
بچه ها.‏ با شمام که واقعا گوشکنی هستید و دوست این محله.
الآن وقتشه.‏ الآن باید ثابت کنیم از یه مشت مفتخور بیشتر ارزش داریم.‏ الآن باید ثابت کنیم هرچی که راجع به پرتوقع بودن نابیناها میگن لا اقل در مورد گوشکنیها غلطه.
دم هممممتون گرررممم بدجور.

سلام عادل جان.
خوب میدونی من گفتم شما ایمیل بزنی که حرف هات بنزین نشه واسه آتیش یک نفر دیگه.
نظرات وین بریل رو یک نگاهی بنداز متوجه میشی چی میگم.
طرف راحت به من در میاد میگه برو مثل این بارت از بچه های نابینای بدبخت دزدی کن.
کی گفته نابیناها بدبختند؟
اکثرا آدمهای فهمیده و تحصیل کرده و شاغل و دانش آموز و دانشجو اینجا میپلکند چون هم جنس ما هستند.
مسعود مرسی از حمایتت ولی حمایت بچه ها به پول دادنشون نیست.
پول به درد من نمیخوره.
حمایت بچه ها اینه که خوب را از بد و درست را از نادرست تشخیص بدند.
اصلا گوشکن واسه همین تاسیس شده وگرنه یاد گرفتن چهارتا تب و انتر و نرم افزار های مختلفی که ما دانلود میکنیم در صورتی که راه را از چاه تشخیص ندیم, نه نون میشه واسه ما نه آب و نه شغل!
بازم از عادل و مسعود ممنونم.

درود بر مجتبی خادمی مدیریت محله نابینایان.
گرچه در یک تماس تلفنی جواب یکی از پرسش های من راجب خواندن فایل های زیر نویس رو ندادی اما اومدم که فقط بهت خسته نباشید بگم.
بابا خوبه هنوز مثل سایت های persiantv اشتراک ده روزه رو ۵۰۰۰ تومان و یک ماهه رو ۱۳۰۰۰ تومان نگرفتی.
از نظر من کسی که زحمت میکشه و به جای ما تحقیق میکنه و اطلاعات به این با ارزشی در اختیار ما قرار میده مستحق اهانت نیست.
خرید اشتراک یه چیزیه که داره جا میفته مجتبی هم یکی مثل بقیه.
من خودم سر کاری به این برنامه هایی که آقای خادمی گذاشته ندارم و گر نه اشتراک میخریدم.
از این گذشته داداش هر چیزی یه قیمتی داره.
ببخشید زیاد فک زدم.
راستی ایم نرم افزاره متون فارسی رو هم اسکن میکنه یا نه؟؟؟
مرسی پیروز باشید.
به امید بهبود رو افزون محله نابینایان.

سلام.
البته اشتباه نشه فکر کنم تو اون یکی سامان شیرازی نیستی, درسته؟
به هر حال, اگه جوابت رو ندادم شاید توی مود خوبی نبودم, متاسفم.
قبلش با ایمیل یا پیامک هماهنگ کن که زنگ میزنی من رو چش میذارم.
نه که بگم مهمم یا بخوام وقت قبلی بدم ولی خوب میدونی که وقت شخصی قاتی میشه با زندگی روزمره و آدم همیشه حالش جا نیست و منم استثنا نیستم.
فعلا که بچه ها همه جوره حمایت کردند و منم قرار نیست زحمتهای بچه ها را نادیده بگیرم, بالاخره سورپرایزهایی واسه بچه های باوفای گوشکنی دارم که به موقع مشخص میشه.
خودمم میدونم که باید یک کاری اینجا صورت بگیره که به بازدید ازش بیرزه, خودمم آگاهم که اینجا با یک سایتی که مدام توش کپی پیست میشه باید فرق بکنه. نوع آوری و خلاقیت و استقلال باید قاتی بشند تا بعد از چند وقت که برمیگردیم به کارنامه محله نگاه میکنیم بتونیم بگیم آقاجان مثلا بازده گوشکن این و این و این بوده.
مرسی که سر میزنی و حواست هست و بازم مرسی!

دوستان و گرامیان، ضمن عرض سلام و خدا قوت خدمت همه شما و همچنین خدا قوتی به مجتبای گرامی، باید بگم، منزیاد به این سایت سر میزنم، مطالب رو چک میکنم، بعضی وقت ها مطالب مورد نیازم رو از این سایت میگیرم، این سایت واقعا بسیارسایت خوبیه، از بسیاری جهات که بماند. حد اقلش این هست که نابینایان همچین دور هم جمعند و گپ و گفتی چیزی و خلاصه…!…! فقط یه جمله باید بگم و اون هم اینه. من راستش فکر میکنم آقا مجتبای ما رو کمی غرور برش داشته، لابد میپرسید از کجا میگی؟ داداش، از پاسخ دادن هات،از طریقه حرف زدنت، از کلمات و عباراتی که بعضا به کار می بری.! مجتبا جان من وجدانا دوستت دارم، نسبت به خودت و سایتت ارادت دارم، داداش، ما از خودتیم، حالا نمیدونم تو هم همین نظر رو راجع به ما داری یا نه؟ داداش، لزومی نداره بی احترامی اتفاق بیفته! به هر شخصی، فرقی نمیکنه، من میخوام در جواب شما و مسعود بدون آقا، بگم دوستان، پاسخ کلوخ لزوما سنگ نیست، گاهی اوقات طور دیگه هم میشه جواب دوستان رو داد! (حتی اون هایی که در اشتباهند) آقای خادمی، به عنوان یک دوست کوچک میگم، فقط کمی خاکی باش، کمی! میبخشید زیاد حرف زدم، عزیزید بسیار زیاد! بای

درود.
مستفای عزیز من فک میکنم حق با خود خودته.
البته من راجع به خودم مینویسم.
من الآن داشتم اون مزخرفی رو که نوشته بودم رو میخوندم،‏ انقدر زشت بود که خجالت کشیدم از نوشتم.
من از داوود عزیز معذرت میخوام و ازش خواهش میکنم که ادامهی بحثش با مجتبا رو خصوصی مطرح کنه و اگه به نتیجه نرسید اینجا مطرح کنه تا همه با هم به یه اتفاق نظر درست حسابی برسیم.
بچه ها عذر میخوام از نوشتهی تحت تأثیر احساساتم.
این جملهی منه.‏ دوستون دارم خیلی زیاد.

مسعود جان منم از تو معذرت می خام. ولی باور کن خیلی تحت فشار بودم و از مجتبی توقع این کار رو نداشتم. البته یه دیدگاه بعد از تو نوشتم ولی آقا میکروسافت حذف کرده. حالا اگه این پیغام حذف نشه و به دستت برسه من بازم معذرت می خام. ولی هنوز سر موضعه ی قبلیم هستم. ولی دیگه نیاز به بحث و جدل و صرف وقت نیست. اگه بچه های نابینا حاضرن چیزه رایگان رو پولی بخرند خوب اکی بخرند. از قدیم گفتن خلایق هرچه لایق. من فقط میخاستم گفته باشم. بازم از قدیم گفتن دوست گفت گفتم دشمن گفت میخاستم بگم. مجتبی همیشه منتقدینشو سعی می کنه پرت کنه بیرون مثل بلایی که سر ادمک آورد

با سلام.
اون دفعه یه نمه با این داداشای پول دوست اصفهونی اختلاط کردم، امروزم بدک نیست یه چیزاییو بگم: این خلایق پولدوست یکی یکی دارن خودشونو نشون می دن. داداش مجتبی با دوستاش، یه رو، آموزشای استاد Dan Clark رو ترجمه می کنن و می فروشن بدون این که اسمشو ببرن، یه رو هم یه نرم افزار اسمشو نبر و چند تا کتاب و آموزش می ذارن تا غیر مستقیم به نابیناها بگن، تومنو رد کن داداش، اما بدم نمیاد کار داوودو کامل کنم و کاسه کوزه شونو به هم بزنم. البته اگه از کوره در نرن و حذفش نکنن. اگه اهل اسکنر باشین و اگه اسکنرای قدیمی مثل سا ایرانو خریده باشین، تو سیدیش یه نرم افزار جانبی بود به اسم ABBYY Fine Reader این همون اسمشو نبره. این نرم افزار یه OCR قابل قبوله، البته ایرادای خودشم داره. من نمی دونم ورژن فروشی این داداشای پولدوست چنده، ولی اگه داداشامون طاقتشو داشته باشن، می خوام لینکای مستقیم دانلود ورژن یازدهشو اینجا بذارم، هم پرتبلشو هم نصبیشو، فکر کنم آخرین ورژنی که کرک شده همینه، الآن معلوم می شه که این کارا واسه تومنه یا نه.
۱. ABBYY Fine Reader Portable:
http://s1.mihandownload.com/2012/Baback/October/ABBYY.FineReader.11.0.102.481.Portable_%5Bwww.MihanDownload.com%5D.rar
2. ABBYY Fine Reader Installation Part A:
http://www.share724.com/download3/office/ABBYY.FineReader.11.0.102.583.Professional.Edition.Final.2012.part1.rar
3. Part B:
http://www.share724.com/download3/office/ABBYY.FineReader.11.0.102.583.Professional.Edition.Final.2012.part2.rar
4. Part C:
http://www.share724.com/download3/office/ABBYY.FineReader.11.0.102.583.Professional.Edition.Final.2012.part3.rar

سلااام.
همین که اقدام من نه برای نرم افزار بلکه برای اشتراک باعث شده رهای تهرانی عزیز اولین فعالیتش رو توی سایت انجام بده واسه من یه دنیا می ارزه.
بقیه بچه ها هم منو میشناسند و در موارد دیگه توضیح خاصی نیازی نیست بدم.
به هر حال هر کس خواست از اینجا دانلود کنه طبیعتا اشتراک میخواد چون از پهنای باند اینجا استفاده میشه و هر کس لینکهای رهای عزیز رو استفاده بکنه خوب طبیعتا اگر کار کنند شاید برای این یک مورد اشتراک اینجا نیازش نشه.
سرکار خانم رهای تهرانی ای کاش یک مقداری در قضاوتتان و در صحبت کردن با من و در حضور هم محلیها لحن زیباتری برمیگزیدید!
خوش باشید.

سلام.
کلا بین ما قشر نابینا این جوریه که معما چو حل گشت آسان شود.
بعدشم با اجازه ی شاعرش هر کی هست من میگم، ولی حل کنندهش پشیمان شود.
کافیه شما هایی که الان میگید یه همچین چیزی رایگان هم هست و همه جا گیر میاد، قبلا این حرف رو میزدید.
چرا نزدید؟
چون شاید اصولا بهش فکر هم نمیکردید.
شاید خیلیا میرفتن کرزویل رو با بیش از ۱ گیگ حجم دانلود میکردن و کلی هم خدا رو شکر میکردن که کرک شده.
بیایید یه کم انصاف داشته باشیم.
بیایید این اخلاق رو کنار بذاریم که تا کسی گفت به خاطر فلان چیز n ریال پول بدید، سریع جبهه بگیریم.
این که همه چیز تو دنیای اطلاعات به رایگان پیدا میشه حرف جدیدی نیست.
ولی در چنین مواردی این رو در نظر بگیریم که کسی اولا به فکرش رسیده که نوعی از اطلاعات، آموزش، نرم افزار و … میتونه به درد بخور باشه، بعد رفته گشته اون رو پیدا کرده و در معرض دید همه قرار داده.
نهایتش میگه حد اقل به اندازه ی قیمت یه پفک نمکی، یا کمتر از نصف یه رانی، به خاطر نه فقط این پست، برای هر چیزی که در فاصله ی این حد اقل زمان یعنی ۱۰ روز اینجا قرار میگیره، پول بدید.
به نظر من که این واقعا چیزی نیست که این همه بحث و جدل بطلبه.

سلام سعید جان.
به خدا خیلی خوشحال شدم که یکی مثل شما که آگاهی این مسئله رو ذکر کردی.
هی جو رو میخواند متشنج کنند که مجتبی واسه فاین ریدر پول میگیره و به چیزهای دیگه ای که واسه دانلود گذاشته شده و قراره گذاشته بشه اشاره ای نمیکنند.
تازه کسی مجبور به خرید اشتراک نیست, کاملا اختیاری هستش.
اشتراک ویژه خیلی چیزها رو مثل آموزشهای خود من میتونه در بر بگیره.
رها و داوود و امثال شما اگر یک نفر را هم بتونید از خرید اشتراک منصرف بکنید این یعنی یک ظلم بزرگی که در حق خود طرف کردید و اون وقت ببینم شما واسه بچه ها کجا رو راه میندازید و چی کار واسه بچه ها انجام میدید!
البته سایتهای نوظهوری دارند پا میگیرند که امیدوارم زودتر راه اندازی بشند که حق انتخاب برای بچه ها بیشتر بشه.
به هر حال که من به هدفم مطمئنم و به لطف هم محله ای های عزیز میریم جلو.
دوستون دارم بیشتر از دیروز, کمتر از فردا.

درود.
بچه ها واقعا از بعضیهاتون توقع نفهمیدن یه مسئلهی به این سادگی رو نداشتم.
آخه چیز پیچیده ای نیست که. مجتبا اگه میخواست بابت این چیزایی که واس دانلود گذاشته پول بگیره خوب فقط تبلیغشو اینجا میکرد و میگفت هرکس میخواد پول بده cd یا ‏dvd بگیره.
پولی که مجتبا میگیره فقط واس پهنای باند سایته نه محصولی که تولید شده.
اجازه بدید یه مثال براتون بزنم.
فرض کنیض کنید شما یه راننده کامیون هستید.‏ خوب.‏ حالا وقتی شما یه باری رو میبرید و به دست کسی میرسونید طرف باید بیاد بگه که تو تولید نکردی‏? آیا واقعا به نظر شما درسته که یه نفر وقتی یه چیزی رو به دست یه نفر دیگه میرسونه حتی اگه نقشی هم تو تولیدش نداشته باشه دستمزد نگیره‏?‏
یه بار دیگه ازتون خواهش میکنم اجازه ندید حرفهایی که در مورد پرتوقع بودن قشر ما زده میشه درست به نظر بیاد.
مجتبا شرمنده که مسئله رو در حد فهم یه سریا پایین آوردم.‏ آخه مثل اینکه لازم بود.
یه چیز دیگه من خیلی به اینجا تعلق خاطر دارم.‏ پس اگه تند نوشتم خواهش میکنم ببخشیدم.‏ پیروز باشید.‏

درود
عجب محله با صفا شده بی ما و با اشتراک آقا مجتبی !
هر کسی حق دارد که به دنبال اهداف خودش برود وقت بگذارد ،هزینه کند و از این همه هزینه بهره ببرد .شکی در آن نیست و نباید باشد .اینکه مسئله ای را خودمان بپذیریم ، بعد تصمیم بگیریم و بدون توجه به تاثیراتش اهتمام لازم و بی نهایت را در این زمینه صر کنیم کمی زیادی خود بینانه است و نمی توان بیان داشت که این محله از آن بچه های گوش کنی است که هر جا گوشت بخواهند این محله تخم می کند هر جا تخم بخواهند گوشت دارد نه مجتبی این مسئله را بارها و بارها تکرار کرده ای این محله خود تو است و هر چی دلت می خواهد در آن انجام می دهید بعد بچه ها می گویند که این محله فلان است و بچه ها با هم صادق و رو راست هستند .نکته اصلی من این است که حقش نبود که در برابر کامنت عادل این طور کپی و پاسخ دهی که همه هم شما را می شناسند هم عادل و هم مسعود و مابقی ماجراها و افراد را .. این نکته را هم بگم که نظری را مشاور شما تائید کند مابقی مخالفت کردند باید جارو بگیریم بیندازیمشان بیرون این درست نیست قرار خود شما هم همین بود که در مسائل مشورت وهم فکری نمائید وتصمیمی بگیرید که مفید برای محله باشد .پر توقع بودن حرف قشنگی هستش اما این مسئله ممکن است برای مجتبی هم باشد به عبارتی چه از این سر بام بیفتیم افتادن است چه از اون سر بام بیفتیم نتیجه یکی است .چی گفتی ممکن است زود نتیجه گیری نکنید به شما می گویم که یک گدا هم برای یک روز پانصد تومان از دست خیر نمی گیرد داداش من و این بدان منظور نوشتم که فکر نکنی ما و امثال ما از این موضوع می ترسیم و توقع داریم که بله همان چیزهائی که شما نگفتید .اما بدانید شان و منزلت نابینا بالا تر از این حرف هاست کسی ما را مجبور نکرده که به محله بیائیم و کسی هم نمی تواند مجبود کند ما را که اشتراک بخریم فرصت برای همه یکسان نیست و برداشت ها .خواهش من از شما این است که بخاطر تامین برخی از موارد تمام اموری که ساخته اید و بر پا کرده اید را از بین نبرید با موافقت دو نفر فوری تصمیم نگیرید و با مخالفت یک نفر بر او نتازید .. مسعود به شما می گویم که راه تامین مخارج سد معبر کردن و موانع گذاشتن نیست به خدا روشی بد و ناپسند است .من از این حرف ها نمی ترسم و خوب هم می دانم که شما مهمترین رکن ادامه این مسیر و محله بعد از مجتبی هستید ..همانطور که شما احساساتی برخورد کردید داود و دیگر افراد نیز همین خصوصیت را دارند یادمان باشد که داود ، رها ، دوست دیگری که الان خاطرم نمی آید مخالفتشان و انتقادشان خیلی مفید تر از حمایت من و شما و سعید و دوستان دیگر است اینان از من و شما دلشان بیشتر به حال محله می سوزد .برای یک بار هم شده فضا را که ایجاد می کنید تحمل مخالفان خودتان را نیز ایجاد کنید این واقعا توقع زیادی است که با تفنگ چوبی (اشتراک ) نابینا را بترسانید و موجودی اندک او را بگیرید بعد هم عنوان کنید که تشویش اذهان عمومی کرده اید نه برادر من این راه نا کجا آباد است و قدم اول برای تصمیمات بعدی اگر الان نگویم بعدا دیر است من با کمک به محله مشکلی نداشته و ندارم و در حد توان خودم در مواقع لزوم به ایم امر اقدام خواهم کرد اما در ادامه این روند و کسب موفقیتی چند این راه جدید به فکر دیگران رسید و کسی نیز نخواهد دانست در آینده چه تصمیم دیگری از سوی مشاوران نامحسوس این سایت ومحله بر محله تحمیل شود و این درد من و در ادامه هم محله ای های من خواهد شد .اموری که بارها در جامعه آزموده شده را شما به معرض تجربه نگذارید .ضمنا کسی از شما هم نمی تواند مرا متهم به نداشتن پانصد تومان متهم کند که واقعا با اخلاص می گویم بارها شده که خواستم به سائلی کمک کنم اما دریغ از یک پاپاسی و همانطور که مجتبی دچار مشکل مالی می شود دیگران هم قطعا برای همان حداقل شاید دچار مشکل باشند .به هر حال نه کسی به این روند اشکال وارد می کند نه مشکلی دارد اما مدیر باید دارای چنان مهارتی باشد که اگر برای دل خودش می نویسد و از بهره بازدید کنندگان بر خود رشک می ورزد راه حلی بگذارد تا تعداد کاربران محله زیاد شود و اینان راهی برای خرید نجویند و خیلی از سایت ها هستند که عضو می گیرند بعد خدمات می دهند .راه زیاد است اما غالب فعلا همین روش است و در پناه خداوند مجتبی ادامه خواهد داد ..
در خاتمه نیز بگویم که مخالف این روند هستم و توهین به بازدید کننده میدانم لطفا کلماتی به غیر از بالا به من پاسخ دهید .من محله را دوست دارم همانند همه اونائی که می خوانند و بی صدا می گذرند .نشود که فقط پانصد تومان بگیری و بعد دیگر هیچ !و این نابینایان نیز با همان چوبی که در محله بود این محله را برانند ؟امید است که تصمیمات بهتر و درخور نابینایان و محله گرفته شود .من با کمک مالی مشکلی ندارم به آموزش رایگان شما هم خواهم رفت اما حتی یک ریال هم با این بانک شما پرداخت نمی کنم بخاطر امنیتش اگر بخواهم به شماره حساب شما واریز می کنم مبالغ را ؟

قنبر جان سلام.
اول من مشاور ندارم خودم تصمیم گیرنده نهاییم و کسی را هم بیرون ننداختم.
دوم تفنگ چوبی تعبیر جالبی نیست چرا که من بی منت و از سر علاقه هرچه در توان دارم آورده ام وسط. وقتی خبری مقاله ای ترجمه میکنم میزنم توی سایت, آیا به صورت یک فایل متنی در میآورم و میگویم باید پول ترجمه مرا بدهید یا مجانی میگذارمش وسط! هر کسی هر جوری بخواهد میتواند فکر بکند ولی من با عشق این کارها را انجام میدهم و توهینها و تهمتها یک میلی متر به چپ یا راست منحرفم نمیکنند.
سوم من اگر قرار بود مشکلات مالیم را از محله تامین کنم تا حالا از بیپولی و گشنگی مرده بودم هفت تا کفن هم پوسونده بودم قربانت برم!
چهارم اتفاقا این کار اشتراک گزاری من احترام به بازدید کننده است و نه توهین به او چرا که تمرین میکند خودش را ارزشمند جزو مشترکان ویژه بداند.
پنجم شما مختارید ولی پرداخت محله نهایتا از طریق بانکهای مورد تایید بانک مرکزی انجام میپذیرد چه بسا کارمند بانک بتواند خطایی کند ولی در پرداخت اینترنتی این مورد مشاهده نمیشود.

سلام به همه ی عزیزان
آقا مسعود این مثالت هیچ ربطی به موضوع ما نداشت. سعی نکن با ساده نشان دادن موضوع و پیش پا افتاده بودنش مخالفان رو بچه و ابتدایی فرض کنی. آقا قندر از حمایتت ممنون. یه کاری کردی که نه سیخ بسوزه و نه کباب.
من دیگه میخام با یه پیشنهاد به این موضوع خاتمه بدم.
آقا مجتبی باور کن دوباره میگم من دشمن نه تو که دشمن هیچ یک از بچه های محله نیستم. باور کن گذاشتن برنامه های کرک شده برای خرید اصلاً کار درستی نیست. اگه میخای این برنامه ها و یا هرچیز دیگری رو که به صورت رایگان پیدا می کنی رو در دسترس همه قرار بدی خوب لینک غیر مستقیم رو بزار. کی تو رو مجبور کرده که لینک مستقیم روی سرور خودت بزاری. تازه می تونی روی سایتهایی که آپلود روشون مجانی بزاری و لینک بدی. باور کن که دیگه این حرف و حدیث ها دیگه پیش نمیاد و شخصیت خودت هم حفظ میشه. قول می دم که از آموزشهای کاربردی شما هم برای خرید استقبال خوبی میشه. خدا روزی رسان هست. نگران نباش. امیدوارم که دیگه بحث جنجالی نشه و با این پیشنهاد من و پذیرشش از طرف شما دوست عزیز خاتمه پیدا کنه.
انشا الاه

سلام. داوود جان ممنون. ولی لینک غیر مستقیم توی اینترنت ریخته و بچه ها سختشون هست. در ضمن اگر خدا روزی رسون نبود که کلاسهای تدریس خصوصی من و پروژه های ترجمه ای که امسال بهم خورد اینقدر زیاد نمیشد که خرج دانشگاهم رو تامین کنم! از دلسوزی شما ممنون اگر لینکی چیزی در نظر داری, بده من پست میکنم یا خودت عضو محله بشو و پست بزن واسه بچه ها مفیده راستیاتش خیلی از دوستان می گویند سکوت کن که این بهترین جواب است ولی به نظرم باید بحث کنیم البته به اندازه خودش بلکم به نتیجه بهتری برسیم پس من نظراتم را در ادامه می گویم:
اول در دو تا از پستهای من سرکار خانم رها تهرانی با این که یک بار پاسخش را دادم سعی دارد مدام ترجمه ای که من از آموزش آفیس کردم را وسط بکشد و بگوید که شما ال و بل. خوب من این کار را نکنم شما قول میدهی این کار ترجمه آموزشها برای نابینایان را به عهده بگیری؟ من قبول دارم که پیشتاز نیستم و تنها فردی نیستم که آموزش تهیه میکند ولی چندتا توی ایران هستند که آموزشهایی جهت استقلال بچه ها میسازند؟ چندتا؟ گفتم مطلبی که دن کلارک در مورد قید شدن اسمش تاکید کرده را یا ندیدم یا از قلم افتاده که اصلا گویی من به زبانی غیر از فارسی حرف میزنم و مینویسم که متوجه نمیشود. هی اصفهونی اصفهونی میکنید, شما خودت کجایی هستی و چی کارها کردی تا حالا؟ بگو که اگر من نمیدونستم حالا قدر دان باشم, بی شوخی عرض میکنم. پس از نظر من این بحث اینجا تمام میشود مگر اینکه کسی نظر دیگری داشته باشد.
دوم اینکه همه حتی داوود اتفاق نظر داریم که در مورد آموزشهایی که تهیه میشود اشتراکی عمل کردن مشکلی ندارد. پس بحث آموزشها هم تمام میشود چون خیلی از آموزشهای مهم را رایگان گذاشته ام و میگذارم و بعضی آموزشها را از طریق بخش ویژه در اختیار دوستان قرار میدهم. قنبر جان من تجربه کسی را تکرار نمیکنم. من روی آموزشهایی که حتی از بخش ویژه منتشر میکنم قفل نگذاشته ام. من واسه نابینا یا بینا کیسه ندوخته ام. شما نه ولی عده ای اینقدر به مجانی بودن همه چیز عادت دارند که خود را حتی به پرداخت یک قران ملزم نمیدانند. شما خودت هم گفتی که وقتی سیدی تهیه میکنی حاضری پولش را بدهی به شرطی که جلوی شما با قفل بسته نشده باشد, خوب, اینجا هم قفلی در کار نیست. من توی سرم هست که در آینده یک مرکزی مستقل از دولت برای نابینایان احداث کنیم و همه و همه با ایده های متفاوت در آن متمرکز بشویم ولی نه با این دو زار ده شاهی. من قصد دارم به شرطی که در آینده از کسب و کار خودم و باز هم نه از این محله به اهداف مالی خودم برسم و این مهم را محقق کنم. فعلا سعی دارم پایه های آنچه قرار است در آینده شکل بدهیم را اینجا بریزم. این هم بحثش از نظر من تمام است چون مخالفت خاصی در این مورد ندیدم مگر اینکه کسی نظر دیگری داشته باشد.
سوم در مورد نرم افزارهایی که من برای دانلود گذاشتم. ببینید, نباید کاسه داغتر از آش باشیم که! هم داوود و هم رها هم دیگران کم و بیش از محصولات قفل شکسته استفاده می کنید. شما اگر با نفس دزدی مخالفید که تکلیفتان را یکسره کنید و پس تمام جاز و ویندوز و همه نرم افزارهایتان را اصلی بخرید که دزدی نکرده باشید. خودتان الگو باشید بعد میتوانید از دیگران هم توقع داشته باشید مثل شما عمل کنند. اگر می گویید به من چه ربطی دارد, از آنجا به من ربط پیدا میکند که شما برای شرکت فاین ریدر یا برای نابینایان نقش دایه ی دلسوز تر از مادر را بازی میکنید و می گویید این کار, دزدی از نابیناست, دزدی از شرکت است. خوب نکند شما از نسخه اصلی که خریداری کرده اید استفاده میکنید و من خبر ندارم؟ همان سایتهایی که شما معرفی میکنید, با فروش همین چیزهایی که برای دانلود رایگان گذاشته اند کسب درآمد میکنند ولی شما چون خودت داری رایگان از آن سایت دریافتش میکنی, نمیروی بگویی آقا محصول دیگران را ندزد و نفروش. وقتی یک سایت, پول شش دیویدی را پنجاه هزار تومان میگیرد, به نظر شما پول دیسکهای خام و هزینه کپی را میگیرد یا هزینه برنامه هایی که داخل دیسکها هست؟ معلوم است که همه قیمت دیویدی خام را می دانیم و با حساب دو دو تا چهار تا میفهمیم طرف دارد پول محتوا را میگیرد ولی دانلود رایگان هم گذاشته تا مشتری جذب کند. پس شما اگر فکر میکنید این کار دزدی است, همان طوری که با من مخالفت میکنید, بروید با آن سایتها هم مخالفت کنید, بروید نسخه اصلی همه چیز را بخرید. از قدیم گفته اند: رطب خورده را کی کند منع رطب. نمیشود شما یک بام و دو هوا بازی کنی که! یا به همه گیر بده, یا به هیچ کس. بنا نیست به هر کس که فکر کردی دیوار کوتاه هست گیر بدهی و باقی را بگذاری به امان خدا. من پول پهنای باندی که صرف میشود آن هم نه همه هزینه را بلکه بخش کوچکی را در قالب اشتراک ویژه اخذ میکنم. این بحث هم از نظر من تمام است مگر آن که کسی نظر دیگری داشته باشد.
نکته چهارم آنکه: آمدن به این سایت و خواندن مطالبش و استفاده از آموزشهای اینجا و اصلا فکر کردن به گوشکن به هیچ وجه اجباری نیست. شما اگر از همین حالا بروید و دیگر پیدایتان هم نشود با وجودی که دلم برای حضورتان خیلی خیلی تنگ میشود ولی قول شرف میدهم برای بازگرداندن شما خودم را کنترل کنم و مزاحمتان نشوم. در پایان این را هم بگویم که مسلما حضور شماها چه موافق و چه مخالف دلگرمی ایجاد میکند ولی به شرطی که از زاویه کوبیدن و له کردن به قضایا نگاه نکنید, از زاویه انتقاد و اصلاح و پیشبرد اهداف به همه چیز نگاه کنید, شما جلو بروید من هم پشت سر شما حرکت میکنم! اگر نظری داشتید خواهشا قاتی پاتی ننویسید, ذکر کنید در مورد کدام یک از این چهار نکته بحث میکنید چون سر تا ته بحث, غیر از این چهار نکته نبوده. خوش باشید تا همیشه!

وای‏!‏
مجتبا‏! از خداوند برات طلب صبر میکنم.
این دیگه چی میگه‏? اصلا نمیفهمم چی میگه.
جناب ‏ad میشه آدرس وبلاگتون رو بدید بیایم اونجا ببینیم چه جوریاست؟
به هر حال گوشکن اگه حتی زبونم لال تعطیل هم بشه نامش همیشه به عنوان اولین جامعهی بزرگ نابیناها باقی خواهد بود.
مجتبا به نظر من اونایی که راجع به آموزشها و مطالب دیدگاه نذاشتن و خوبیها رو ندیدن و فقط اینجور وقتها بر علیه تو موضع میگیرند اهداف خاصی دارند.
از قدیم گفتن حرف راستو از غمبر بشنو.
غمبر عزیز به غیر از اون بخشهای مربوط به مشاور نامحسوس و توهین با مسائل جدیدی که مطرح کردی و چیزهایی که بهم یاد دادی با هم توافق داریم.
پیروز باشید.

سوال: با درود خدمت همگی
جواب: درود به شما.
سوال: بابا این همه بحث کردید این آقا مجتبی هی میگه اومدن تو محله و خریدن اشتراک اجباری نیست یکی نیست بهش بگه بابا محله زدن جناب عالی هم اجباری نیست کی به شما گفته محله بزن بعد پول پهنای باند و اینترنت برای ادارشو از ملت بگیر. مگه این بچه ها اومدن به پای جناب عالی افتادن که مرگ ما بیا محله بزن؟
جواب: کسی بهم نگفته محله بزنم خودم دلم خواسته. ولی در مورد درخواست, بله, یکی نه, دو تا نه, صد تا ایمیل از بچه ها دارم که تو رو به خدا تو که کامپیوتر بلدی به جای مطالب شخصی ای که مینویسی, بیا و آموزش بگذار و ال کن و بل کن. بله, همین بچه هایی که خیلیهاشون همچین موقعها ساکت میشن یک عالمه نامه و درخواست واسه من فرستادند عزیزم.
سوال: خب به من و اون چه که تو هدف داری بعد پول هدفتو میخوای از دیگرون بگیری خب هرکی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه دیگه مگه تا چند وقت پیش که این محله نبود بچه ها از بی سوادی و بی آموزشی و بی نرم افزاری مرده بودن؟
جواب: ممکنه شما نخواهی از طریق محله ما پیشرفت کنی ولی خیلیها میخواند و این نظر شخصی شماست. بچه ها قبل از گوشکن نمرده بودند ولی آشنایی خیلی از بچه ها با پرداخت بانک ملی و آشناییشون با فیس پوک و با خیلی از موارد استقلال بخش دیگه از همینجا بوده و من به این افتخار میکنم.
سوال: بابا زیادی دیگه دارین به این گوش کن بها میدین چند وقت دیگه اینجا هم مثل اون یکی ها تعطیل میشه میره پی کارش بذار کمی از کارش بگذره این مجتبی خان هم خسته میشه. این زیادی مغرور شده بابا آخرش که چی بیلگیس با اون دبدبه کبکبه مرد رفت
جواب: خوشحالم که زیادی به محله ما بها میدند. ولی اینجا قرار نیست تعطیل بشه. کدام سایت نابینایی توی ایران بیست و چهار ماه عمر مفید مثل ما داشته و پستهای مفید کدام سایت نابینایی بیشتر از پستهای مفید سایت ماست؟
سوال: من و تو که سهلیم یه روز میگه کمک کنید یه
روز میگه اشتراک بخرید هر روز یه طرح واسه خودش میریزه البته سایت خودشه اختیارشو داره ولی به من بازدید کننده مربوط نیست شما مشکل داری اگه اینجارو زدی یه ثوابی کنی پس این گریه کردنات واسه چیه؟
جواب: اینجا را به هیچ وجهی واسه ثواب تاسیس نکردم. گریه هم میگند بچه تا گریه نکنه شیرش نمیدند.
سوال: ول کن این کارارو هی هر روز یه عدا اصولی از خودت در میاری بابا نمیتونی واسه چی شروع کردی بعدش به قلط کردن افتادی که آی پول ندارم و کلی هم منت که به خاطر شماست بابا ما نخواهیم کسی واسه ما محله بزنه باید کیو ببینیم؟
جواب: واسه امثال شما این محله را نزدم مطمئن باش. اشتباهی که کردم این بود که تجربه ام توی این کار کم بود پیش بینی همه جاش رو نکرده بودم, قبول دارم. ولی غلط کردن واژه سخیفی نیست به نظرت؟ حیف نیست اینجا بعد از کلی وقت بپره؟ خداییش یک سری به آموزشها و پستهای اینجا بزن, واقعا هیچی هیچی واسه خود شما یکی نداشته انصافا؟ از این هزار تا پست حتی یکی هم خیر؟
سوال: ول کنید دیگه حوصله دارید هی این کار خودشو توجیح میکنه من ال من
بل من هدف دارم بابا فهمیدیم تو هدف داری کشتی مارو از اول حساب کتابتو میکردی میدیدی پول داری بعد شروع میکردی هی سر مردم هوار نمیشدی که پول ندارم و این حرفا.
جواب: حالا یعنی چی کار کنم؟ من تعطیلش کنم شما رضایت میدی؟ دلت خنک میشه؟ رسالتت در بیداری بچه ها به سر انجام میرسه؟
سوال: ما چیکار کنیم نداری نابینا اگه پول داشت اینجا چیکار میکرد خودش به اندازه ی کافی بدبختی داره هی بگو بابا هزار تومن چیزی نیست ولی از این هزار تومنا هزار تا هست پس بی خود حرف نزنید اینجا باشه یا نباشه هیچ فرقی به حال کسی نمیکنه.
جواب: من نگفتم هزار تومان چیزی نیست, اقتصاد مملکت این رو میگه. شما که ماهی اون همه شارژ واسه سیم کارتت میخری اگر به اینجا تعلق خاطر داشتی شاید پول یکی از کارت شارژ هات کمکی میشد واسه اینجا. راستی واقعا اگر حرفت درست باشه که من برمیگردم به نوشتن مطالب شخصی خودم که واسه من هم بی درد سر تر هستش ولی مشکلم اینه که شما سندی واسه کارا نبودن سایت ارائه ندادی. وقتی میگی ما نمیخواهیم منظورت از ما همه نابینا هاست؟ چطوری نظر همه را متوجه شدی؟ وقتی میگی اینجا به حال هیچ کسی فرقی نمیکنه نزدیک به هزار نوشته و شش هزار دیدگاه را نادیده میگیری. راستی مشکلت دقیقا با اینکه اسم اصلیت را ننوشتی چی هستش؟
سوال: والسلام
جواب: و علیکم سلام.

ببین داداش من مغلطه نکن برادر تو این سایتو واسه دل خودت زدی قبول واسه هدفت زدی قبول واسه هر چی که زدی نباید از کسی انتظار داشته باشی بابا جون یه کارو انجام دادی دیگه واسه چی منتظر پاسخ دنیوی هستی انشاءالله خدا عجرتو میده من نمیگم مطالب محله به درد بخور نیست هست برادر من ولی قرار نیست چون تو میخوای محله بهترین باشه این بهترین شدن به هر قیمتی تموم بشه از امکاناتی که داری استفاده کن نه اینکه روی مردم حساب باز کنی با این که قسمت کمک رسانی به محله رو راه انداختی موافق هستم و خب به قول یکی از اون آقایون هر کی شعور داشته باشه و از اینجا استفاده میکنه باید بفهمه که یه کمکی واسه محله بکنه اینکه شما خرید اشتراک رو راه انداختی نشون میده که همون کسایی که ادعا میکنی واست نامه نوشتن که بیا محله بزن سنار شاهی به محلت ارزش قائل نشدن که جناب عالی مجبور به این کار شدی این همه از بچه ها وبلاگ دارن که عمرش از گوشکن شما خیلی بیشتره ولی هیچکدوم از این کارا نمیکنن با امکاناتی که دارن ادارش میکنن متن کار شما بد نیست ولی نباید از دیگران انتظار داشته باشی باز میگم هر کی قدر کارتو بدونه میاد از همون قسمت حمایت محله کمک میکنه ولی من دیدم این جنابانی که الان دم از حمایت میزنن میگن آره ما موافقیم ما حق اشتراک میخریم برادر و خواهر من تا دیروز کجا بودی چرا کمک نمیکردی که این آقا بیاد این شکلی درخواست کمک کنه داش مجتبی قضیه قضیه ی کوفیان شده که نامه نوشتن ولی حالا معلو نیست کجا هستن والا من این اسمایی که توی نزرا میبینم همشون تکراری هستن همچین زیادم نیستن این چند صد نفری که میگی کجاهان؟ اسم من هر چی که هست مهم نیست مهم اینه که جناب عالی بفهمی بابا زیاد سخت نباید بگیری بذار هرطور که پیش میاد محلت جلو بره تو فرض کن من سعیدم یا رضا یا هر کی چه فرقی داره مرد اونه که با حداقل ها یه کاری بکنه به پیر به پیغمبر من با محله و جناب عالی مخالف نیستم ولی میگم درست فکر کن هی اینجا بشینی جواب من و اون یکی رو با توپ و تشر بدی چیزی حل نمیشه فوقش من اگه خوشم نیاد دیگه اینجا نمیام ولی تو باید یه فکری واسه اینجا بکنی تا ابد که نمیشه دست تو جیب مردم کرد مثل این احمدی نژادیه آخرش مردم از دستت خسته میشن میگن برو بابا حال داری. شش هزار نظر داری ولی انگار همشون مگسان دور شیرینی هستن پس کوشن چرا حمایتت نکردن که اینطوری نشه. مطالب محله با ارزش و خوبن ولی با این شرایط همون بهتر که ببندیش البته اینو از ته دل نمیگم واقعا نمیگم امیدوارم محلت همیشه پر رونق باشه و روز به روز پیشرفت کنه هر چی باشه تجربه به من میگه داداش با این رویه به جایی نمیرسی یه فکر دیگه بکن و دوست و دشمنتو بشناس من اگه چیزی میگم صلاح تورو میخوام با تو هم مشکلی ندارم انتقاد پذیر باش من نیام اینارو اینجا بگم کی بگه اگه نگم زیادی مغرور میشی البته کمی شدی ولی افتادگی آموز گر طالب فیضی هرگز نخورد آب زمینی که بلند است با آرزوی موفقیت برای شما و دوستانتان

سلام اگر کامنت هم دیگه نمیگذاری بدون که من روی حرف هات فکر میکنم و نمیدونم چی از من دیدی که فکر میکنی مغرورم ولی خوب فعلا تصمیمم بر این شده و اگر روزی واقعا بفهمم اشتباه کردم همون لحظه برمیگردم ولی مسئله زیاد بغرنج و پیچیده نیست از نظر من. من از دانش آموز ها خصوصا کسانی که توان مالی ندارند حمایت میکنم و پول اشتراکشون را حاضرم از جیبم بدم نه اینکه یک اشتراک واسهشون بسازم و بگم دادم بلکه به اندازه مدت روزی که اشتراک به کسی میدم خودم پول میذارم وسط. خوب من این سیستم اشتراک دهی به ذهنم رسید و غیر از دو سه نفر اکثریت موافق بودند پس فعلا برنامه همینه تا وقتی که من شاغل بشم و یا تحولی ایجاد بشه که امیدوارم اون روز به زودی بیاد و من بتونم هم پولهایی که بدون توقع کمک شده و حتی هزینه اشتراکها را برگردونم. نمیدونم ولی احساسم بهم میگه با اینکه از بحث و خاله زنک بازی بدم میاد برای ابهام زدایی مجبور شدم وارد این ماجرا بشم و خوب لحنها هم خیلی تند هستند طوری که آدم تا میاد اصل حرف شما رو بگیره, تندیِ زبون شما آدم را نیش میزنه و از اصل پیام شما غافل میشیم. کسایی هم هستند که به هر علتی نظر نمیدند و من اصلا ناراحت این موضوع نیستم ولی میبینم خیلیها طرز فکری که من دارم را دنبال میکنند و طرفدارش هستند پس شایدم واقعا کارم اشتباه نیست اصلا شاید اشکالی نداشته باشه که با روشهای مختلف بچه ها رو توی این کارها که برای خودشون و مربوط به خودشون هست درگیر کنیم به هر حال من از راه حلهای خلاقانه که جواب بده استقبال میکنم. خوش باشید.

سلام ظاهرا تمامی نداره اینجا معلوم می شه که ما نابیناها به همدیگه کمتر از ۱۵۰۰تومان در ماه ارزش قائل هستیم و ظاهرا این مبلغ زیاده و احتمالا با این بحث ها اون مبلغ اصلی انشاالله در می آد که من فکر کنم عددی بین ۴۰۰تا ۶۵۰تومان باشه حالا پیدا کنید پرتقال فروش را با این وضع می خواهیم متحد باشیم به هم کمک کنیم پیشرفت کنیم به خدا این بیناها جواب سلام ما رو می گیرند از سرمون هم با این اوصاف زیاده واقعا متاسفم مسائل حضوری انجمن ها تو شهرستانها هم به ایم جامعه مجازی هم کشیده شد و واقعا که…ولی مجتبی تو به راهت و کارت ایمان داری پس برو جلو ول کن من و امثال من رو با سپاس.

حوصله ی بحث ندارم طرف صحبت من مجتبی بود که حرفمو بهش زدم حالا خودش قضاوت میکنه اگه فکرم کنه که من بدترین آدم دنیا هستم یا فکر کنه که من دشمنشم بهتر از اینه که الکی بادمجون دور قابچی باشم من فقط خواستم بهش تذکر بدم ولا غیر و این مجتبی هستش که تصمیم میگیره و راهشو ادامه میده و راه رو از چاه تشخیص میده
دیگه کامنت نمیذارم

سلام دوباره حوسله نمی خواهد من نظر خودم را می نویسم چرا موقع به هم زدن یک جو توان و انگیزه دارید موقع جمع و جور کردن نه نظری دارید نه کاری انجام می دهید با شمام بله با شما بفرمایید شما که همه چیز دان هستید و همسایه میکروسافت تشریف دارید چه کار کوچکی برای این جماعت کرده اید که الان ادعاتون می شه هیچی نباشه این بزرگوار آقا مجتبی تا حالا تونسته این بچه ها رو دور هم جمع کنه ما هم به این کارش احترام می گذاریم از شما هم نظر نمی گیریم شما اگر زورتون نمی آد برید این همه سایت الکی الاف که فرمودند پُره تو اینترنت اینجا رو هم باشه برای ما و ارزش نداره آدم کیبوردش خراب باشه یکی بگیره ۲۸هزار تومان و بیاره و با اون جواب برای شماها بنویسه با سپاس.

دیدگاهتان را بنویسید