خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

استفاده از googlegroups در پی حذف ورژن قدیمی

دوستان سلام.

از اونجا که googlegroups بالاخره پس از حدود یک سال به وعده ی خودش عمل کرد و ورژن قدیمی رو حذف کرد, مدیران گروهها باید کم کم به استفاده از ورژن جدید عادت کنند.

چند روز پیش در گروه نابینایان اطلاعیه ای صادر شد, مبنی بر این که تا اطلاع ثانوی به خاطر سازگار نبودن صفحه خوانها با ورژن جدید  صفحه ی مدیریت گروهها ایمیلها ارسال نخواهد شد.

خود من هم در صفحه ی مدیریت ایستگاه سرگرمی دچار مشکل شدم و به اشتباه چند ایمیل تکراری فرستادم, دسترسی ارسال یک نفر رو تغییر دادم و یک نفر رو اشتباهی اسپم کردم.

ولی امروز که این کرک کزایی پارس آوا تو ویندوز من از کار افتاد و به هر دری زدم دیگه راه نیفتاد, به جای جاز از NVDA برای مدیریت گروه استفاده کردم و مشاهده کردم که با استفاده از NVDA و ESPEAK تقریبا همه ی دکمه ها و گزینه های صفحه ی مدیریت قابل تشخیصه و مدیران عزیز میتونن خیلی راحت از این روش برای مدیریت گروهها استفاده کنن.

بنا بر این امیدوارم فعالیت گروه نابینایان هم ادامه پیدا کنه و بچه ها کما فی السابق بتونن پاسخ سؤالات مختلفشون رو از این طریق پیدا کنن.

خب اینم بهانه ای برای اولین نوشته ی من که اصولا چیز زیادی برای گفتن ندارم و اگه این رو هم گفتم به خاطر سکوت سایر دوستان بود. وگرنه من جسارت نمیکردم.

با سپاس.

۳ دیدگاه دربارهٔ «استفاده از googlegroups در پی حذف ورژن قدیمی»

سلام سعید جان من خیلی با نوشته هات حال میکنم.
باید عضو ایستگاه هم میشدم که متاسفانه هنوز نشدم.
نوشته های وبلاگ گروه را ولی پیگیری میکنم و افتخار داریم که شما هم توی محله ما هستی و سایتت هم یک ماهیست که لینک شده.
شماها باید بیشتر بنویسید که یواش یواش بچه ها با مدیران پایگاههای مجازی خودشون ارتباط بیشتری بگیرند.
این نوشتهت خیلی خوب بود, خیلی.
ترغیب بچه ها به استفاده بیش از یک صفحه خوان واقعا کار خوبیه خصوصا وقتی این صفحه خوانی که رایگان و متن بازم هست کار راه اندازه.
در صورت تمایل خودت, منتظر نوشته های مفید بعدی شما هستیم.

درود سعید جون پس از کلنجار رفتن با خودم که بنویسم ننویسم آخرش نوشتم ببین من از زمان تأسیس گروه نسیم آتش یه بار هم با گوگل گروپس قدیمی کار نکردم پیشنهاد من برای بهتر کار کردن گوگلکروم و اگه نشد موزیلا و حتما با جاز ۱۴ عالی جواب میده من که تا به حال به مشکلی بر نخوردم میتونی علاوه بر چیزایی که گفتی اینا را هم خودت امتحان کنی هم مدیران گروههای دیگر

دیدگاهتان را بنویسید