خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

برایم دعا کنید. خواهش می کنم

سلامی از سر دلتنگی
سلامی از سر خواهش
آره. این بار می خواهم خواهش بکنم
با تمام وجودم.
شاید بعضی ها تان که مرا از نزدیک بشناسید بدانید که کمتر خواهش می کنم. شاید کمی غرور دارم. ولی این بار خواهش می کنم
اگر تا به حال به هیچ خواهشی توجه نکرده اید حتا باز هم از شما خواهش می کنم که این بار به خواهش من توجه کنید با تمام وجود از شما آره از شما خواهش می کنم
ازتان خواهش می کنم دعا کنید آره دعا کنید
اگر از چشمک خوشتان می آید. دعا کنید.
اگر مرا و پستهایم را دوست دارید. اگر این پستها برایتان مفید واقع شده است. دعا کنید
اگر با پستهای من خنده ای به لبانتان نشسته است برایم دعا کنید.
اگر آموزشهای صوتی برایتان مفید بوده برایم دعا کنید خواهش می کنم
اگر از نظرات که برایتان در پستهای خودتان دادم هم رازی بودید برایم دعا کنید اگر حتا یکی از پستهای مرا هم نمی خوانید و این یکی را هم از روی شانس من باز کردید برایم دعا کنید
اگر از پیشنهادهای من نظراتم حرفهایم بدتان می آید و دلتان نمی خواهد سر به تنم باشد برایم دعا کنید
اگر هم من یک چشمک خونصا هستم و هیچ تفاوتی برایتان نمی کنم باز هم دعا کنید.
اگر اهل نماز روزه هستید موقع نماز دم افطار. با شکمی گرسنه از خدا برایم برای حل مشکل مد نظرم دعا کنید
اگر روزه هم نمی گیرید سر نماز برایم دعا کنید نه یک بار. بلکه چند بار
اگر هم اصلا به نماز. روزه. اسلام. اعتقاد ندارید برایم باز هم به هر چیزی که اعتقاد دارید از طرف همان چیز درخواست گشایش کنید.
یادتان هست که چند ماهی پیش مصاحبه ای از طرف استادم گرفتم و روی سایت گذاشتم. استادی که یکی از برجسته ترین اساتید گیتار کشور هست. کسی که برای نابینایان بدون هیچ چشم داشتی زحمت کشیده بود. استادی که وقتی می دیدیش انگار فکر می کردی هیچی حالیش نیست. استادی که درس خواندنم پیشرفتم همه چیزم را مدیونش هستم حالا به بد گرفتاریی افتاده است. نمی توانم بگویم چی و چرا گرفتار شده که اگر بگویم شاید بد تر از حالا شود پس ازم نپرسید که چرا و فقط برایش دعا کنید. استادی که همچون ما نابینایان گرفتار احمقها شده است احمقهایی که چشم ندارند نک دماقشان را هم ببینند
از دست من و شما کاری بر نمی آید فقط دعا کنید.
امروز در ایمیلی که بهم داده بود ازم خواست برایتان بنویسیم که برایش دعا کنید. پس. پس. پس. پس.
دعا کنید دوستانی که بهشان مشاوره دادم و گفتند روزی جبران می کنیم حالا وقتش است دعا کنید که اگر دعا کنید جبرانش کرده اید.
خوب التماستان کردم دیگه نمی دونم چی بگویم انتظار دارم امشب و یا نه همین حالا نزدیک به هزار کاربر این سایت سر بر آستان خدا بسایند و از او بخواهند این مشکل حل شود
دعا کنید
دعا کنید

۳۱ دیدگاه دربارهٔ «برایم دعا کنید. خواهش می کنم»

سلام چشمک. به جناب استاد بگو: “استوار و صبور باش. خدا بس بزرگ است. بدان و مطمئن باش، هر اندازه شاگرد که تو در موسیقی پرورده ای، همه یکدل و یکصدا دعایت می کنند، ما هم هستیم، شاید در حضور شما تلمذ نکرده باشیم. ولی موسیقی و موسیقیدان را دوست داریم، از همه مهمتر، خداوند بسیار بخشنده و بزرگ است، او نخواهد گذاشت، یکی از بندگان صالحش که بسیاری از دیگر بندگانش را از نظر فکری و معرفتی پرورده است، مغموم و نا امید بماند. برو، محکم و استوار. برو ما هستیم.”

سلام.
حرف زیاد داشتم بزنم ولی نمی دونم الان چی بگم. دوست عزیز من. این نوشتهرو همین الان خوندم. ساعت۹و۶دقیقه شب. ای کاش می شد برای توصیف حال دل کلمه پیدا کرد. اگر می شد برات می نوشتم که چجوری دارم از خدا می خوام که همین امشب، درست همین امشب کلید این در بستهرو بذاره توی دستت. دردترو می فهمم.
عشقترو به اون استاد هم می فهمم.
درد این حقیقترو هم که این گرفتاری از دست های خودت بزرگتره و نمیشه با دست خودت حلش کنیرو هم می فهمم. ولی این وسط یک حقیقت بزرگ دیگه هم هست که هرگز ندیدهش نگیر و در هیچ شرایطی فراموشش نکن دوست من.
من و تو به هر دین و با هر اعتقادی که باشیم، مسلمان، مسیحی یا اصلا بی دین، هرطوری که به این جهان و بالا و پایینش نگاه کنیم، هرچی هم که بگیم و یا نگیم، فرقی نمی کنه.
واقعیت مشترک.
[خدا. هست]
بله دوست من. خدا هست و تا زمانی که هست اجازه نمیده هیچ بنده ای با هیچ دین و اعتقادی تا ابد وسط دریای درد خودش گرفتار بمونه. واسه دلداری نمیگم. اینرو دیدم. حس کردم. لمس کردم. تحمل داشته باش و صداش بزن. فرقی نمی کنه که مسلمانی یا نیستی. لازم نیست حتما روزه باشی تا این شب ها مال خودت و خدا باشه. خدای ما خدای ماست نه خدای ادیان.
پس صداش بزن. دعا کن. اگر جواب نداد بلندتر صداش بزن. اگر باز هم جواب نداد داد بزن. من هم صداش می زنم. امشب واسه در و دل تو دوست عزیز خدارو صداش می زنم، داد می زنم.
و منتظر لحظه ای می مونم که بیای اینجا به همه اون هایی که دعا می کنن و دلشون از مال من صافتر و سفیدتر و بروی حرفشون پیش خدا بیشتره بگی که مشکل حل شد. میشه. من مطمئنم که اگر حکمتش باشه میشه. اگر تا به حال نشد بی حکمت نیست. ازش بخواه. خیلی مهربونه. ازش بخوایم. همهمون. بهمون میده. انشا اللاه زود هم میده.
ببخشید که حتی در این شرایط من وراجم. ولی واقعا دست خودم نیست. اگر از حس و حال خودم بعد از خوندن این نوشته بگم می ترسم ریا به نظر بیاد. پس از خودم نگفتم و نمیگم. از خدا میگم و از دل و از درد تو. بهش بگو. گفتی می دونم. باز هم بگو. ازش بخواه. خواستی می دونم. باز هم بخواه. ما هم می خوایم. توی این جمع پاک و زلال کم نیست. به حرمت دعای همه اون ها خدا حلش می کنه. ایمان و یقین داشته باش تا بشه. حالا می بینی که چه خوب و تمیز هم میشه. زیاد حرف زدم ولی خوب، شماها عادت دارید. به بزرگواری خودتون ببخشید. بریم واسه چشمک دعا کنیم بعدا فرصت هست واسه زدن من.
ما جنس این درد رو نمی دونیم. پس فقط دعا کنیم.
خدایا! خدایا! خدایا!
به حرمت هرچی دل پاک، هرچی چشم خیس، هرچی صدای شکسته، هرچی دست خسته که به امید جواب و دستگیری به طرفت میاد بالا، هرچی قلب از درد شکسته، و به حرمت دعاهای هرچی بنده خدایی و سفید که امشب و هر شب محرم اسرارشون میشی،
بار این درد رو از دل و از دوش این دوست گرفتار ما بردار.
به امید اجابت. آمین.

چند هفته پیش در یکی از مناظره هایی که با دوستانم روان شناسم داشتم به این نکته اشاره و ازش دفاع کردم که همیشه جامعه به معلمان اخلاق و منبریها احتیاج مبرم دارد. این را از سر مسخرگی نگفتم این را گفتم که بگویم پریسا اگر شست خط دیگر هم می نوشتی می خواندم در آرامش و با سرعت پایین پاارس آوا
حرفهای تو امید بیشتری برای دعا کردن بهم داد
بسیار ممنونم
برایم باز هم با همین شور و اشتیاق دعا کن

دوستان، سلام، ضمن اینکه همه ما در همه حال، سر سفره افطار و سحر، در مجالس، هنگام قرائت قرآن، و،و،و، برای این دوست گرامی و استادشون که من تقریبا هیچ کدوم شون رو نمیشناسم دعا می کنیم، من خواهش میکنم که برای همدیگر هم بسیار دعا کنیم، من هم حقیقتا بسیار التماس دعا دارم، از همه شما عزیزان، تکرار میکنم، بسیار دعا کنید، برای همه درد مندان، گرفتاران، حاجت داران، و ، و، و، خلاصه تکرار میکنم، خیلی خیلی دعا کنید، و برای من هم بسیار بسیار دعا کنید که واقعا محتاجم، محتاج. یا حق

سلام
راستش من متن پستو نخوندم ک دارم کامنت میدم.یعنی تا عنوان پستو دیدم دلم لرزید.بقض کردم.یعنی میشه از بچه های این محله بخای برات دعا کنن بعد اونا اینکارو بکنن بعد خدا ب دل پاکشون نگاه کنه و دعاشون جواب بده؟
خواهش میکنم برام دعا کنین.من این خواهشو با ی دل شکسته وزخمیو شاید ستم دیده از شما میکنم.من دردو دل بلد نیستم بکنم با کسی.سکوت داره از پا درم میاره.ولی دوستای گلم ندونسته برام دعا کنید.روزای خوبی رو نمیگذرونم.الهام شاید الان بیشتر از هرکسی ب ی دعای دلی محتاج باشه.

ببخش چشمک جان الان خوندم متنتو.خدا گره کارشو باز کنه انشالا.
خوش بحال استادت کاش یکیم برا من همچین پستی میذاشت.
منم چند ماهه دلم آرامش میخاد.بریدم دیگ.چقدر وانمود کنم خوبه حالم.؟.
ببخشید انشالا خدا ب استادت کمک کنه

سلام چشمک خان به قول سارا خانم پریسا جون همه حرفها رو زدند که الحق خیلی قشنگ تر از اونی هم که من می خواستم بگم گفتند، مطمئن باشید هیچ دست خالی نیست که اگه بره بالا خالی برگرده پایین و توکل توکل توکل توکل و فقط به خدا توکل کنید ما هم اگه قابل باشیم دعا می کنیم کنار شما و کنار استادتون که ان شا الله مشکل اون و مشکل همه مشکل دارها حل بشه ان شا الله.
التماس دعا.
راستی چون من اینترنت زیاد دم دست ندارم یه حرف کوچولو دیگه هم بگم برم : متأسفم که بعضی از افراد برای دیگران که چه عرض کنم حتی برای خودشون هم ارزش قائل نیستند و در هر حال در مورد مسأله تلفن و تماس و .. اگه خواستید اقدام حقوقی کنید بگید بنده در خدمت هستم.

سلام.
ممنون از همه عزیزان که بهم لطف دارن از جمله چشمک و نخودی و ساجده عزیز.
چشمک عزیز. من معلم اخلاق نیستم. من پریسا هستم. کسی که اعتقاد داره باید از هر توانی که خدا بهش داده هرطوری که میشه استفاده کنه تا لبخند ها در جهان بیشتر باشن. در تمام لحظاتی که با دیگران هستم چه اینترنتی چه تلفنی و با اس ام اس و چه حضوری سعی می کنم این اعتقاد یادم بمونه و بهش عمل کنم. و یکی از راه های عمل برای من اینه که اگر کسی از همراهان من در راه زندگی خسته شد و داره می افته یا از ادامه راه می بره هر مدلی که بلدم متقاعدش کنم که:
پاشو دوست من. بلند شو بریم. چیزی نمونده عزیز. با هم میریم. همه با هم. خدا باهاته. خدا با همه ماست. این سربالایی داره تموم میشه. یهخورده دیگه. فقط یهخورده دیگه.
شاید در استانداردهای روانشناسی کتاب ها این کار اسمش…باشه ولی من بهش اعتقاد دارم و با تمام وجودم و تا نفس آخرم انجامش میدم و ازش هم دست بردار نیستم. شاید این وسط خدایی که می دونم و مطمئنم هست یک لبخندی هم به من و به تمام دست هایی که توی دست هم کلید شدن بزنه. حتما می زنه. من لبخندشرو تا حالا زیاد دیدم.
تو هم ادامه بده دوست عزیز من. ایرادی نداره اگر خیال کنی خیالاتی ام ولی ادامه بده عزیز. خسته نشو. با هم میریم. من و تو و ساجده و امین و مرتضی و نخودی و الهام و همه.
پایانش خوشه. پایانش توی دست های خداست. کار خدا هم که بد نمیشه. به استادت از طرف من و بچه های محله سلام برسون و بهش بگو چقدر همدل اینجا از دیشب دارن دعا می کنن براش.
نخودی عزیز. ممنونم از لطفی که بهم داری. همدلی همیشه قشنگه عزیز. حتی اگر هزار هزار بار به هزار زبان تکرار بشه. تاثیرش روی دل شکسته و دوش خسته معجزه می کنه. خدا کنه هرگز دلت نشکنه که تجربه کنی ولی من تجربهش کردم که میگم. من حرف دلمرو زدم. شما هم بزن عزیز. ایرادی نداره اگر تکرار حرف من بود چون نشون میده مثل من با یک دوست گرفتار همدلی و همدردی می کنی. ساجده عزیز. از شما هم ممنونم. شما هم بگو. همه باید حرف دلمونرو بزنیم تا مرهمی باشه به ذخم یک دل. هرچی مرهم بیشتر باشه درد کمتر میشه.
الهام عزیز. دوست عزیز من. آرامش کیمیای با ارزش و گم شده این دوران هست و همه دنبالش می گردن. بعضی ها بیشتر و بعضی ها کمی کمتر. تو تنها کسی نیستی که درد می کشی عزیز من. گفتی نمی تونی به کسی بگی. چرا نمی تونی با کسی درد و دل کنی. اگر با درد و دل سبک میشی و واقعا کمکی میشه به سبک شدن بار دردت بیا به خودم بگو. شاید دست های من اینقدر بزرگ نباشه که دردت توش جا بشه و آزادت کنم ولی دلم و دوشم جا داره که آهترو نصفش کنیم و با هم ببریمش. یک بار یکی می گفت من هر وقت دلم خیلی می گیره میرم سفر. اونجا توی راه با بغلدستیم سیر درد و دل می کنم و به آخر راه که رسیدیم از هم جدا میشیم. من سبک میشم و خطری هم بابت فاش کردن اسرار دلم نیست چون ما همرو نمی شناسیم و مشکلی نیست. حالا شما بیا با من که نه دیدی و نه می شناسیش حرف بزن اگر دلت می خواد. با ایمیل، تلفن یا هرطور که آرومتر میشی. اینقدر بگو و بگو تا دلت از اینهمه ناگفته چندین ماهه که روش سنگینی می کنه پاک بشه. خدارو چه دیدی شاید این وسط دوتا دست شدیم و با هم حلش هم کردیم. گاهی خدا کلیدهارو جاهایی می ذاره که باورمون نمیشه. شاید ایندفعه کلید شما اینطرفها باشه.
وای خدا ایندفعه دیگه جدی شورشرو درآوردم.
از همه جدی جدی جدی معذرت می خوام ولی به نظرم رسید باید بیام اینجا با جمع دوست های عزیزم حرف بزنم و سرشونرو درد بیارم و یکمی کتک بخورم.
باشه رفتم.
منتظر شادی چشمک و خنده الهام و درمون درد مصطفی و اجابت دعاهای تمام شما عزیزانم هستم.
همچنان به امید اجابت.
آمین.

منظورم از معلم اخلاق روحانی یا معلم دینی بودن نبود منظورم همین حرفهای خدا پسند بود من هم آدمی مذهبی هستم و احتمالا خیلی های دیگر مثلا نخودی هم که خودم می دانم اعتقادات محکمی دارند ولی من این بحث را چند روز پیش با دوستانم در میان گذاشتم چون بعضی مواقع فکر می کنیم معلمهای اخلاق به درد نمی خورند
اما تو بزرگوارتر از این حرفهایی

پریسای مهربونم تو کلامتم ب لطافت اسمته.آره دلم خیلی پره.غمباد شده برام.دنیای بیرحمیه.کم آوردم.آره کاش ایمیل شمارو داشتم راس میگی خوبه آدم با کسی ک نمیشناسه دردودل کنه.بهم خنجر زدن.غرورم ک ارزشمندترین چیزمه رو تو خطر انداختن.برای سربلندیم دعا کن.من خیلی دل شکسته ام…چند ماهه ک شکستم.این شکستگی پاسخیه ک ب انسانیتم دادن.دعا کن راست شم تو این ماه عزیز این بزرگترین التماس دعای منه

باز هم سلام.
چشمک عزیز. ممنونم دوست من. خیلی ممنونم.
الهام عزیز. دوست عزیز من. از شما هم ممنونم. روح انسان مثل آهن و زندگی کوره آهنگریه. هرچی بیشتر آتیش و سندون ببینیم صافتر و صیقلیتر میشیم. شکستن مقدمه تحکیمه عزیز من. تا نشکنیم که از نو ساخته نمیشیم. تا نی افتیم که نمی تونیم بگیم یا خدا و پاشیم. باید بشکنیم تا شفاف شیم عزیز. باید بی افتیم تا بلند شدنرو یاد بگیریم. چیزی نیست عزیز من. تموم میشه. زمان مثل غبار روی هر زخمیرو می پوشونه و کهنه اش می کنه و چند وقت بعد این درد وحشتناکت میشه یک تجربه هرچند تلخ و شاید هر زمان که یادش کنی بسیار دردناک مثل مال خودم. ولی با تمام تلخی و دردناکیش این میشه یک تجربه که در قدم های بعدی خیلی کمک می کنه بهت. همونطور که به خودم کمک کرده و داره می کنه. اتفاقا تجربه های تلخ بیشتر به ما چیز یاد میدن. اگر ماجرایی که به سرت اومد رو اینطور ببینی حس می کنی که همچین بازنده صد درصد هم نیستی و این وسط یک چیز با ارزش به دست آوردی. یک تجربه شاید خیلی تلخ ولی خیلی به درد خور و نزدیکی بیشتر به خدایی که همیشه با ماست و ما به خاطر گرفتاری های زندگی شاید گاهی نمی بینیمش.
انسان ظاهرا از شیشه شکنندهتره عزیز من. ولی توی روحش یک کوه محکمه. چون دست خدا پشت سرشه. خاطر جمع باش عزیز. آدمی به این سادگی تموم نمیشه و نباید هم بشه. محکم باش دوست من. همونطور که تا حالا بودی. این طوفانرو هم سربلند رد می کنی. من یقین دارم دوست عزیز من.
تا منبر اینجا به نشان اعتراض از زیرم در نرفته و پرتم نکرده پایین بهتره خودم به زبون خوش بیام پایین.
و تا یادم نرفته:
pri.end.13@gmail.com
این ایمیل منه. اگر به درد هر کسی به هر شکلی خورد خدارو بابت این به درد خوردن شکر می کنم.
به امید فردایی به سفیدی دل های زلال همه شما عزیزان.

سلام سلام,
چشمک شانس تو بود که من بیام خانه ریاضیات و درست هم هم از بین پستها همین پسترو انتخاب کنم
امیدوارم که سعادت اینو در پیشگاه خدا داشته باشم به عنوان بنده ی حقیر دعات کنم
صمیمانه آرزو میکنم که دعات مستجاب بشه
راستی سوره ی حشر خیلی خوبه اگه خواستی بخون

دیدگاهتان را بنویسید