خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو
مبدل تاریخ شمسی به میلادی و بالعکس

سلام دوستان عزیز. خوب چه خبر؟ راستی تا کنون پیش آمده است که خواسته باشید، تاریخ تولدتان را از شمسی به میلادی تبدیل کنید، یا این که تاریخی میلادی را به شما بدهند و بخواهند که آن را به شمسی تبدیل کنید، فرمولهای زیادی راجع به این کار نوشته شده است، اما ماههای زیر 30 روز و سالهای کبیسه کمی کار را مشکل ساخته است. اما جای نگرانی نیست، من در اینجا برای شما نرم افزاری می گذارم که زحمتش را برای شما می کشد، و بی درد سر تاریخ شمسی را به میلادی و بالعکس تبدیل می کند، این نرم افزار یک فایل اجرایی بسیار کوچک و ساده است، نیاز به نصب نیز ندارد، فقط کافی است روی آن اینتر بزنید، در پنجره موجود تاریخ روز کامپیوتر شما به میلادی نشان داده می شود اگر سه بار تب بزنید و روز ماه و سال میلادی را رد کنید، به تاریخ روز شمسی خواهید رسید، که آن را نیز با سه بار تب می توانید بررسی کنید، حال اگر یک طرف معادله را تغییر دهید، طرف دیگر نیز اوتوماتیکوار تغییر خواهد کرد. مثلاً امروز 1 جولای 2013 می باشد که برابر است با 10 تیر 1392 حال اگر این تاریخ شمسی را مثلاً به 2 فروردین 1355 تغییر دهید، که روز تولد این دوست کوچک شما می باشد، تاریخ طرف دیگر یعنی میلادی نیز به 22 مارچ 1976 تغییر خواهد کرد. عزیزان، این نرم افزار به صورت مجانی در سایت قرار داده می شود، البته آن بخش ویژه هم در واقع مجانی است، بیایید با یاری یکدیگر، محله را سر پا نگه داریم، باور کنید آرزوی قلبی مجتبی و همه ما همین است، و هیچ سودجویی در کار نیست. نرم افزار را می توانید از اینجا دریافت نمایید. بدرود.

۱۶ دیدگاه دربارهٔ «مبدل تاریخ شمسی به میلادی و بالعکس»

سلام رفقا از لطفتان متشکرم. راستش من فایل را درست آپلود کردم، آدرسی را هم که قرار بوده در مورد لینکهای رایگان بدهم داده ام، باید با مجتبی چک کنم، ببینم چرا کار نمی کنه، خلاصه ببخشید درست میشه، نرم افزار آپلود شده و آماده است فقط آدرسش مشکل داره که حتماً درست می کنیم. باز هم متشکر،

با سلامی مجدد، راجع به پرسش ساجده خانم در مورد زبان فارسی باید بگویم، شما وقتی ویندوزتان را عوض می کنید، باید پس از نصب به controlpanelregional and language options رفته و زبان فارسی را اد کنید، البته در ویندوز ایکسپی، هنگام نصب هم می توانید این کار را انجام دهید، در ویندوز ۷ و ۸ کار راحت است، زبانهای راست به چپ از جمله فارسی به همراه سیستم عامل نصب می شوند فقط شما باید آن را اد کنید، در ایکسپی، اگر هنگام نصب تیک زبانهای راست به چپ را نزده باشید بعد از نصب باید به مسیر مذکور رفته و تیک را بزنید، سپس از شما درخواست سی دی ویندوز می کند که باید در درایو قرار دهید، پس از چند ثانیه کار تمام است، سپس باید بروید و زبان فارسی را اد کنید، اگر نتوانستی بگو تا بیشتر توضیح دهم. پیروز باشی.

با سلامی دوباره، ببین ساجده جان، در ویندوز ایکسپی، ابتدا برو به control panel سپس برو به Regional and language options, در پنجره باز شده برو به Language tab, در این تب دو چکباکس وجود دارد، یکی برای زبانهای راست به چپ right-to-left و دیگری east Asian languages تو فقط اولی را تیک بزن که مربوط به زبانهای راست به چپ است، سپس ok کن، در اینجا از تو سیدی ویندوز را می خواهد، سیدی را در درایو بگذار و صبر کن تا نصب تمام شود سپس اگر ری استارت خواست بکن، بعداً دوباره به همانجا برو، این بار زبان فارسی را خواهی یافت ادش کن کار تمام است. من ویندوزم ۷ است وگرنه برایت عملاً ضبط می کردم، خوش باشی.

سلام.
باز هم من دیر رسیدم.
این عالیه. به درد من که خیلی می خوره. بارها پیش اومد که گیر کردم و چند بار حساب کردم و آخرش هم تاریخ درست به دست نیومد و شمسی و میلادی و همهش قاطی شد. من همین الان دانلودش کردم و میرم تا آزمایشش کنم.
ممنون. خیلی هم زیاد ممنون. پست های شمارو دوست دارم. همیشه یک چیز جالب توش هست که من یاد بگیرم. منتظر پست های بعدی شما هستیم.
به امید فردا.

باز هم سلام. من در حال کار با یک کیبورد جدید هستم و بیچاره شدم تا یکمی یاد گرفتم و هنوز افتضاحم. اسممرو اون بالا اشتباه نوشتم و بعد از ارسال دیدمش. و متاسفانه دیگه راهی واسه اصلاحش بلد نبودم. من پقپریسا نیستم. همون پریسا هستم و از همه شما به خصوص آقای مصدق عزیز بابت این مدل تایپ افتضاحم معذرت می خوام.
به امید …هر چیزی که منتظرش هستید.

دیدگاهتان را بنویسید