خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

پست خدا حافظی “نخودی”

سلام و درود خدمت همه هم محلی های عزیز امیدوارم که حال و احوال تون خوب باشه و دماغ تون چاق چاق “البته باطن دماغ تون نه ظاهرش”
فکر کنم از بهمن ماه سال گذشته بود که بعد از تعریف های یکی از دوستان و گشت و گذار های خودم راه این محله رو پیدا کردم و بعدش هم کنگر خوردیم اینجا لنگر انداختیم! اصلاً جو صمیمی و راحت این محله جذابیت و کششی داره که کنگر نخورده هم آدم لنگر انداز میشه! چه برسه که هر پست اینجا خودش یه درسی هست و یه پله برای سعود.
تو این مدت کوتاه که من هم هم محله ای شده بودم البته اگه دوستان قابل بدونند و من رو هم هم محلی خودشون بدونند؛ نمی دونم شاید حرفی زدم که نا خواسته باعث رنجش شده یا چیزی گفتم که نباید می گفتم دیگه به قول یه شاعری اگه سنگی سقتی چوبی لگدی … در کل ببخشید که بخشش از بزرگان است.
این محله هم مثل دنیاست یکی میاد یکی میره و دوباره و دوباره این روند تکرار میشه … بعضی ها یادشون کمرنگ یا پررنگ باقی میمونه حتی گاهی یادی هم ازشون میشه اما بعضی ها هم نه انگار نه انگار که آمدنی بود و رفتنی؛ و درد خدا حافظی هم از همین فراموشی هست … از بودنی که عین نبودن هست ….
اون قدر تو جو خدا حافظی رفتم که اصلاً نگفتم چرا می خوام برم … دلیل اصلیش رو که نمی تونم بگم اگه هم بخوام براتون دلیل بیارم مجبورم دلیل تراشی کنم پس بر اساس صداقتی که تا حالا داشتم می گم که بی دلیل نمی رم اما امیدوارم دوباره هم محله ای بشم که البته کی و چه موقعش رو نمی دنم .. دیر یا زودش رو هم …
برای همگی آرزوی موفقیت بهروزی سربلندی کامیابی و شادی و شادی و شادی دارم و …

۱۳ دیدگاه دربارهٔ «پست خدا حافظی “نخودی”»

نه من که اثلا از این پست خوشحال نشدم پون هم یکی از دخترا از محله کم شد و هم نویسنده ی محبوب من رفت .
من که همیشه دعا میکنم که هر چه زود تر او دلیلی که نگفتی حل بشه و دوباره تو کوچه پسکوچه های محله پستای خوشکل و بامزت رو ببینم و با دل و جون بخونم و لذت ببرم .
به یاد نخودی جونم جواب میشه ۹ .

داری میری؟ای بابا من ک تازه میخاستم یادت بدم راه راست رو سمت خودت کج کنی.ویزیتم نمیگیرم ازت.نرو دیگه…
ناقلا برا همین گذاشتن شماره کدارو باب کردی؟خاستی ی اثر از خودت جا بذاری؟چ هوشمندانه ای کلک.
اگ نری قول میدم در وصفت ی شعر بگم.نرو دیگه.ولی هرطور صلاحته پیروز باشی.زود باز بیا خب
۳ شد کدم.امیدوارم روزگارت ۳ نشه.۲۰ بشه

با سلام.من که آخرش هم نفهمیدم تو خودی هستی یا بیخودی یا به قول خودت نخودی.ولی بالاخره همه ما آخر یک روزی می رویم.به قول قدیمی ها نخود,نخود هر که رود پی کار خود.با اشک خویش بدرقه من می کنم تو را,ای کاش روزی رسد که باز بیایی تو پیش ما.

سلام بچه ها. نخودی حالا که من اومدن تو رفتی؟ اما خوشحالم که من میتونم ببینمت خوبه که به پستات عادت نکردم اما دوست داشتم میموندی البته خودم هم نمیدونم تا کی هستم
ایشالا هرجا هستی مثل همیشه موفق باشی خانم رئیس

سلام,بچه ها الآن اگر یکی منو ببینه شاخارو هم رو سرم میبینه,از موقعی که این پستو خوندم,هزارتا فکر کردم,اما هیچ کدومش به نتیجه نرسید,به هر دلیلی که فکر کردم,نتونستم به رفتن ربتش بدم,انقدر فکر کردم که کلم درد گرفت,آخر بیخیالش شدم,نخودی,نخودی,آخه چرا?منم مثل چشمک,نمیدونم چرا ولی واقعا ناراحت شدم,واقعا چرا?واسه خودمم سعال شد,من چرا انقدر ناراحت شدم?به هر حال امیدوارم هرجایی که هستی,موفق باشی,

سلام.
اول این که هیچ وقت از خداحافظی خوشم نیومد پس نمی کنم.
دوم این که اگر دلیل رفتنت مشکلی دردی گیری چیزی بود کاش می شد بگی شاید این وسط کاری از دست یکی بر بیاد. گاهی کلید ها در دست هایی هستن که هرگز فکرشرو هم نمی کنیم.
سوم این که من خیلی وقت ها فقط اینجا می چرخم و مدت هاست که کمتر اینجا منبر میرم ولی دلم تنگ میشه.
چهارم این که اگر حتی درصدی به نظرت رسید که از دست من یکی کاری بر میاد که مشکلرو البته اگر مشکلی هست که انشا اللاه نیست حلش کنم ایمیلمرو از سایت بگیر و بهم ندا بده. نه تعارف هست نه شعر. کاملا جدی گفتم.
پنجم این که به جای خداحافظ که هیچ ازش خوشم نمیاد،
می بینمت. یا، تا بعد، یا، به امید فردا.
یا هر چیز دیگه که از این خداحافظ غمگین لعنتی قشنگتر و شادتر و امیدوارکنندهتر و روشنتر باشه.
موفق باشی!

من نمیدونم چرا نخودی میخوای بری ولی میفهمم قطعا رفتنت دلیل داره
آخه منم عاشق رفتنم میدونم درست نیست ولی برای اینکه ناراحتی خودم رو از موضوعی نشون بدم فقط میرم
پس برو به این خاطر که کسی که ناراحتت کرده بدونه که چقدر ناراحت شدی
ولی برگرد
هدفت از رفتن اصلاح کردن باشه نه تخریب کردن
با رفتنت یکی از حقوقیهای محله کم میشه هرجا هستی موفق باشی

به یادو سلامتی نخودی ۹ جواب معادله

سلام، نمیدانم دلیل رفتنت چیس، نمیدانم، چرا رفتنت همه را ناراحت کرده، من تازه به محله آمدم، اما باور بفرمایید که ناراحت شدم،
واقعا چرا؟
نمیدانم. انشا الله که هر جا هستی خداوند پشت و پناهت باشد. به امید دیدار، یا علی مدد

سلام بچه ها خیلی خیلی خیلی از همتون ممنون از ته دل می گم مرسی، فقط من اینجا از کسی ناراحت نشدم اینجا همه خوب هستید خیلی خوب بهتر ا ز اونی که حتی فکرش رو بکنید فقط در دنیای غیر مجازم یه کم اشکالات فنی پیش اومده که ان شا الله خدا کمک کنه زودی حل و فصل بشند.
ببخشید نشده بود زود تر بیام تشکر.

دیدگاهتان را بنویسید