خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

از آموزش پینگ تا قرار پیتزا

سلام گوشکنی ها. الان خیلی خوابم مییاد و وقت توضیح ندارم. خودتون گوشش کنید همه چی دستتون مییاد. از پیتزا گفتم, از چشمک, از خودم و همچنین گفتم که عمل شریف پینگ در اینترنت و در شبکه چی هست و چه حکمی داره و به چه درد میخوره و این کار را به صورت عملی انجام دادم. ی کمی هم شاد درستش کردم که خشک مقدس ها به کوچیک واری خودشون این بزرگی منو نادیده میگیرند و فکر کنم اصلا توی شماها نباشند. خوب پس پسش میگیرم حرفمو. دانلود کنید, حالشو ببرید.

دووووستون دارم هزار میلیارد تریلیون تا!

۱۰ دیدگاه دربارهٔ «از آموزش پینگ تا قرار پیتزا»

درود
ممنون مجتبی در خصوص ران مطلب جالبی بود که همواره این های وب می گفت برو و همین کد را تایپ کن بعد من فکر می کردم که پشتیبانی نمی کند جاز و می دادم کسی دیگر این عمل را انجام دهد کار بسیار جالبی بود و راهنمائی ارزشمند .اما ای کاش از چشمک چیزی نمی گفتی این بنده خدا هر برنامه ای را که می خواهد اجرا کند کسی یافت نمی شود بابا به خدا این قهرمانه همیشه اما این آقای معصومی نگذاشت .بعدش هم شاید رفته گوش کند که چه گفتی بعد هم عقب ماند دیگه یک کم مدیریت را انتقال بدهید به ایشان مجتبی

سلام ‏! من همیشه فکر میکردم فقط در اصفهان خودمون امل یا جانماز آبکش یا خشک مقدس وجود داره؟! حالا فهمیدم:‏ جانماز آبکش همه جا هست:‏ حتی در بین افراد خونگرم جنوب!‏…‏! هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها.

نظرتون چیه که آدم ها باید به هم دیگه احترام بزارن ؟
کسی که به فردی میگه خشکه مقدس مطمئنا به خودش هم میگن بی بندوبار و قرتی و …
آقای مجتبی خادمی بنده شخصا از دست شما ناراحتم چون لااقل در زمینه مذهبی به عقاید بقیه احترام نمی گذاری …

دیدگاهتان را بنویسید