خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود نهمین برنامه ی زندگی ادامه داره

سلام امیر خوبی؟
سلام خوبم مرسی شما؟
تو چی کار داری من کی هستم حرفاتو بزن برو با بچه های گوشکن کار دارم
آخه تو کی هستی؟
بیخیال امروز چه خبر از جامعه ی نابینایان
مهمترین خبر امروز بر میگرده به مجمع انتخابات فدراسیون نابینایان که بعد از 225 روز سرپرستی امروز رئیسشو شناخت.
جدی میگی؟ خب کی رئیس شد. تو هم در مجمع امروز بودی؟
آره منم بودم 42 نفر اعضای مجمع بودن که پس از رأیگیری محمدرضا مظلومی با 24 رأی به عنوان رئیس فدراسیون نابینایان انتخاب شد. سعید لواسانی هم 15 رأی آورد و عباس دشتی 2 و عباس حدادیان هم یک رأی آوردن.
خب حالا اگر حرفات تموم شده برو که من با گوشکنیا کار دارم.
بیا برو بینم بچه میخوام نهمین برنامه ی زندگی ادامه داره رو بذارم تا بچه ها دانلود کنن.
خب بدو دیگه من کارشون دارم.
اگر خیلی کارت واجبه برو تو گوشکن به عنوان نویسنده ثبت نام کن و پست اختصاصی بذار و با بچه ها حرفاتو بزن. گوشکن برو بچه های با صفایی داره
باشه پس تو برنامت رو بذار واسه دانلود منم همین الان میرم ثبتنام میکنم میام اینجا تا با بچه ها یه مسئله ی مهمی رو در میون بذارم
به سلامت.
خب دوستان عزیز گوشکنی امروز نهمین و بهتر بگم آخرین برنامه ی زندگی ادامه داره در فصل پاییز هم پخش شد.
گفت و گو با آقای امیرانی در خصوص مناسب سازی شهری و مصاحبه با یکی از نابینایان موفق در رشته تئاتر از بخش های این برنامه است.
شما میتونید آخرین برنامه ی ما در فصل پاییز رو از
اینجا
با حجم 13 مگابایت دانلود کرده و گوش کنید.
با مساعدت شما عزیزان و پیگیری این طرح تا پایان زمستان 92 مهمان وجود گرم شما خواهیم بود.
فدای همتون
امیر

۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود نهمین برنامه ی زندگی ادامه داره»

سلام.
این دفعه دیر کردی؟!
گرچه خوش به حال من شد که از غفلت بقیه استفاده کردم و اول شدم.
امروز برنامه رو از تلویزیون با گیرنده‌ی دیجیتال شنیدم و از اون‌جایی که با هدفون نشنیدم, خیالت راحت که در مورد صوت و مشکلات احتمالی اون هیچ اظهار نظری نمیکنم.
شایدم اصلا مشکلی نداشته هان؟!
بگو کی یه برنامه‌ی رادیویی رو با هدفون گوش میده!؟
هر کی هست حتما میخواد به هر نحوی شده یه گیری بده!
این یارو احتمالا یادش رفته که یه زمانی موج FM نبود و خودش مجبور بود, کلی بگرده تا یه صدایی از ته چاه با کلی خش خش به گوشش برسه و تازه تو چنین لحظاتی ذوق مرگ هم میشد.
اون وقت حالا میاد با هدفون گوش تیز میکنه تا صدای تکون خوردن یه ورق کاغذی چیزی رو تو هوا صید کنه و بگه نویز داشتین.
بلدم نیست حرف بزنه!
یکی نیست بهش بگه یعنی چی اون وقت حالا!
یا اون وقت یا حالا!
خلاصهش این که امروز برنامه‌تون عالی بود و چیزی گیر ملا بونه گیر نیومد.
این شد که مجبور شد به خودش گیر بده! اونم اساسی!
دست مریضاد!

درود! بنده هم برنامه های شما را دانلود کرده و میگوشم! چند بار خواستم نظر دهم، ولی برنامه ی بعدی را که میگوشیدم میدیدم که مشکل رفع شده! اما یه نظر: اگه لطف کنید با افرادی که تماس میگیرید با تلفن ثابت باشه که صدا شفافتر و رساتر و زیباتر و… باشه!در ضمن من سعید بونه گیر نیستمها!بلکه اول پامو کردم تو کفش شهروز که بخش مهمان خانه را با تماس با مبایل خراب میکنه! آهای شهروز بهانه نیار فایده نداره، صحبت فقط با تلفن ثابت ثابتثابت ثابت ثابت من دارم با اکو صحبت میکنم! تلفن ثابت ثابت ثابت ثابت ثابت ثابت…

پژوجان. عزیزم. من وسط اتوبوس طرف رو گیر آوردم باهاش صحبت کنم. تلفن ثابت از کجا بیاره بدبخت. ولی خداییش به جز ۲ ۳ مورد همه ی تلفنها تا اونجایی که شده ثابت بوده. این مورد هم قرار بود ثابت باشه. یه کار ناگهانی برای طرف پیش اومد که مجبور شد بره جایی و مجبور شدیم توی اتوبوس باهاش صحبت کنیم. آقا راستی سایز کشت چنده؟ نزنه پاتو یه وقت؟

سلام آقای سرمدی
چطوری بگم یه زحمتی داشتم براتون …. چند وقت دیگه مسابقات قهرمان کشوری شطرنج هست و استان ها فرصت داشتند تا فکر کنم بیست سوم آذرماه اعلام آمادگی کنند …. یکی از دوستای کرمانی من هم که از بچه های شطرنجی خوب هستند می خواستند این مسابقات رو باشند اما متأسفانه هرچی به مسؤول هیأت ورزشی استانشون اصرار و خواهش کرده بودند اونها به بهانه اینکه شما که مقام نمیارید حاضر نشده بودند اعلام آمادگی کننند و اونها رو برای مسابقه بفرستند حتی من به دوستم پیشنهاد کردم بهشون بگند که فقط اونها اعلام آمادگی کنند و اگه مشکل مسائل مالی هست چون مسابقات قهرمان کشوری جز هزینه رفت و برگشت هزینه دیگه ای تقریباً نداره خودشون حاضرند با هزینه خودشون برند مسابقه که این مدل هم قبول نکردند! … گفتم شاید شما بتونید این وسط کسی رو تو فدراسیون به ما معرفی کنید تا بتونیم مشکلمون “یعنی مشکلشون” رو باهاشون مطرح کنیم یا نمی دونم ….
جداً شرمنده راه دیگه ای برای پیدا کردنتون نمی شناختم که اینجا گفتم
البته این هم یه طورایی یکی از مسائل گریبان گیر ما نابیناها هست که یه کم ریز هست ولی قابل مطرح شدن و پیگیری هست
مشکلاتی که بعضی از هیأت های ورزشی دارند کم کاریها یا اصلاً بی کاری هاشون و از طرف دیگه بچه هایی که خودشون با هزینه خودشون ورزش رو رها نمی کنند اما زمان مسابقه این مشکلات و مشکلات مشابه و غیر مشابه پیش میاد….

سلام نخودی عزیز
دشمنت شرمنده
اسم و شماره ی تلفن این دوستت رو به همراه اسم و شماره تلفن اون مسوولی که گفته شما که مقام نمیارین نمیخواد برین رو واسم میل کن تا از طریق برنامه ی شکوه اراده این مسئله رو پیگیری کنیم
هیچ رئیس هیأت استانی حق نداره بی دلیل مانع اعزام ورزش کارش به مسابقات قهرمان کشوری بشه.
چون تمام هزینه های اسکان، غذا و کلیه هزینه های مسابقات بر عهده ی فدراسیون هست و هیأت های استانی فقط باید هزینه ی رفت و برگشت ورزش کاراشونو بدن که از فدراسیون بودجه هایی رو سالانه بابت این مسائل دریاف میکنن.
قبل از این که سوالت رو بخوام جواب بدم یه زنگ به آقای هدهدی سر مربی تیم ملی شطرنج زدم و مسئله رو با ایشون در میون گذاشتم. ایشون هم گفتن تیم ها تا ۲۷ آذر ماه فرصت داشتن اعلام آمادگی کنن. ظاهرا دوستتون هم قبلا به آقای هدهدی در این باره صحبت کرده بودن و گفته بودن که مسوولشون معرفی نامه نمیده. آقای هدهدی گفت در خصوص ایشون استثناً اگر بتونه از هیأت استانش معرفی نامه بگیره برای حضور در مسابقات با این که وقت اعلام آمادگی هم تموم شده اما اجازه میدیم شرکت کنه. پرسیدم خب حالا که مسوول هیأت استانیش اجازه نمیده تکلیف چیه؟
گفت این خانوم باید یه نامه بزنه به فدراسیون و بگه من میخوام شرکت کنم اما داستان اینجوریه. فدراسیون هم مسئله رو پیگیری میکنه و اون مدیر بدون دلیل نمیتونه مانع اعزام ورزش کارش بشه. شاید تنها بهونه این باشه که بگن ما بودجه نداریم تا ورزش کارامون رو اعزام کنیم. در این صورت اگر دوستتون خودش حاضر شده هزینه ی رفت و برگشتشو خودش بده دیگه هیچ دلیلی واسه ندادن معرفی نامه وجود نداره
در هر صورت شماره ی تلفن و اسم این دوستت رو به همراه شماره تلفن و اسم مسوول هیأت استانیشون رو واسم میل کن تا ما هم از طریق برنامه ی شکوه اراده اینو پیگیری کنیم
amirsarmadi68@gmail.com
فقط زودتر تا زمان بیشتر از این نگذشته

سلام وای یادم رفته بود اینجا کامنتیدم
خب لازم به ذکر نیست که بگم چقدر از دیدن و خوندن کامنت تون خوشحال شدم و از صمیم صمیم قلب ممنون و کاش میشد که می تونستم زحمت تون رو جبران کنم و دیگه اینکه در مورد صحبت های شما با دوستم صحبت کردم گفتند که حالا که دیر شده خب یه کم دیگه هم دیر بشه اشکال نداره و قرار شد مجدد خودشون صحبت کنند و اگه نهایتاً نشد یا نتونستند مسؤول محترم رو قانع کنند من شماره تماس شون رو برای شما ایمیل بزنم.
بازم ممنون و مرسی از پی گیری هاتون
ان شا الله همیشه همیشه موفق و سربلند باشید.

دیدگاهتان را بنویسید