خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

دانلود یازدهمین برنامه زندگی ادامه داره

سلام
چه طورین گوش کنی ها
من که خوبم شما چی؟
واسه اونایی که برنامه ی ما در رادیو فصلی رو دوست دارن دانلود برنامه هفته پیش رو آوردم
اول یه عذر خواهی اگر دیر شد.
اما فایل ضبطی برنامه تازه دیروز به دست من رسید.
به هر حال یازدهمین برنامه زندگی ادامه داره که 18 دی ماه پخش شد از
اینجا
با حجم 13 مگابایت قابل دانلود است
در این برنامه در باره تاریخچه دسترسی نابینایان به رایانه و گوشی های مبایل صحبت کردیم که البته این بخش در سه قسمت تقدیمتون میشه و در برنامه های بعد هم ادامه خواهد داشت.
همچنین با یکی از خبرنگاران خبر رادیو که خود نابینا است گفتگو کرده ایم
فردا چهار شنبه 25 آذر از ساعت 13-30 تا 14 میتونید دوازدهمین قسمت زندگی ادامه رو از رادیو فصلی فرکانس 105/50 گوش کنید.
فدای همتون

۱۸ دیدگاه دربارهٔ «دانلود یازدهمین برنامه زندگی ادامه داره»

سلام عدسی. از کی تالا مسافرت رفتنم شیرینی میخواد آخه.
نه من اون روز خونه نبودم. البته سپرده بودم ضبط کنن. اما ظاهرا این فلاش من پر بوده ۲۲ دقیقش بیشتر ضبط نشده بود. منم که دیدم ناقصه صبر کردم برنامه کامل به دستم برسه بذارم.

خیلی خوب بود فقط هر کسی که تدوینگر صوتی شماست را گوشزد کنید دقت بیشتری بکند. وقتی خانم شجایی صحبت میکند و جاهای دیگر مشکل کلیپینگ اتفاق افتاده است.
سوژه های تاریخچه ی استفاده نابینایان از رایانه و مهمانخانه را پسندیدم. ریتم صحبت های جناب جدیدی آهسته است. در کل خیلی لذتبخش بود. من خوبیهاشو نگفتم. فقط ایرادات را گفتم. خوب بخش حد اکثریش که حرف نداشت و واقعا خوب بود. بیشتر عادت دارم نقاط قوت را کم میگم. تلاش شما خیلی خوبه ولی نقاط ضعف را بپوشانید. همچنان بر داشتن نویسنده و تسلط بر حرفهایی که گویندگان می گویند اصرار دارم. خوش باشی.

سلام. من خودم رو قاشق نشسته کردم اومدم توی پست امیر جواب کامنت میدم. تو رو خدا میبینی. رو که نیست. امیر به خاطر امتحاناتش نتونسته بیاد کامنتها رو ببینه. برای همین من یه کوچولو فضولی کردم یه چندتا نکته رو بگم و برم.
مجتبا. انتقاداتت کاملً وارده. ولی مهمترین نکته درباره ی این برنامه دو مورده کلیه. اول این که وقت برنامه ی ما استاندارد نیست. یعنی ما در یک برنامه ی رادیویی که نیم ساعت پخش میشه حد اکثر باید سه تا بخش داشته باشیم. ولی در برنامه ی ما مهمانخانه، پرونده، دانستنیها، مهارتهای حرکتی، چگونه با نابینایان رفتار کنیم، تلفن، ترانه، که شد ۷ تا بخش. این هفت تا بخش به جز صحبتهای گوینده و تیتراژ شروع و موسیقی متن برنامست. یعنی برنامه ی ما یک برنامه ی یک ساعته و بلکه بیشتره که به خاطر وقت کم به طور فشرده ادیت و پخش میشه. تهیه کننده ی برنامه مجبوره حتا نفس کشیدنها و مکسهای یک ثانیه ای رو هم از بین صحبتهای ما دربیاره تا زمان برنامه به استاندارد خودش برسه. از این رو شما گاهی در طول برنامه آثار ادیت رو میبینید. دوم این که بخشهای دانستنیها و پرونده رو خود اشکان ادیت میکنه و تحویل تهیه کننده میده. اون این کار رو با gold wave انجام میده و این برنامه برای تهیه ی یک آیتم رادیویی مناسب نیست. چاره ای هم نیست. چون با برنامه های حرفه ایتر نمیشه با جاوز کار کرد و در خود ساختمان رادیو هم کامپیوتری که مجهز به جاوز باشه نیست که بتونیم اونجا کارهامون رو انجام بدیم و اشکان این کارها رو توی خونه و با کامپیوتر خودش انجام میده. ولی اگر در این مورد کسی راهکاری داره ما استقبال میکنیم. دکتر جدیدی هم معمولً چون مطالب خودش رو از روی نوشته میخونه ممکنه یک مقدار در کند شدن ریتم صحبتهاش مؤثر باشه. ولی در کل چون از ایشون شناخت کامل و چند ساله دارم، این رو میدونم که ایشون در کل لحن صحبت کردنشون مقداری کند هست. در باره ی نویسنده هم ما در برنامه های زمستان خودمون در بخش چگونه با نابینایان رفتار کنیم از نوشته های خانم فرحبخش استفاده میکنیم و در سایر بخشها هم اشکان به بیان موضوع برنامه و راههای ارتباطی و معرفی بخش بعد میپردازه که دیگه به خاطر فشردگی برنامه فرصتی برای اضافه کردن نوشته های دیگه برامون باقی نمیمونه. ببخشید اگر طولانی شد. ولی انتقاد سازنده جواب سازنده و منطقی هم میخواد. امیدوارم تونسته باشم توضیحات مناسبی رو تقدیم کنم مدیر جون. موفق باشید.

سلام شهروز جان ازت ممنونم.
الان این بچه ها میگن اه این امیر چقدر خر خونه. حالا ۱۰ دقیقه بیاد جواب بده دیگه.
اما به جان خودم من تو این ۵ روز ۸ تا امتحان داشتم. دارم زور میزنم به همش برسم.
بگذریم.
خب مجتبا جان شهروز که به نکاتی اشاره کرد اما به هر حال تذکراتت گوش زد خواهد شد و سعی میکنیم این ضعف هایی رو که گفتی به حد اقل برسونیم.

سلام.
این دفعه گیرهای مختص به من توسط مجتبی لحاظ شد, که بدین وسیله از زحمات ایشان کمال تشکر را ابراز می‌دارم.
منتها خدمت رسیدم تا صرفا بگویم, شما هم گشتید بین پیغمبرها جرجیس را یافتید؟
آخر با وجود ساندفورج به این گلی, یا ادوبی آدیشن به این ماهی, چه کاری است که انسان مجبور شود از گولد ویو استفاده کند؟
حقیر با این که می دانم ساندفورج برنامه ای بس خوب و ارزنده است, لکن به جهت حجم زیادش با آن میانه‌ی چندانی ندارم.
ولی ادوبی آدیشن به خصوص ورژن یک و نیمش را در حد تیم ملی فوت آبم و هر کس در زمینه‌ی کار با آن احتیاج به راه‌نمایی داشته باشد, با کمال میل حاضر به کمک کمک کمک کمک!
بابا کمک کنید! کیبوردم رو کمک گیر کرد!

سلام آقای سرمدی خدا قوت هم جهت ان شا الله اتمام امتحانات و هم به لحاظ برنامه … خب من چه کنم که همیشه از قافله عقبم تا برنامه نهم رو دانلود کردم و گوش دادم هر روز بهتر از دیروز، در مورد مصاحبه با آقای مهدوی کیا هم مثل همیشه زود قضاوت کرده بودم جداً عالی بود، خانم شجاع هم خیلی بهتر شده بودند فقط یه کم به ایشون فرصت بیشتری بدید بابا چند به چند!؟ دیگه اینکه قسمت آقای شهروز هم عالیه فقط یه روز با من هم مصاحبه بگیرید برنامتون عااااااللللییی بشه کلی ملت شاد میشند بجاش میذارم آهنگ درخواستی رو خودتون انتخاب کنید؟ دیگه دیگه اینکه یه کم هیجان قسمت جهت یابیش کم هست واقعیت گاهی این قسمت رو رد کردم گوش ندادم صرف نظر از محتوای اون یه طورایی خشک هست … در آخر هم برای شما و برنامتون بهترین ها رو آرزو دارم.
“زندگیتون ادامه دار”

سلام نخودی بانو
به به چه اسم قشنگی. از ابراز لطفت سپاس. اگر از شما در برنامه استفاده کنیم که دیگه برنامه بین المللی میشه وای فکرش رو بکن. میفرستیم جشنواره های اروپایی اونجا مقام میاریم.
حالا دور از شوخی هم شما هم تمامی بچه های گوش کنی اگر میخوان در بخش مهمان خانه باهاشون گفتگو کنیم یه رزومه از خودشون و فعالیت های جاریشون واسمون بفرستن اگر ملاک هایی که ما در مهمون خونه داریم با شرایطشون جور بود حتما باهاشون مصاحبه میکنیم.
حالا یا رزومتون رو در همین بخش دیدگاه ها بذارین یا برای من میلش کنید
amirsarmadi68@gmail.com
تا به حال دو نفر از این طریق وارد بخش مهمان خانه ما شدن.
یعنی به من میل زدن و خودشون رو معرفی کردن.
راستی نخودی بانو مسابقات کشوری شطرنج بانوان ۵ تا ۹ بهمن در بابلسر برگزار میشه.
شما و اون دوست کرمانیت هم شرکت میکنید؟
مشکل اون دوستت حل شد؟

سلام یعنی چقدر مقدمه پاسختون بهم چسبید خیییلللییییلییی…
خودم که ان شا الله بله ولی دوست کرمانیم نه متأسفانه به دلایلی صرفنظر کرد ولی یکی از دوستان چهار محالی که مشکلی مشابه داشت با راهنمایی من که از رو دست شما تقلب کرده بودم مشکلش حل شد و اون هم ان شا الله میاد … جداً ممنونتونم اگه کمک و راهنمایی های شما نبود نمیشد که بشه یعنی نمی دونستیم بعد نمی شد که بشه و ای کاش سال های بعد این مسائل برای بچه های هیچ کدوم از استان هامون پیش نیاد ….
هان در مورد اسمم هم مرسی یادگاری فرهاد تیشه بدسته “میشناسیدش؟” 🙂
زندگیتون ادامه دار…

سلام سلام سلام.
وقت تون خوش خسته نباشید.
از بابت زحمتی که برای آماده کردن و فرستادن برنامه میکشید ممنونم.
کم کم داشتم نگران میشدم که نکنه برای برنامه اتفاقی افتاده باشه. حالا که دیدمش کلی خوش حال شدم.
برنامتون خیلی خوب هر هفته بهتر هم میشه.
بخش جدید عالیه حرف های آقآی جدیدی برای من مفید بود راستی موسیقی برنامه بسیار زیبا بود چه خوب که ادرس imailtoon رو اینجا قرار دادید میهمانهای خوبی براتون سراغ دارم البته امیدوارم موافقت کنند.
آقآی سرمدی یک نکته رو اینجا لازم به ذکر میدونم البته با پوزش و باید بگم این نزر چندتا از دوستان بینای من که همیشه به این برنامه گوش میدند و من وظیفه خودم دونستم که منتقل کنم. .
ای کاش شما که گزارشگر توانایی هستید یک کم تلاش و تمرین کنید تا کمتر نکزبانی صحبت کنید.
پاینده باشید هم خودتون و هم برنامه خوبتون.

سلام مرزیه خانوم.
از لطفتون ممنون.
این که برنامه رو میذارم اینجا خب انجام وظیفه هست.
از این پس برنامه های ما از بخش رادیو آنلاین سایت ایران سپید هم قابل دسترسی است.
اما در باره مسئله ای که در باره ی من گوش زد کردین به روی چشم سعی میکنم به حد اقل برسونمش.
البته تا به حال کسی این نکته رو به من نگفته بود. اما وقتی شما میگین حتما چنین چیزی هست که منم تمام سعیمو میکنم که کمتر بشه.
سوژه هاتون رو هم معرفی کنید اگر با ملاک های ما سازگار بود حتما باهاشون تماس میگیریم.

راستی دوستان خیلی کم استقبال میکنن نسبت به اوایل. تا به حال فقط ۵ نفر نظر گذاشتن. شایدم ما کیفیت برناممون افت کرده که دیگه زیاد استقبال نمیشه.
در هر صورت من و همه ی هم کارانم تمام تلاشمون رو میکنیم برنامه ای تقدیم حضورتون کنیم که در درجه ی اول یک دید مثبت در جامعه نسبت به افراد نابینا به وجود بیاد.
یک سری مسائل هم که به خود بچه های نابینا مربوط میشه و حس میکنیم کاربردی هست رو مطرح میکنیم.
در هر صورت به کمک شما عزیزان هم نیاز داریم که برنامه روز به روز بهتر بشه.
راستی امروز چهار شنبه ۲۵ دی ماه برناممون به علت این که رادیو فصلی به مناسبت هفته وحدت ویژه برنامه داشت پخش نشد.
ایشالا قسمت دوازدهم ۲ بهمن ماه پخش خواهد شد.

سلام دوست عزیز.
از روشن فکری و انتقاد پذیری تون واقعً لذت بردم. راستش رو بخواهید فکر میکردم ازنظر دوستانه من ناراحت خواهید شد.
البته اثلً مورد مهمی نبود و فقط چون شما در جایگاه مهم و خاصی قرار دارید به اون اشاره کردم.
خیلی خوبه امیدوارم یک روز این برنامه از شبکه سراسری پخش بشه.
نه من که این طور احساس نمیکنم اتفاقً پیشرفت و بهبود کیفیت برنامه هر جلسه نسبت به جلسه قبل به روشنی آشکار. اما این که نظرها کم رنگتر شده فکر میکنم طبیعی باشه چون هر اتفاقی در ابتدا توجه ها رو بیشتر جلب میکنه البته البته اشاره ام تنها برای گذاشتن نظره. وگر نه مطمعن باشید خیلی ها هم چنان با اشتیاق به برنامه گوش میدند واز اون استفاده میکنند. تلاش شما و همه هم کارانتون قابل تقدیره. امتحان دوستان هم که مزید بر علت شده.
آره شب های امتحان با همه سختیش از نظر من خیلی دوست داشتنیه تنها به این خاطر که آدم وقت نداره به مشکلات دیگرش فکر کنه.
خلاصه من که حالا درسم تموم شده به همه دوستان هسودیم میشه.
چه بد منتظر بودم. ولی عیبی نداره پس تا ۲ بهمن در پناه حق.

نه چرا باید ناراحت بشم مرزیه خانوم
اتفاقا خیلی دوست دارم دوستان نقاط ضعف و اشکالات ما رو بیشتر بهمون بگن تا پیشرفت کنیم.
فقط تعریف کردن که باعث بهبود کیفیت نمیشه.
البته به ما در ادامه کار روحیه و انگیزه میده ولی برای پیشرفت باید نقاط ضعف هم مطرح بشه.
ازتون ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید