خانه
جستجو
Close this search box.
جستجو

آی سیم چیست

شرکت ایرانسل افتخار دارد این بار نیز با ارائه محصولی برتر و متناسب با آخرین فناوری‌های روز دنیا، شما هموطنان عزیز را همراهی نماید. سیم‌کارت دائمی آی‌سیم با پیش شماره خاص ۰۹۰۲ مختص مشترکینی است که به دنبال تفاوت و برتری هستند. این سیم‌کارت‌ها به مبلغ ۱,۲۰۰,۰۰۰ ریال به فروش می‌رسند که شامل حد اعتبار* اولیه معادل ۵۰۰,۰۰۰ ریال می‌باشند و با کارت مالکیت رسمی ارائه می‌شوند.

* «حد اعتبار» مبلغی است که به صورت پیش فرض در حساب مشترکین سیم کارت دائمی لحاظ می شود. بدین معنی که مشترک می تواند بدون نیاز به پرداخت هزینه، در طول دوره تا سقف این اعتبار از حساب خود استفاده کند.

شما مشترکین عزیز می‌توانید با مراجعه به وب سایت 0902.isim.ir شماره مورد نظر خود را از بین میلیون‌ها شماره انتخاب کنید و به راحتی مبلغ مربوط را به وسیله کارت‌های عضو شتاب بپردازید. سیم‌کارت شما از طریق شرکت TNT و بدون پرداخت هزینه به نشانی شما تحویل می‌شود و مراحل ارسال را نیز می‌توانید از طریق شرکت TNT پیگیری کنید.

به عنوان مشترک سیم‌کارت دائمی «آی‌سیم» در پایان هر دو ماه یک صورت حساب با جزئیات تماس‌های تلفنی دریافت خواهید کرد که تمامی هزینه‌ها بر اساس نرخ های‌تعرفه مخصوص این سیم‌کارت ها در آن مشخص است. خلاصه صورت حساب از طریق پیامک و جزئیات آن به نشانی پست الکترونیکی شما ارسال می‌گردد. مشترکین سیم‌کارت آی‌سیم هیچ گونه هزینه جابجایی پرداخت نمی‌کنند. طرح تعرفه پیش فرض در سیم‌کارت آی‌سیم طرح نقره‌ای می باشد و تماس‌ها طبق نرخ‌های ‌تعیین شده در جدول زیر و بر اساس ثانیه محاسبه می‌شوند.

نوع خدمات زمان استفاده از خدمات هزینه تعرفه
تماس ایرانسلی ۲۱ تا ۸ صبح هر دقیقه ۳۵۹ ریال
۸ صبح تا ۲۱ هر دقیقه ۴۹۹ ریال
تماس با خط ثابت تمامی ساعات هر دقیقه ۴۹۹ ریال
تماس با سایر اپراتورها تمامی ساعات هر دقیقه ۶۲۵ ریال
پیامک فارسی تمامی ساعات ۸۹ ریال
پیامک انگلیسی ۱۶۰ ریال
اینترنت همراه شنبه تا چهارشنبه (۸ صبح تا ۱:۵۹ دقیقه روز بعد) ۵ ریال / کیلوبایت
شنبه تا چهارشنبه (۲ بامداد تا ۷:۵۹ صبح) ۱ ریال / کیلوبایت

مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ ریال به صورت پیش فرض به عنوان «حد اعتبار» در حساب تمام مشترکین آی‌سیم لحاظ خواهد شد، بدین معنی که مشترک می‌تواند بدون نیاز به پرداخت هزینه، در طول دوره تا سقف این اعتبار از حساب خود استفاده کند. مشترکینی که بر اساس میزان مصرف، نیاز به حد اعتبار بیشتر دارند می‌توانند در هنگام خرید سیم‌کارت، حد اعتبار دلخواه خود را انتخاب کرده و مبلغ آن را به صورت آنلاین بپردازند. همچنین مشترکین می‌توانند برای افزایش حد اعتبار خود به سادگی از طریق ارتباط با مرکز تماس اختصاصی این سیم‌کارت به شماره ۹۰۰ یا با رجوع به کنترل حساب اینرنتی (e-Care) درخواست خود را ثبت نموده و سپس اعتبار خود را افزایش دهند.

اطلاع از وضعیت حساب *۱۳۰*۱*۱#
اطلاع از حد اعتبار *۱۳۰*۱*۴#

مرکز تماس اختصاصی ۹۰۰

از دیگر ویژگی های این سیم‌کارت مرکز تماس اختصاصی به شماره ۹۰۰ است. مشترکین سیم‌کارت دائمی آی‌سیم می توانند در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته با مرکز تماس اختصاصی خود تماس گرفته و پرسش‌های خود را با کارشناسان ما مطرح کنند. این شماره به منظور تسریع در روند پاسخگویی و مختص مشترکین این سیم‌کارت می‌باشد.

شایان ذکر است، گسترده ترین شبکه رومینگ بین المللی در اختیار مشترکین این سیم‌کارت خواهد بود که به آنها اجازه می‌دهد زمانی که خارج از ایران به سر می‌برند، به استفاده از تلفن همراه خود ادامه دهند.

خرید سیم‌کارت های آی‌سیم در حال حاضر تنها از طریق 0902.isim.ir مقدور می‌باشد، هزینه خرید سیم‌کارت آی‌سیم را می‌توانید از طریق وب سایت ایرانسل و با استفاده از کارت های‌بانکی خود پرداخت کنید. ارسال این سیم‌کارت بدون پرداخت هزینه بوده و از طریق شرکت TNT به نشانی مورد نظر شما تحویل داده خواهد شد.

خدمات ویژه و مزایای آی‌سیم در یک نگاه

مرکز تماس اختصاصی به شماره 900
حد اعتبار اولیه ۵۰۰.۰۰۰ ریال و امکان افزایش به انتخاب مشترک
کارت مالکیت رسمی
اینترنت پرسرعت همراه EDGE در سراسر کشور
رومینگ گسترده مکالمه و دیتا
دریافت صورت حساب جزئیات تماس‌های تلفنی در پایان هر دو ماه
کیفیت استاندارد شبکه و مکالمه
سرویس های ارزش افزوده پیشرفته به روز و متنوع
شبکه گسترده خدمات فروش و پس از فروش

روش‌های پرداخت صورت حساب

جهت پرداخت صورت حساب تلفن همراه (قبض) خود، می توانید از رو ش های زیر استفاده کنید:

۱. پرداخت اینترنتی از طریق وب سایت ایرانسل
۲. پرداخت از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من
۳. پرداخت از طریق خودپرداز
۴. شارژ الکترونیکی e-Charge از طریق فروشندگان مجاز
۵. پرداخت از طریق کارت شارژ با شماره گیری کد *۱۳۰*رمز شارژ#
۶. پرداخت از طریق پورتال کنترل حساب اینترنتی (e-Care)
۷. پرداخت از طریق مراجعه به بانک‌های ملی، ملت، تجارت و به زودی همه بانک‌ها
۸. پرداخت از طریق شارژ خط به خط

مبلغ قبض یک مشترک دائمی را یک مشترک اعتباری می‌تواند با استفاده از سرویس شارژ خط به خط و از اعتبار حساب سیم‌کارت اعتباری خود پرداخت نماید.

تعویض سیم‌کارت

در صورت آسیب دیدن، مفقود شدن و یا به سرقت رفتن سیم‌کارت می‌توانید شماره خود را روی یک سیم‌کارت جدید فعال کنید. شما می‌توانید با مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل و خرید یک «بسته بازگشت»، عملیات تعویض سیم‌کارت را انجام دهید.

همچنین در صورت لزوم می‌توانید پیش از تعویض سیم‌کارت جهت مسدود کردن موقت آن با خدمات مشترکین (شماره 900) تماس بگیرید و ظرف مدت هفت روز برای دریافت سیم‌کارت جدید خود به دفاتر خدمات مشترکین ایرانسل مراجعه و بدین ترتیب از سوء استفاده‌های احتمالی جلوگیری نمایید.

توجه:
برای تعویض سیم‌کارت، علاوه بر ارائه مدرک شناسایی معتبر، ارائه قاب و کارت شناسایی سیم‌کارت قبلی الزامی است. در صورتی که قاب سیم‌کارت قبلی را در اختیار ندارید، لطفا با 900 تماس بگیرید یا به یکی از مراکز خدمات ایرانسل مراجعه کنید.

طرح تعرفه و تغییر آن

طرح تعرفه یعنی نرخ استفاده از خدمات شبکه ایرانسل بسته به زمان و نوع سرویس مورد استفاده؛ در جشنواره‌های ایرانسل، انواع متنوعی از طرح‌های تعرفه در اختیار شما قرار می گیرد که هریک مزایای خاص خود را دارد. شما می‌توانید بسته به نوع و میزان مصرف خود، یکی از این طرح‌های تعرفه را انتخاب کرده و هزینه‌های خود را به نحو بهتری کنترل نمایید.

در حال حاضر طرح تعرفه نقره ای برای مشترکین جدید سیم‌کارت‌های دائمی به صورت پیش فرض و بدون پرداخت هزینه اشتراک فعال می‌باشد.

برای اطلاع از طرح تعرفه فعال در حسابتان، کد دستوری *۱۳۰*۱*۲# را از خط ایرانسل خود شماره گیری کنید.

برای انتخاب و تغییر طرح تعرفه، کد دستوری *۱۳۰*۷# را شماره گیری و از منوی ارائه شده یکی را انتخاب کنید.

راه‌های دیگر اطلاع از طرح تعرفه کنونی:
تماس با شماره 900 از خط ایرانسل و دنبال کردن پیام ها
مراجعه به مراکز خدمات ایرانسل
استفاده از سرویس کنترل حساب اینترنتی (e-Care)
از طریق برنامه کاربردی ایرانسل من

شماره‌های مهم

تلفن گویا و خدمات مشترکین ۹۰۰
اطلاع از وضعیت حساب *۱۳۰*۱*۱#
حد اعتبار *۱۳۰*۱*۴#
با من تماس بگیرید *۱۵۰*شماره تلفن#
پرداخت قبض از طریق کارت شارژ *۱۳۰*PIN#
پرداخت قبض از طریق تلفن گویا ۰۲۱-۸۷۳۴
پیام گیر صوتی ۷۱۰
آهنگ پیشواز ۷۷۷

توجه: تماس با شماره اضطراری 110 از خط ایرانسل رایگان است.

یک پاسخ به «آی سیم چیست»

دیدگاهتان را بنویسید